Oferte actuale pentru TVR
-
TVR Griffith 500 V8
€ 31.000,-- 78.000 km
- 09/1995
- 239 kW (325 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
14,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, FR-13100 Aix-en-Provence -
TVR Tuscan S *original LHD*
€ 62.900,-- 52.266 km
- 04/2003
- 287 kW (390 CP)
- Vehicul second hand
- 4 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-79395 Neuenburg -
TVR Griffith 200 *Rennfahrzeug mit Straßenzulassung*
€ 238.000,-- 500 km
- 07/1965
- 305 kW (415 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-30916 Isernhagen b. Hannover -
TVR Chimaera 4.0i V8
€ 12.300,-- 75.500 km
- 04/1997
- 168 kW (228 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
9,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, BE-5080 La Bruyère -
TVR Cerbera 4.2, V8, 1.Hand, dt.EZ
€ 49.900,-- 48.900 km
- 03/1998
- 256 kW (348 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-32361 Preußisch Oldendorf -
TVR Tuscan Tuscan S Mk1 LHD Evo Lightweight
€ 65.900,-- 13.000 km
- 05/2004
- 294 kW (400 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-52076 Aachen -
TVR Cerbera SpeedEight V8
€ 29.000,-- 97.000 km
- 01/1997
- 258 kW (351 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-85579 Neubiberg -
TVR Cerbera 4.0i Speed Six
€ 29.199,-- 72.500 km
- 09/2000
- 261 kW (355 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-4300 Waremme -
TVR T350 Cabrio
€ 7.500,-TVA deductibil - 99.999 km
- 01/1986
- 142 kW (193 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-26370 NAVARRETE
În anii 1940, compania britanică TVR a început producţia de maşini, beneficiind de suport tehnic din partea Morris Motors şi Ford. Specialitatea noii companii sunt maşinile sport uşoare, iniţial folosite mai mult pentru curse. La fel ca şi ceilalţi producători de pe insulă, TVR foloseşte în anii '50 materiale întărite cu fibră de sticlă. Cu ajutorul acestora, greutatea caroseriei este redusă, iar performanţele autovehicului îmbunătăţite. TVR foloseşte această tehnologie pentru coupé-urile şi roadster-ele proiectate de ei, produse doar în serii mici. Principalii cumpărători ai acestor autoturisme sunt americanii. Până în 2006, când ultimul model părăseşte linia de asamblare, coupé-urile sunt cele care au dat formă imaginii producătorului. Constructorul de maşini sport avea planuri pentru un nou început.
Coupé-urile şi roadster-ele TVR din perioada 1950-1970
Cele mai cunoscute coupé-uri ale producătorului britanic sunt cele din seria Grantura, produse între 1958 şi 1967, pe piaţă fiind disponibile diferite generaţii. Tot în anii '60, TVR oferă coupé-urile Griffith şi Tuscan, precum şi modelele cu două locuri Vixen – echipate cu motoare Ford şi Triumph. Seria M a TVR a marcat anii 70, modelele fiind disponibile în mai multe versiuni de performanţă. În perioada aceea, se produceau atât roadster-ele din seria M, cât şi coupé-urile TVR 1600M, varianta de bază, şi TVR 5000M, varianta de top.
Noile modele sport de la TVR
În anii 80, producătorul britanic prezintă noua serie Tasmin, a căror coupé-uri şi roadstere se diferenţiau prin partea frontală în formă de pană. La mijlocul anilor '80, acestea vor fi înlocuite de aspectul mai curb al seriei S. Ultimele serii produse au fost TVR Cerbera, Tamora, Tuscan, Sagaris şi TVR Typhon.