- Pagină de start
- Auto
- Toyota
- Toyota GT86
Toyota GT86 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Toyota GT86, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Toyota GT86
-
Toyota GT86 Automatik,XENON,NAVI,TEMPO,JBL,SHZ,KLIMAAUTOMATIK,
€ 23.989,-- 63.800 km
- 01/2013
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
7,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
181 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-95632 Wunsiedel -
Toyota GT86 2.0 AT
€ 27.699,-- 28.570 km
- 11/2019
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
8,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
183 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-00169 Roma -
Toyota GT86 2.0 Automatik 1.HAND XENON LEDER
€ 22.900,-- 127.560 km
- 01/2014
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-13581 Berlin -
Toyota GT86 GT86 2.0 D-4S Sport
€ 31.500,-- 25.000 km
- 11/2016
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-7261ST Ruurlo -
Toyota GT86 2.0 D-4S 200 ch
€ 23.989,-- 148.000 km
- 01/2017
- 148 kW (201 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-42160 ANDREZIEUX-BOUTHEON -
Toyota GT86 Basis
€ 25.990,-- 78.753 km
- 11/2016
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
7,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
185 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-89584 Ehingen -
Toyota GT86 TOYOTA GT86 Édition TRD
€ 10.990,-- 190.000 km
- 01/2013
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
7,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, BE-4040 Herstal -
Toyota GT86
€ 27.975,-- 61.000 km
- 03/2016
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-08222 TERRASSA -
Toyota GT86
€ 20.500,-- 74.000 km
- 01/2020
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-84070 rutino
Toyota GT 86 este un sportcoupé produs din 2012 de japonezul Fuji Heavy Industries. În Europa, deci și în Germania, modelul este introdus pe piață în septembrie 2012 – acesta fiind prezentat întâi la Tokyo Motor Show 2011. Mașina sport este succesorul Toyota Celica T23 , produs până în 2005. Modelul are ca șabloane europene, în ceea ce privește optica și tehnologia, modelele Peugeot RCZ și VW Scirocco. Toyota GT 86 își găsește unele rădăcini în Toyota Corolla AE86 , model foarte popular în lumea drifturilor și a tuningului japonez. Pentru numele acestuia, producătorul s-a inspirat de la modelul cu tracțiune spate din anii '80, care are o lungime a cilindrului de 86 milimetri – în Japonia, Toyota GT 86 se numește pur și simplu „86“. Modelul este aproape identic cu Subaru BRZ și modelul Scion FR-S , apărut în paralel pe piața nord-americană. Diferențele dintre cele trei coupé-uri se remarcă în interior și la detaliile caroseriei. Însă tehnic, modelele cu două uși și patru locuri sunt identice. Cu deja menționatul cilindru de 86 milimetri, Toyota GT 86 are o cilindree de 2,0 litri, dați de cei patru cilindri ai motorului tip boxer montat frontal. Motorul pe benzină furnizat de Subaru produce 147 kW (200 CP) pe care îi trimite la roțile din spate, și are un cuplu maxim de 205 Nm. Sistemul de injecție directă D-4S provine de la Toyota. Datorită cilindreei mici pentru o mașină sport, cuplul maxim este atins la o turație destul de mare, 6.500 rot/min. Fără griji însă, căci sportcoupé-ul a fost construit pentru a atinge turații mari – zona roșie începe la 7.500 rot/min. Cei interesați pot să achiziționeze modelul cu o cutie de viteze manuală în șase trepte sau una automată, tot în șase trepte.
Tehnologia Toyota GT 86
Evident, modelul vine cu ABS și ESP. De menționat este că acesta cântărește doar 1.180 kg, datorită construcției compacte și ușoare. Un diferențial blocabil și sistemul de stabilitate VSC asigură că roțile nu se învârt în gol. Distribuția aproape optimă a greutății, 53 la 47, aduce o și mai mare stabilitate.
Dotările și confortul Toyota GT 86
Toyota GT 86 nu a fost gândit pentru publicul elită, ci se adresează tuturor, datorită prețului de pornire mic de 20.000 Euro. Însă degeaba ai așteptări mari în cazul versiunii de bază. Liniile de echipare superioare folosesc elemente din plastic fin, cu textură granulată, și din carbon, în timp ce varianta de bază folosește elemente din plastic dur. Pe lângă asta, acestea au și huse contrastante pentru scaune. Pentru o mașină sport, este neobișnuită plierea scaunelor din spate pentru a beneficia de un portbagaj mai voluminos.