- Pagină de start
- Auto
- Suzuki
- Suzuki Samurai
Suzuki Samurai Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Suzuki Samurai, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Suzuki Samurai
-
Suzuki Samurai 1.9 D PICK-UP PASSO LUNGO PARI AL NUOVO
€ 21.000,-- 57.937 km
- 10/2001
- 47 kW (64 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
6,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
155 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-23887 Olgiate Molgora - Lecco - Lc -
Suzuki Samurai Samurai+1,9+VX+4WD+Ds
€ 6.900,-- 27.483 km
- 03/2003
- 47 kW (64 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
6,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, AT-6471 Arzl -
Suzuki Samurai 1.9 D
€ 4.500,-- 137.891 km
- 06/2002
- 47 kW (64 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
6,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, BE-4020 Liege -
Suzuki Samurai 1.3i 69Cv*Ridotte*Distribuzione nuova
€ 4.500,-- 81.000 km
- 04/1999
- 51 kW (69 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
8,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-22070 Bulgarograsso -
Suzuki Samurai 1.3 L Body Hard Top Lujo
€ 4.990,-- 120.000 km
- 07/1995
- 51 kW (69 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-03100 ALICANTE -
Suzuki Samurai 1.0 JX cabrio
€ 4.990,-- 161.000 km
- 06/1990
- 33 kW (45 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-20019 Settimo Milanese - MI -
Suzuki Samurai 1.3 GANCIO DI TRAINO
€ 4.800,-- 150.000 km
- 04/1989
- 47 kW (64 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
8,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-61048 S.Angelo In Vado - Pesaro Urbino - Pu -
Suzuki Samurai Cabrio 1.9 td JX De Luxe
€ 5.500,-- 101.179 km
- 01/1999
- 46 kW (63 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-53100 Siena -
Suzuki Samurai 1.3 Hard Top Lujo
€ 6.999,-- 60.000 km
- 06/1996
- 51 kW (69 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-08296 BARCELONA
Compania japoneză Suzuki este celebră pe întreg mapamondul, în special datorită lansării unor modele de motociclete deosebit de performante. Însă eficiența și spiritul inovativ al inginerilor japonezi nu se mărginește doar la vehiculele pe două roți. Pe lângă acestea, Suzuki mai produce automobile populare, vehicule 4x4, ATV-uri, motoare de bărci, scaune cu rotile electrice și o serie de motoare de mici dimensiuni cu ardere internă. Această diversitate în ceea ce privește producția provine tocmai de la începuturile companiei, mai exact de la fondatorul acesteia, Michio Suzuki. În anul 1909, Suzuki, pasionat de mecanismele războaielor de țesut, pune bazele unei mici făbricuțe ce-i purta numele într-un sătuc de pe coasta Japoniei. Alegerea s-a dovedit foarte inspirată, întrucât în acea perioadă, industria mătăsii explodase. Cu timpul, Michio Suzuki inventează un nou tip de mașină de cusut, ce s-a dovedit a fi atât de eficientă încât fabrica sa ajunge să o exporte peste ocean. Prin anul 1937, japonezul își dă seama că ar putea să-și diversifice producția, hotărându-se după o îndelungată perioadă de studiu să investească în proiectarea unui automobil de dimensiuni foarte reduse. După aproape doi ani, Fabrica Suzuki producea deja primele prototipuri promițătoare, însă din nefericire începe cel de-Al Doilea Război Mondial și planurile sale sunt întrerupte. După ce au pierdut războiul, japonezii s-au trezit într-o situație foarte delicată din punct de vedere financiar, în principal datorită pedepselor și restricțiilor aplicate Japoniei de către Tabăra Aliată. În acel context zbuciumat, anumite companii, printre care și cea a lui Suzuki, încep să producă motoare pe benzină ce pot fi cu ușurință atașate de bicicletele normale. Acela a fost momentul în care Suzuki a intrat piața motocicletelor, domeniu în care avea să aducă inovații multiple, lansând de-a lungul timpului nenumărate modele de succes. În ceea ce privește partea automobilistică, Suzuki a lansat câteva serii de mașini interesante, însă una dintre ele a intrat în istorie: primul model SUV super-compact din lume, Suzuki Jimny.
Originile primului model
Anul 1970 marchează intrarea pe piață a companiei Suzuki cu primul să model ce avea să devină un hit internațional: Suzuki Jimny. Mașinile din această serie au fost bazate pe modelele off-road ale unei companii japoneze achiziționată de Suzuki în anul 1968: Hope Motor Company. Acești producători aveau deja experiență, reușind să creeze o mașină off-road de mici dimensiuni numită HopeStar ON360. De aici s-au inspirat cei de la Suzuki în proiectarea primului lor model offroad super-compact, pentru că și-au dat seama că pot produce o mașină de teren de dimensiuni foarte mici la un preț extrem de avantajos, acoperind o nișă neglijată de toți ceilalți producători auto ai vremii. Prima generație Suzuki Jimny a avut mare succes, fiind urmată în anul 1981 de cea de-a doua generație. Iar aici intră în scenă modelul Suzuki Samurai.
Primul model și evoluția ulterioară
Modelul Suzuki Samurai a fost creat pe baza modelului Suzuki SJ410, care făcea parte din cea de-a doua generație de mașini off-road super-compacte Jimny, fiind, de fapt, o variantă a modelului SJ410 modificată pentru piața americană. Mașina a avut un succes instantaneu datorită prețului extrem de mic la care putea fi achiziționată: doar 6200 de dolari pentru versiunea standard, în timp ce un Samurai cu toate opțiunile costa în jur de 7500$. Modelul era inițial echipat cu un motor cu patru cilindri de 1.3 litri cu 63 de cai putere. Datorită manevrabilității deosebite, cât și a costrucției foarte rezistente, mașina a devenit extrem de populară în rândul pasionaților de off-road. În 1990 apărea o versiune puțin modificată, al cărei motor fusese îmbogățit cu doar doi cai putere, însă era în același timp mult mai rezistent în condiții out-door. Capacitatea motorului a fost scăzută de la 1324 cm³ la 1298 cm³. Un an mai târziu, își fac apariția două noi versiuni, dintre care una decapotabilă și un Suzuki Samurai cu tracțiune pe față, însă acestea vor fi retrase de pe piață în anul următor. Din păcate, seria Samurai a fost desființată din cauza unui scandal provocat de proiectarea neinspirată pentru anumite trasee offroad. Cu toate acestea, o versiune modificată a acestui model a reușit, în aprilie 2007, să stabilească un nou record mondial pentru mașina condusă la cea mai mare altitudine din lume, anume 6688 de metri.