- Pagină de start
- Auto
- Volkswagen
- Volkswagen T4
Volkswagen null Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Volkswagen null, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Volkswagen T4
-
Volkswagen T4 Caravelle 2.5 TDI 75kW Schaltwagen BUS
€ 3.000,-- 200.000 km
- 07/1998
- 75 kW (102 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
7,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-03226 Vetschau -
Volkswagen T4 Multivan 2.5 TDI Syncro +AHK+STHZG+WoMo-Z+
€ 10.900,-- 286.534 km
- 03/2001
- 75 kW (102 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-01257 Dresden -
Volkswagen T4 Camper
€ 7.000,-- 395.915 km
- 09/2001
- 65 kW (88 CP)
- Vehicul second hand
- 5 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-18107 Rostock -
Volkswagen T4 Kombi T4 Transporter Kombi 2.5 Aut.*AHK*7 Sitze*Tisch*
€ 7.990,-- 181.588 km
- 04/1998
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-13127 Berlin -
Volkswagen T4 2.5, Allrad, 7 Sitze, Schlaffunktion, Tüv Neu
€ 7.980,-- 294.643 km
- 11/1996
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-10627 Berlin -
Volkswagen T4 Caravelle 2.0 TDI 81KW BMT LWB ORIGIN 110 4P 8 PLAZAS
€ 35.900,-- 13.971 km
- 07/2023
- 81 kW (110 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-08720 Vilafranca Del PenedÉs -
Volkswagen T4 California Caravelle 2.4d GL
€ 17.990,-- 432.000 km
- 01/2001
- 55 kW (75 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
8,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-39010 Nalles - Bolzano - Bz -
Volkswagen T4 Kastenwagen Camper 2 Betten
€ 7.200,-- 227.600 km
- 11/1998
- 50 kW (68 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
8,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
224 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, AT-4060 Linz-Leonding -
Volkswagen T4 Multivan Multivan T4 TDI Atlantis
€ 5.000,-- 399.224 km
- 03/2002
- 75 kW (102 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
7,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, DE-80638 München
Producătorul german Volkswagen este una dintre cele mai puternice companii de pe piața automobilistică mondială. Cu toate acestea, istoria Volkswagen conține numeroase episoade dificile, printre care și riscul falimentului din perioada de după cel de-al Doilea Război Mondial. Însă acestea au fost depășite cu succes, iar performanțele și palmaresul producătorului german au crescut în mod constant de-a lungul timpului. Serii precum Beetle, Golf sau Passat au intrat în top 10 cele mai vândute mașini din toate timpurile, iar acesta nu este un lucru întâmplător. Drept dovadă faptul că seria Transporter este în momentul de față cea mai bine vândută dubiță din istorie, cu peste 12 milioane de autoturisme ieșite pe porțile fabricilor. Aflată în prezent la cea de-a șasea generație, seria Transporter a fost foarte populară în perioada anilor ’50 și ’60, reprezentând, la un moment dat, un simbol al mișcării hippie din America de Nord. Primele trei generații au fost denumite generic Type 2, primindu-și retroactiv denumirile de T1, T2, respectiv T3. Seria T4 a fost prima care a îmbrățișat această denumire, aducând totodată o serie de modificări importante pe partea de design. Astăzi vom analiza evoluția seriei T4, aprofundând aspectele cele mai importante.
Caracteristici Principale
Seria Volkswagen T4 a debutat pe piața internațională în anul 1990 și era prima dubiță Volkswagen cu motor răcit cu apă așezat în partea frontală. Una dintre cele mai importante caracteristici ale mașinii T4 era versatilitatea. Drept urmare, modelele erau disponibile în numeroase configurații și mărimi, fiind folosite atât ca microbuze, cât și ca ambulanțe sau mașini de camping. Ampatamentul era disponibil fie în varianta scurtă, de 2992 de milimetri, fie în cea lungă, de 3320 de milimetri. Variantele de caroserie includeau versiunile Panel Van, fără geamuri pentru partea din spate, Kombi sau Half-Panel cu două rânduri de scaune și câteva geamuri în plus sau Caravelle sau Multivan cu trei rânduri de scaune și toate geamurile. Mai existau și versiunile Single Cab și Double Cab pentru versiunile pick-up. Modelele inițiale veneau cu numeroase opțiuni în ceea ce privește motorizarea. Dintre motoarele cu benzină, menționăm motoarele SOHC 8V cu patru cilindri în linie și 66 sau 83 de cai putere și SOHC 10 V cu cinci cilindri în linie de 110 cai putere. Variantele diesel erau echipate fie cu un motor SOHC 8V cu patru cilindri în linie și 60 de cai putere, fie cu un SOHC 10V cu cinci cilindri în linie, 2370 de centimetri cubi și 77 de cai putere.
Alte Caracteristici Importante
În anul 1996, seria T4 primește o cosmetizare importantă, partea din față a mașinii fiind reproiectată pentru a putea face loc motorului cu șase cilindri VR6. Inițial, de modificare s-au bucurat doar versiunile Caravelle și Multivan, singurele echipate cu acest motor. T4 putea fi achiziționat și cu un sistem 4WD ce era echipat pe versiunile Syncro. Pentru piața americană, T4 a fost exportat între anii 1992 și 2003 sub denumirea Eurovan. Mai mici decât dubițele americane și mult mai încăpătoare decât minivan-urile americane sau japoneze, Volkswagen a acoperit astfel un segment de piață important. Începând cu anul 1999, modelele Eurovan erau echipate standard cu motorul VR6. Printre celelalte dotări se numărau paturile pentru două persoane, un frigider ce funcționa cu propan, aerul condiționat sau dulapurile. Seria T4 a fost foarte importantă pentru evoluția conceptului Transporter, iar versatilitatea de care aceste mașini au dat dovadă este unul din motivele principale pentru care până și astăzi sunt folosite cu entuziasm de pasionații auto din întreaga lume. Așa că dacă aveți gustul aventurii și vreți o mașină pe care vă puteți baza, T4 este una dintre cele mai bune alegeri.