- Pagină de start
- Auto
- Toyota
- Toyota Celica
Toyota Celica Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Toyota Celica, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Toyota Celica
-
Toyota Celica 2004 1.8 TS VVTL-i 192cv Restyling ASi Xenon Tetto
€ 13.750,-- 120.000 km
- 05/2004
- 141 kW (192 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
8,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, IT-33170 Pordenone -
Toyota Celica 1.8 TS
€ 9.990,-- 171.000 km
- 03/2001
- 142 kW (193 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
200 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-66100 PERPIGNAN -
Toyota Celica 2000 ST Liftback RA28 de 1977 en stock en France
€ 36.900,-- 114.989 km
- 01/1977
- 86 kW (117 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-68440 HABSHEIM -
Toyota Celica 2.0 124 GT RA28 GT2000
€ 39.990,-- 75.000 km
- 05/1977
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-68000 Colmar -
Toyota Celica 1.8 I-16V S ohne Tüv Motorschaden
€ 999,-- 179.741 km
- 08/2001
- 105 kW (143 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
185 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-07613 Heideland OT Etzdorf -
Toyota Celica Cabriolet GTI, Sommerfahrzeug 29 Jahre in 2. Hand
€ 14.900,-- 148.000 km
- 03/1992
- 115 kW (156 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
9,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
219 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-83059 Kolbermoor -
Toyota Celica T20
€ 2.000,-- 177.900 km
- 05/1995
- 115 kW (156 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-54516 Wittlich -
Toyota Celica 2p 1.8 vvt-i 16v FL
€ 100.000,-- 210.000 km
- 03/2004
- 105 kW (143 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, IT-20021 milano -
Toyota Celica S T23 Motorschaden
€ 999,-- 183.000 km
- 08/2000
- 105 kW (143 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
185 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-68766 Hockenheim
Toyota este primul constructor de automobile din lume care a reușit să realizeze 10 milioane de vehicule într-un singur an. Ștacheta cantitativă este susținută de cea calitativă, brandul Toyota fiind recunoscut pentru autovehiculele superioare pe care le produce. Standardele au fost impuse de Kiichiro Toyoda, fondatorul brandului, încă de la începuturile poveștii Toyota, în anii 1930, în cadrul companiei tatălui său. Niponul a construit primul motor în 1934, acesta fiind punctul de plecare pentru prototipurile primului vehicul A1 şi primului camion G1, precum și pentru producția în serie a acestor autovehicule în 1936. La început a produs modelele Toyoda AA sedan, cu patru uși și volan pe partea dreaptă, şi AB cabriolet, pentru care a conceput inclusiv o versiune militară. Peste 1.700 de autovehicule AA și AB au fost construite în perioada 1936 - 1942. În perioada postbelică, Toyota Motor Company și-a diversificat producția cu automobilul de familie Toyota SA, camioanele uşoare – Toyopet SB şi Toyota Stout, sedanul de lux Toyota Crown, autovehiculul – taxi Toyopet Master și un automobil de mari dimensiuni - Toyota Corona, competitor pentru Nissan Bluebird. Intrarea pe piața europeană și cea americană, deschiderea unei fabrici în Statele Unite ale Americii, Premiul pentru Controlul Calităţii, diversificarea gamei de autovehicule prin introducerea de pick-up, SUV și mașini sportive, asocierile cu General Motors, iar mai apoi cu Peugeot și Citroën – toți acești factori au contribuit la succesul companiei și situarea în topul firmelor de profil. Toyota este listată la bursele nipone încă din anul 1954, iar la cele internaționale din Londra și New York din anul 1994. Dezvoltarea segmentelor de inteligenţă artificială şi robotică sunt puncte de interes pentru conducerea actuală a companiei.
Prima generație Toyota Celica
Prima Toyota Celica a ieşit pe porţile fabricii în anul 1970, ca mașina sport ce trebuia să umple golul lăsat pe piață de Toyota Sport 800. La lansare, Toyota Celica a fost disponibilă doar în versiune de coupe hardtop cu două uși, dar, după un an, a fost introdusă și varianta liftback cu trei uși. Gama de motorizări cuprindea motoare de 1.4 litri, 1.6 litri, 1.9 litri, 2.0 litri, 2.2 litri și cutie de viteză în trei trepte automată, în patru și cinci trepte manuală. Răspunzând cerințelor și regulamentelor de pe diferite piețe, Toyota Celica a avut versiuni diferite pentru americani, niponi și europeni. În anul 1975 a avut loc un facelift pe întreaga serie, acesta vizând în special bara de protecție din față și aranjamentul grilajului.
Până la a șaptea generaţie
Între anii 1977 și 2006, alte șase generații Toyota Celica au fost lansate, această serie înscriindu-se printre marile succese ale companiei. Niponii au rămas fideli conceptelor de coupe cu două uși, decapotabilă cu două uși și liftback cu trei uși, dar o dată cu cea de-a cincea generație au introdus o variantă liftback îngustă și una mai mare, pentru a oferi un spațiu interior generos. Ultima generație a seriei a mai fost disponibilă doar în varianta liftback. Pentru dezvoltarea seriei, niponii au colaborat cu American Speciality Cars, alături de care au creat GT-s convertibil; apoi au dotat automobilele cu motoare turbo, au schimbat platforma Toyota A cu platforma Toyota C, au construit varianta de raliu - ST165 GT-Four, au modificat designul optând pentru unul mult mai rotund odată cu a cincea generație, au dotat autovehiculele cu tehnologia Toyota Active Control Suspension și sistem ABS. Toate aceste elemente au contribuit la rezistența seriei în fața unor competitori direcți precum Porsche 911 și Mazda RX-8. Pentru orice pasionat al condusului, o Toyota Celica rulată poate însemna plăcerea de a conduce cu viteză, în siguranță, într-o mașină confortabilă și modernă.