Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
toyota-gt86-l-01.jpg

Toyota GT86

Toyota GT86 Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Toyota GT86, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Toyota GT 86 este un sportcoupé produs din 2012 de japonezul Fuji Heavy Industries. În Europa, deci și în Germania, modelul este introdus pe piață în septembrie 2012 – acesta fiind prezentat întâi la Tokyo Motor Show 2011. Mașina sport este succesorul Toyota Celica T23 , produs până în 2005. Modelul are ca șabloane europene, în ceea ce privește optica și tehnologia, modelele Peugeot RCZ și VW Scirocco. Toyota GT 86 își găsește unele rădăcini în Toyota Corolla AE86 , model foarte popular în lumea drifturilor și a tuningului japonez. Pentru numele acestuia, producătorul s-a inspirat de la modelul cu tracțiune spate din anii '80, care are o lungime a cilindrului de 86 milimetri – în Japonia, Toyota GT 86 se numește pur și simplu „86“. Modelul este aproape identic cu Subaru BRZ și modelul Scion FR-S , apărut în paralel pe piața nord-americană. Diferențele dintre cele trei coupé-uri se remarcă în interior și la detaliile caroseriei. Însă tehnic, modelele cu două uși și patru locuri sunt identice. Exterior Toyota GT86 Cu deja menționatul cilindru de 86 milimetri, Toyota GT 86 are o cilindree de 2,0 litri, dați de cei patru cilindri ai motorului tip boxer montat frontal. Motorul pe benzină furnizat de Subaru produce 147 kW (200 CP) pe care îi trimite la roțile din spate, și are un cuplu maxim de 205 Nm. Sistemul de injecție directă D-4S provine de la Toyota. Datorită cilindreei mici pentru o mașină sport, cuplul maxim este atins la o turație destul de mare, 6.500 rot/min. Fără griji însă, căci sportcoupé-ul a fost construit pentru a atinge turații mari – zona roșie începe la 7.500 rot/min. Cei interesați pot să achiziționeze modelul cu o cutie de viteze manuală în șase trepte sau una automată, tot în șase trepte. vedere din lateral Toyota GT86

Tehnologia Toyota GT 86

Evident, modelul vine cu ABS și ESP. De menționat este că acesta cântărește doar 1.180 kg, datorită construcției compacte și ușoare. Un diferențial blocabil și sistemul de stabilitate VSC asigură că roțile nu se învârt în gol. Distribuția aproape optimă a greutății, 53 la 47, aduce o și mai mare stabilitate. vedere interior Toyota GT86 vedere bord Toyota GT86

Dotările și confortul Toyota GT 86

Toyota GT 86 nu a fost gândit pentru publicul elită, ci se adresează tuturor, datorită prețului de pornire mic de 20.000 Euro. Însă degeaba ai așteptări mari în cazul versiunii de bază. Liniile de echipare superioare folosesc elemente din plastic fin, cu textură granulată, și din carbon, în timp ce varianta de bază folosește elemente din plastic dur. Pe lângă asta, acestea au și huse contrastante pentru scaune. Pentru o mașină sport, este neobișnuită plierea scaunelor din spate pentru a beneficia de un portbagaj mai voluminos.