Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
subaru-legacy-l-01.jpg

Subaru Legacy

Subaru Legacy Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Subaru Legacy, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Subaru reprezintă o divizie a departamentului de construcții de mașini din cadrul companiei japoneze Fuji Heavy Industries. Recunoscută mondial pentru mașinile cu motoare plate care beneficiază de combustie internă și pistoane orizontale așezate în opoziție, Subaru ocupă locul 22 în producția mondială de automobile. Începând cu anul 1989, acest producător aduce publicului modelul Subaru Legacy, o mașină de talie medie care a ieșit în fața competitorilor săi, Nissan Altima, Toyota Camry sau versiunea de înaltă performanță a modelului Honda Accord. Subaru Legacy vedere din fata

Prima Generație

Prima generație Subaru Legacy a fost lansată în luna ianuarie a anului 1989 în Japonia, fiind etichetat ca unul dintre cele mai neconvenționale automobile ale vremii. Începând cu 1990, modelul a fost distribuit în toată lumea și a introdus pe piața auto motorul Subaru EJ, apreciat pentru silențiozitatea și puterea sa. Prima generație Legacy a fost disponibilă în variantele wagon cu 5 uși sau sedan 4 uși, ambele beneficiind de tracțiune pe față. Dotările automobilului includeau sistemul de frânare cu anti-blocare, sau sistemul de control a suspensiei pneumatice, care ușurau viața conducătorilor în condiții de teren accidentat. Interior Subaru Legacy

Generațiile Ulterioare

Cea de-a doua generație a apărut pe piață în anul 1993. Noul aspect Legacy aducea elemente luminoase inspirate din modelul Subaru Alcyone SVX. În 1996, Subaru oferă conducătorilor din America de Nord varianta echipată standard cu tracțiune integrală și un motor de înaltă performanță aspirat natural, numit Subaru EJ25D. Pentru această generație a fost disponibilă și o ediție limitată care includea scaune încălzite electric și trapa solară din sticlă. A treia generație Subaru Legacy a fost produsă între anii 1998 și 2004, când compania aduce o serie de îmbunătățiri considerabile motorului. Astfel, această generație aduce pe piața europeană și cea japoneză varianta cu motor turbo EZ30 cu șase cilindri în linie, în timp ce în Statele Unite era disponibil motorul EJ251 de 2.5 litri. În 2001, modelul primește un nou design al acoperișului și filtre de aer în compartimentul torpedoului. De asemenea, automobilele destinate pieței japoneze au beneficiat și de opțiunea cu transmisie manuală și semiautomată denumită SportShift. Lansată în cadrul Fuji Heavy Industries în 2003 și pe piața mondială în 2004, cea de-a patra generație Subaru Legacy obține premiul Mașina Internațională a Anului în 2005. Îmbunătățirile noii generații au constat în schimbarea designului șasiului și a motorului. Compania renunță la tehnologia turbo din cauza standardelor de emisii și pune la dispoziția clienților modelul echipat cu un motor 2.5 GT cu transmisie automată în 5 trepte. În 2008, modelul Legacy aduce pe piața auto un sistem de siguranță la coliziune cunoscut sub numele de EyeSight. Cea de-a cincea generație Legacy este lansată în 2009, iar doar un an mai târziu aceasta primește premiul Best Technology oferit de Japan Automotive Hall of Fame. Noutățile aduse de această generație au constat în cutia de viteze CVT, precum și folosirea transmisiei manuale în șase trepte pentru motorul EJ25 de 2.5 litri. Variantele cu motoare diesel EE20 și cele pe bază de benzină EJ20 și EJ25 lansate pe piața europeană și au fost concepute conform standardelor de emisii Euro5. A șasea generație Subaru Legacy a fost lansată în 2014 și este produsă și în prezent. Un plus față de generațiile anterioare constă în puterea crescută a motorului. Deși modelul continuă să ofere tracțiune integrală și o poziție identică a motorului, transmisia manuală deja nu mai este disponibilă. Tehnologia sistemul EyeSight atinge performanțe maxime, obținând scorul cel mai ridicat în testele de siguranță la coliziune. Noile îmbunătățiri continuă să-i aducă modelului un succes continuu în fața competitorilor din același segment de piață.