Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
toyota-avensis-side

Toyota Avensis

Toyota Avensis Prezentare

4,6 (ratings)

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Toyota Avensis, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Calitate, rezistenţă, durabilitate, inventivitate, seriozitate–sunt atributele care au făcut brandul Toyota faimos în lumea întreagă. De opt decenii, japonezii concep vehicule care rulează cu succes pe autostrăzi de ultimă generaţie sau pe drumuri de munte. Succesul brandului trebuie căutat în anii 1933-1935, când Kiichiro Toyoda şi-a îndeplinit visul de a construi automobile. Primul vehicul A1 şi primul camion G1 au fost construite în 1935, iar în anul următor a început producţia modelelor AA sedan şi AB cabriolet, ambele derivate din prototipul iniţial A1. La modelul AA, japonezii au optat pentru un motor cu 6 cilindri, care producea 62 cp (aidoma celor utilizate de Chevrolet) şi pentru o cutie de viteze în trei trepte; foarte moderne pentru acea vreme erau discurile de metal presat folosite pentru cele 4 jante. Succesul produsului a fost garantat: firma a vândut peste 1.700 exemplare AA şi AB, mai ales că preţurile lor erau sub cele ale competitorilor Ford şi GM. Şi cum tânăra companie avea nevoie de nume şi logo, s-a dat startul unei competiţii publice: s-au primit 27.000 aplicaţii şi s-a preferat numele Toyota, care era scris în japoneză, din 8 elemente, opt fiind o cifră norocoasă. O a doua competiţie publică a fost lansată în 1947 pentru a denumi noua serie de automobile: s-a ales Toyopet, nume sugestiv pentru dimensiunile mici ale maşinilor. Au fost fabricate şi comercializate vehicule din diferite game: Toyopet SA (automobil de familie, cu motor cu patru cilindri, suspensie automată pe toate roţile şi design aerodinamic), Toyopet SB şi Toyopet Stout (camioane uşoare de 1,25 tone, upgradate la 1,5 tone), Toyopet Crown (automobil de lux), Toyopet Master (conceput pentru a funcţiona ca taxi) şi Toyopet Corona (de mai mari dimenisiuni, menită să fie alternativă la automobilul Nissan Bluebird). În deceniile următoare, compania a continuat diversificarea producţiei, lansând peste 70 de modele: sedan, coupe, camioane, furgonete, hibride şi crossovere. De asemenea, a introdus noi tehnologii: primul automobil cu propulsie hibridă, produs în serie mare – Prius; sistem de asistenţă la parcare; cutie automată de viteză în opt trepte. În timp, Toyota s-a asociat cu alte branduri recunoscute pe piaţa automobilistică: cu General Motors – pentru producţia automobilelor de lux Lexus, cu Volkswagen – pentru a cuceri piaţa europeană cu camioneta Volkswagen Taro, cu Citroën şi Peugeot pentru producţia de automobile de oraş pentru spaţiul european. La începutul mileniului III, Toyota a fost afectată de criza economică mondială şi dezastre naturale, dar a reuşit o redresare rapidă, în 2012 clasându-se pe primul loc în topul producătorilor de automobile, înaintea competitorilor direcţi Volkswagen Group și General Motors. vedere din fata Toyota Avensis portbagaj Toyota Avensis

Prima generație Toyota Avensis

În 1997 s-a lansat Toyota Avensis, o maşină mare, de familie, construită în Marea Britanie. Noua serie înlocuia Toyota Carina E pe piaţa europeană şi Toyota Caldina, pe piaţa japoneză. În acest cadru, Avensis oferea de la început patru tipuri de motorizare - 1.6 litri, 1.8 litri şi 2.0 litri, pe benzină, precum şi 2.0 litri turbodiesel. Sedan, hatchback şi estate erau cele trei variante de caroserie disponibile, fiecare dintre ele asigurând un interior spaţios şi confortabil, finisaje de bună calitate şi echipamente generoase. Primul facelift a avut loc în anul 2000, tot atunci fiind introduse sistemul de navigaţie prin satelit, motoarele VVT şi modelul Avensis 2.0 L SR, mult mai sportiv, cu suspensii modificate şi bodykit înnoit. Toyota Avensis vedere din spate

A doua și a treia generație

De la prima generaţie, Toyota Avensis a avansat constant în design şi tehnologie, pentru a face faţă provocărilor concurentelor Mazda6, Ford Mondeo, Volkswagen Passat, Opel/Vauxhall Insignia, Citroën C5, Peugeot 508 și Škoda Superb. Motor de 2.4 litri cu 4 cilindri, airbag pentru genunchi, cutie automată de viteze în 5 trepte, sistem inteligent de iluminare, autopilot adaptiv, cel mai avansat sistem de siguranţă Toyota Safety Sense, tehnologii multimedia intuitive. Face-lifting-urile repetate au transformat Avensis într-o maşină cu design exterior dinamic, plin de agilitate, care atrage un public tânăr. Nouă sau rulată, Toyota Avensis este astăzi sinonimă cu calitatea, rezistenţa şi inventivitatea care fac renumele brandului.