- Pagină de start
- Auto
- Ferrari
- Ferrari LaFerrari
Ferrari LaFerrari Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Ferrari LaFerrari, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Ferrari LaFerrari
-
Ferrari LaFerrari Aperta V12 - Nero Daytona - Delivery kilometers
€ 6.499.950,-- 192 km
- 05/2018
- 708 kW (963 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
-
330 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-3447 GK WOERDEN -
Ferrari LaFerrari La Deportivo Automático de 3 Puertas
€ 3.955.900,-- 4.156 km
- 08/2018
- 709 kW (964 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-28260 MADRID -
Ferrari LaFerrari Reifen & Service neu * top Zustand *
€ 4.199.980,-TVA deductibil - 17.584 km
- 03/2014
- 708 kW (963 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Electric/Benzină
-
14,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
350 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-85276 Pfaffenhofen (bei München) -
Ferrari LaFerrari 6.3 V12, Grigio Reventón, Full Carbon, 24 Month Wa
€ 4.395.000,-- 6.500 km
- 01/2015
- 580 kW (789 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-5591 EC HEEZE -
Ferrari LaFerrari
€ 3.949.900,-- 4.151 km
- 11/2015
- - kW (- CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-28260 MADRID -
Ferrari LaFerrari 1 OF 499 | SPECIAL PAINT "GRIGIO REVENTON"
€ 4.375.000,-- 6.500 km
- 10/2015
- 708 kW (963 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
-
14,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
330 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-20099 Sesto San Giovanni - Milano - Mi -
Ferrari LaFerrari V12 - Rosso Corsa - 1 of 499
€ 4.199.950,-- 6.162 km
- 02/2014
- - kW (- CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
-
330 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-3447 GK WOERDEN -
Ferrari LaFerrari 6.3 V12 Rosso Scuderia, New Service, 24 Month Warr
€ 3.895.000,-- 12.000 km
- 02/2014
- 580 kW (789 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-5591 EC HEEZE -
Ferrari LaFerrari
€ 4.959.900,-- 6.922 km
- 04/2014
- - kW (- CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-28260 MADRID
Pentru a-şi îngriji imaginea, producătorii de maşini sport din clasa premium ne oferă periodic modele produse doar în serii mici care se evidenţiază prin design-ul extravagant şi prin performanţele ieşite din comun. Această tradiţie o urmează şi constructorul italian Ferrari, fiind activ, la vremea înfiinţării, în lumea motorsportului prin Enzo Ferrari, iar Scuderia Ferrari a sărbătorit multe succese în lumea Formulei 1. În urma acestor succese, Ferrari a alcătuit o echipă de constructori specializaţi în producţia de maşini de curse. Aceştia şi-au folosit cunoştinţele pentru a dezvolta design-ul şi tehnologia maşinilor (produse exclusiv în serii mici) care se vor alinia la start. Profesioniştii ne-au arătat, cu autoturismul supersport F50, în anii '90, cum tehnologia unui bolid din Formula 1 poate fi utilizată şi într-o maşină de stradă cu un motor V12 amplasat central. Câţiva ani mai târziu, angajaţii Scuderia şi angajaţii Ferrari de la departamentul de dezvoltare au creat un coupé care poartă numele fondatorului firmei, Enzo Ferrari. Modelul se remarcă prin uşile care se deschid în sus, dar şi prin preţul de listă şi raritatea acestuia, acesta nefiind de găsit pe piaţa second-hand. Însă, aceste modele reprezintă şablonul pentru un autoturism supersport cu tehnologie de viitor, LaFerrari – noul model de top dă startul unui nou capitol în istoria producătorului de maşini sport.
LaFerrari este prezentat în 2013 ca primul vehicul hibrid al producătorului
Cu LaFerrari, modelul cu două locuri prezentat în 2013, producătorul de maşini de lux din Maranello, Italia, a explorat posibilităţile sistemelor alternative de propulsie în cazul unei maşini din clasa sport. Scopul acestui sistem alternativ nu este ca modelul să ardă mai eficient combustibilul, nici să emită mai puţine particule CO2. Până la urmă, cu emisii CO2 de 330 g/km, LaFerrari nu poate fi un model bun de urmat. Echipa Ferrari a combinat diferite motoare termice cu unele electrice, pentru ca noul coupé să atingă, în cazul maşinilor de stradă, o nouă dimensiune în ceea ce priveşte performanţa. În fundal: ca autoturism hibrid, LaFerrari profită de timpul de răspuns aproape instant al motoarelor electrice, a căror scop este să sprijine convenţionalul motor pe benzină.
