Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
volvo-s60-l-01.jpg

Volvo S60

Volvo S60 Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Volvo S60, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Volvo înseamnă siguranţă şi fiabilitate: pe întreg mapamondul vehiculele produse sub brandul suedez Volvo sunt renumite pentru protecţia acordată şoferilor şi pasagerilor. Această normă a fost una dintre valorile care i-a călăuzit pe constructorii suedezi, încă de la începuturile companiei, în anul 1927, când Volvo funcţiona ca subsidiară a SKF. Director general a fost numit Assar Gabrielsson, iar director tehnic - Gustav Larson. Marca Volvo fusese înregistrată încă din 1915 pentru a comercializa o serie de rulmenţi cu bile pe piaţa americană, dar nu a fost folosită, aşa că a devenit marca automobilelor Volvo. Tot în 1927 a fost lansat primul automobil: Volvo ÖV 4, o cabrioletă cu motor de 1.9 litri cu 4 cilindri, cutie manuală de viteză în trei trepte şi volan pe stânga. Dar, în condiţiile climatice din Suedia, maşina se bucura de succes doar pe timp de vară şi primăvară târzie, aşa că, la finalul anului 1928, Volvo a venit cu o nouă versiune: PV 4, care, acoperită fiind, s-a dovedit a fi mult mai confortabilă în orice anotimp. Între 1927 şi 1929 au fost produse 996 maşini. Mereu atenţi la nevoile pieţei, suedezii şi-au diversificat gama de vehicule cu autobuze, tractoare, motoare de nave etc. Concomitent, s-au orientat şi spre dezvoltarea sectorului de automobile, iar în 1947 au dat lovitura cu PV444 şi PV544, automobile de mici dimenisiuni, cu două uşi, patru locuri şi consum redus. Comenzile din partea suedezilor au început să curgă. La fel şi îmbunătăţirile: motorul de 1.4 litri a fost transformat în 1.6 litri, cutia de viteze a fost transformată de la 3 trepte la 4 trepte şi s-a introdus o variantă break. Apoi, Volvo a pătruns, susţinut pe piaţa americană, deschizând noi linii de producţie în Suedia şi Belgia, iar în anii 1970 a achiziţionat divizia automobile a companiei olandeze DAF. Mereu preocupaţi de inovaţie şi siguranţă, suedezii de la Volvo au inventat centura de siguranţă în trei puncte, scaunul de copii orientat cu spatele şi au montat primul convertizor catalitic cu trei căi la nivel mondial, reducând drastic emisiile periculoase de gaze de ardere; apoi, Volvo a colaborat cu Haldex Traction pentru a introduce sistemul de tracţiune pe toate cele patru roţi. Însă apariţia pe piaţă a brandurilor de lux Lexus şi Acura a însemnat o concurenţă serioasă, aşa că s-a decis vânzarea diviziei de automobile de pasageri, care a devenit, mai întâi, parte a grupului Ford, apoi a grupului Geely. Cu toate acestea, automobilele Volvo au reuşit şi reuşesc să îşi păstreze identitatea care le-a consacrat. exterior Volvo S60

Prima generație Volvo S60

În anul 2000, Volvo ieşea pe piaţă cu o nouă serie S60, un automobil de tip compact executiv. Scopul Volvo era să ofere o alternativă la BMW Seria 3 (E46) şi Mercedes-Benz Clasa C (W203). Primele modele erau dotate cu motoare de 2.0 litri şi 2.4 litri, pe benzină sau turbodiesel şi aveau 140 cp, 170 cp, 183 cp sau 200 cp. Seria S60 a beneficiat de îmbunătăţiri continue: implementarea conceptului şasiu continuu controlat, sistem de stabilitate DSTC performant, cutie de viteză mecanică sau automată în şase trepte, dispozitive mai puternice de absorbţie a şocului, concepute împreună cu Öhlins Racing AB şi Monroe. Pe modelul S60 R s-a montat un motor 850 T-5R, dezvoltat împreună cu Porsche. interior Volvo S60

A doua generație

În martie 2010, Volvo lansa noua generaţie a seriei S60, cu diferite motorizări: 4 pe benzină şi 3 pe motorină. Pentru posesorii de automobile, noi sau rulate, avantajele sunt multiple, căci vehiculele sunt dotate cu suspensie sofisticată, direcţie exactă şi padele pentru schimbarea treptelor de viteză amplasate pe volan, şasiu Four-C, sistem audio de calitate superioară de la Harman Kardon, motor în patru cilindri de 2.0 litri Drive-E, cu turbină mai mare, ce produce 367 cp. Liniile moderne de design, materialele de calitate superioară, scaunele sport ergonomice, spaţiul interior mai mare şi accesul la portbagaj printr-o deschizătură mai largă sunt atu-uri ale noilor automobile S60 şi le recomandă pentru călătorii în siguranţă, într-un automobil de clasă net superioară.