- Pagină de start
- Auto
- Volvo
- Volvo S40
Volvo S40 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Volvo S40, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Volvo S40
-
Volvo S40 AUT/CRUISE/STOELVERWARMING/NIEUWE APK
€ 3.450,-- 206.721 km
- 01/2001
- 121 kW (165 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-3481 MB HARMELEN -
Volvo S40 1.8 APK 10-2025
€ 750,-- 225.834 km
- 09/1999
- 90 kW (122 CP)
- Vehicul second hand
- 5 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
214 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-8501 XD JOURE -
Volvo S40 2.0 146pk Edition II Voll.onderhoud + vol opties T
€ 4.900,-- 252.472 km
- 07/2009
- 107 kW (145 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
176 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-9231 HS SURHUISTERVEEN -
Volvo S40 2.4i Summum*Bi-Xenon*Leder*SHZ*PDC*Memory*
€ 3.950,-- 248.475 km
- 09/2005
- 125 kW (170 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
9,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
217 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-12357 Berlin -
Volvo S40 1.8 Kinetic
€ 1.645,-- 243.159 km
- 09/2005
- 92 kW (125 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
172 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-3812 RJ AMERSFOORT -
Volvo S40 2.4 Momentum / Cruise / Elek-ramen / Nieuw APK
€ 1.750,-- 232.963 km
- 07/2004
- 103 kW (140 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
199 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-3641 RR MIJDRECHT -
Volvo S40 2.4
€ 7.950,-- 104.597 km
- 01/2008
- 103 kW (140 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
217 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-2952 BG ALBLASSERDAM -
Volvo S40 1.8i Exclusive Airco Bj:1999 NAP!
€ 950,-- 256.421 km
- 07/1999
- 92 kW (125 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
164 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-8304 AW EMMELOORD -
Volvo S40 1.8 Kinetic
€ 4.890,-- 71.400 km
- 03/2006
- 92 kW (125 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-13581 Berlin
Compania suedeză Volvo are o tradiție îndelungată în ceea ce privește industria automobilistică. Fondată în anul 1927, aceasta și-a început activitatea sub tutela companiei producătoare de rulmenți, SKF, dar a fost achiziționată de grupul Volvo Personvagnar AB o dată cu lansarea pe bursa suedeză din 1935. În anul 1999, acțiunile Volvo au fost achiziționate de Ford Motor Company, însă după 11 ani, Ford a renunțat la pachetul majoritar în favoarea companiei chineze Zhejiang Geely Holding Group. De-a lungul timpului, Volvo s-a specializat pe producția automobilelor de lux, acoperind o gamă largă de categorii precum vehicule sport, furgonete sau limuzine. În anul 1995, Volvo lansează seria S40, proiectată pentru a acoperi segmentul mașinilor de lux compacte.
Prima Generație
Prima generație Volvo S40 a debutat cu două modele interesante. Primul purta numele S40, făcea parte din categoria saloon și a fost lansat în cadrul Salonului Auto Internațional de la Frankfurt din luna septembrie a anului 1995. Cel de-al doilea, denumit V40, era un estate prezentat în cadrul Salonului Auto de la Bologna, trei luni mai târziu. Ambele modele erau construite cu ajutorul aceleiași platforme folosite și de Mitsubishi Carisma și au fost proiectate sub stricta supraveghere a designerului britanic Peter Horbury. Anul 2000 a reprezentat un punct de cotitură pentru seria S40, datorită introducerii unui număr semnificativ de îmbunătățiri, atât pe partea de design, cât și în ceea ce privește dotările. Printre modificările importante se numărau un nou motor diesel cu injecție directă, discuri de frână de dimensiuni mai mari, suspensii reproiectate și o direcție îmbunătățită. În ceea ce privește motorizarea, mașinile din prima generație S40 dispuneau de un număr considerabil de opțiuni. Toate motoarele aveau patru cilindri și erau disponibile atât în varianta turbo diesel de 1.6 până la 1.9 litri, cât și în versiunea pe benzină de 2.0 litri și 1948 de centimetri cubi. În ceea ce privește transmisia, cumpărătorii puteau opta fie pentru o cutie de viteze manuală în 5 trepte, fie pentru una automată cu același număr de trepte. În anul 1997 a fost lansată o versiune destinată participării în campionatul British Touring Car, iar un an mai târziu britanicul Richard Rydel a reușit să câștige competiția la volanul acestui automobil. Totodată, mașinile din seria Volvo S40 au fost primele mașini care au obținut un rating de patru stele în cadrul testelor Euro-NCAP.
A Doua Generație
În cadrul Salonului Auto Internațional de la Frankfurt din septembrie 2003 a fost lansată cea de-a doua generație S40. Aceasta a beneficiat de un design modern ce a reușit să păstreze trăsăturile caracteristice ale companiei, mașinile fiind construite pe baza platformei mecanice Volvo P1. Noile automobile erau echipate cu motoare puternice cu patru cilindri fie în varianta turbo diesel, fie pe benzină. Mai mult decât atât, utilizatorii puteau achiziționa și variante echipate cu un motor pe benzină cu 5 cilindri. Noul S40 a fost nominalizat la titlul de Cea Mai Bună Mașină a Anului din 2005, câștigând această poziție pe piața canadiană, în categoria mașinilor sport compacte. Deși marea majoritate a componentelor au fost fabricate de către Volvo, unele dintre ele se găseau și pe mașini precum Mazda3 sau Ford Focus. În anul 2008, seria a avut parte de câteva îmbunătățiri majore. Mașinile au primit un sistem audio mai performant, volumul portbagajului a fost mărit și au fost adăugate de asemenea o serie de măsuri de siguranță suplimentare. Printre noile opțiuni introduse se numărau farurile duble xenon sau sistemul BLIS ce rezolva problema vizibilității reduse cu ajutorul unei camere instalate pe oglinzile laterale. Tot în 2008 a fost lansat un nou motor diesel de 2.0 litri intitulat Powershift. Începând cu luna mai a anului 2010 au fost introduse trei noi motoare pe benzină, patru versiuni diesel și un motor denumit 2.0F ce putea funcționa atât pe benzină, cât și pe un amestec de etanol și benzină. Unele mașini din această generație precum D2, D4 sau T5 îndeplineau standardele emisie de noxe Euro 5. Deși producția seriei S40 a încetat în anul 2012, aceste mașini se bucură în continuare de o mare popularitate în rândul pasionaților de automobilism. Ele pot fi achiziționate pe piața second hand, dând dovadă de o fiabilitate remarcabilă, specifică majorității vehiculelor produse de compania suedeză.