Cu 963 CP, LaFerrari este cel mai puternic coupé al producătorului de maşini sport
Motorul amplasat central al hibridului este folosit şi în Enzo Ferrari. Este vorba de un motor V12 cu o cilindree de 6,4 litri, capabil să producă 588 kW (800 CP) şi să atingă 9.250 rotaţii/minut. Acesta este sprijinit de două motoare electrice, care împreună produc 120 kW (163 CP). Astfel, puterea totală a maşinii ajunge la 708 kW (963 CP), suficient ca bolidul să atingă 350 km/h. În special la accelerare se remarcă interacţiunea dintre motorul pe benzină şi cele electrice: LaFerrari prinde suta în nici 3 secunde, cu plecare de pe loc. În mai puţin de 7 secunde, vitezometrul indică 200 km/h, iar în 15 secunde atinge 300 km/h. Astfel, coupé-ul livrează performanţe care se măsoară cu cele ale maşinilor Ferrari din Formula 1.
Tehnologie din Formula 1 pentru LaFerrari
Scuderia Ferrari a contribuit şi la alte aspecte tehnice ale modelului special, LaFerrari. Astfel, maşina supersport este echipată cu un aşa numit EF1-Trac, un sistem electronic de control al tracţiunii, care se aseamănă cu cel întâlnit în maşinile de curse Ferrari. Acestuia i se mai adaugă un diferenţial controlat electronic, un sistem de amortizare special şi un sistem de control al stabilităţii (ESC). Chiar şi materialele folosite pentru caroserie poartă amprenta Formula 1. Astfel, producătorul italian a construit caroseria coupé-ului dintr-un material plastic, întărit cu fibre de carbon, care sporesc stabilitatea vehiculului şi reduc greutatea acestuia. Cu o lungime de 4,70 metri, o lăţime de 2,00 metri şi o înălţime de 1,12 metri, LaFerrari cântăreşte doar 1,4 tone.
Senzaţie de Formula 1 pentru şoferul LaFerrari
Datorită materialului din care este produsă caroseria, inginerii au reuşit să îi dea acesteia o formă optimizată aerodinamic. Rezultatul este un design spectacular, care ne aduce aminte de generaţia anterioară, Enzo Ferrari, şi care accentuează în acelaşi timp relaţia LaFerrari-ului cu Formula 1. Chiar şi interiorul, cu acoperişul sferic şi poziţia şoferului, se aseamănă cu cockpit-ului unei maşini de Formula 1. În partea din spate se lasă remarcate difuzoarele late şi eleronul din spate acţionat automat, care, împreună, asigură suficientă aderenţă la viteze mari. Nici prizele de aer şi cele patru ţevi de eşapament rotunde nu trec neobservate. LaFerrari are partea frontală conică, care încorporează prizele de aer supradimensionate şi blocurile de lumini alungite. O particularitate: uşile coupé-ului se deschid în sus, ca nişte aripi.
LaFerrari este produs în serie mică de 499 exemplare
Multe modele Ferrari se dovedesc a fi o bună investiţie financiară, unele dintre ele devenind chiar mai valoroase ca maşini second-hand sau ca obiecte de colecţie. O situaţie similară este și pentru coupé-ul LaFerrari, stabilit de către producătorul italian ca un simbol pentru introducerea tehnologiei hibride în modelele de serie. Până una alta, LaFerrari rămâne excepţia. Similar predecesorului, LaFerrari, ca maşină convenţională de serie, nu a fost planificat să facă parte din clasa maşinilor supersport. Modelul este produs manual, în serie mică, în principala fabrică Ferrari, cea din Maranello. Fiind produs doar în 499 de exemplare, LaFerrari face parte din cele mai rare modele aduse pe piaţă de către producătorul de maşini supersport.