- Pagină de start
- Auto
- Skoda
- Skoda Felicia
Skoda Felicia Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Skoda Felicia, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Skoda Felicia
-
Skoda Felicia 1.6 Fun
€ 18.000,-- 180.000 km
- 04/1998
- 55 kW (75 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-42100 Reggio Emilia -
Skoda Felicia Felicia+1.3+LX
€ 300,-- 150.000 km
- 04/1995
- 40 kW (54 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
5,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, IT-89043 Grotteria -
Skoda Felicia 1.3 GLX Comfort
€ 4.000,-- 22.200 km
- 02/2002
- 50 kW (68 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
6,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, IT-66100 Chieti -
Skoda Felicia 1.3 i
€ 1.400,-- 66.023 km
- 01/1998
- 29 kW (39 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, ES-30161 Llano de Brujas -
Skoda Felicia Combi GLX 1,3i - neues Pickerl!
€ 3.500,-- 84.900 km
- 07/1997
- 50 kW (68 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
7,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
173 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, AT-2465 Höflein -
Skoda Felicia Cabrio Roadster Oldtimer
€ 26.500,-- 99.999 km
- 04/1962
- 35 kW (48 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-09456 Mildenau -
Skoda Felicia Felicia Roadstar
€ 30.000,-- 1 km
- 01/1960
- 33 kW (45 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-5427JD Boekel
Peste un milion de vehicule sunt construite anual sub brandul Škoda. Compania cehă se remarcă pe piaţa auto mondială ca fiind unul dintre cei mai vechi constructori, cu activitate neîntreruptă de peste o sută de ani. Debutul companiei s-a făcut în anii 1890, când tinerii Václav Klement şi Václav Laurin au deschis o fabrică de biciclete, iar în 1899 au lansat Slavia, prima lor motocicletă, pe care au reuşit să o şi exporte în Londra. În 1905 construiau deja primul automobil: Klement&Laurin Voiturette A, un succes la nivel internaţional. Automobilul era propulsat de motor de 7 cai putere şi 1005 centimetri cubi, răcit cu apă. Viteza maximă atinsă era de 40 km/oră. Cel puţin 44 de exemplare au fost construite, iar prin ele au fost puse bazele dezvoltării ulterioare a companiei pe segmentul automotive. În 1925, firma a fost preluată de Škoda Works, iar din acest moment va opera sub brandul Škoda. În anii 1930, constructorul a optat pentru o schimbare completă a conceptului de automobile şi a folosit un nou şasiu pentru modelele Popular, Rapid şi Super. Demersul a avut efecte pozitive, iar Škoda, care până atunci ocupase locul al treilea în industria constructoare de maşini din Cehia, a devenit lider de piaţă. După perioade grele în timpul celui de-al Doilea Război Mondial şi în 1960, Škoda a reuşit să se remarce în raliurile organizate în anii 1970 şi 1980 şi să înregistreze vânzări bune în Europa. Lansarea seriei Škoda Favorit, în colaborare cu italienii de la Bertone, a redus din diferenţele de concept, înregistrate de cehi faţă de constructorii din Occident. Acestea aveau să fie anulate defintiv prin preluarea companiei de către Grupul Volkswagen în 1991 şi prin lansarea modelelor de succes Fabia şi Octavia.
O gamă completă pentru Škoda Felicia
În toamna anului 1994, compania cehă ieşea pe piaţă cu un nou automobil: Škoda Felicia. Noul model, un supermini, a fost prezentat oficial pe Podul Charles din Praga şi, prin numele ales, făcea apel la coupe-ul decapotabil produs în anii 1950. Noua Škoda Felicia se remarca însă prin designul modern, mai ales că era primul model produs de compania cehă după preluarea de către Grupul Volkswagen şi prima maşină marca Škoda care beneficia de motorizare diesel şi de sisteme avansate de siguranţă. După lansarea versiunii de bază, un hatchback cu cinci uşi, cehii şi-au diversificat oferta, creând o gamă completă cu break cu cinci uşi, pickup cu două uşi şi furgonetă cu două uşi. Pentru propulsarea acestor vehicule, constructorul a mizat pe motoare de 1.3 litri OHV, marca Škoda, şi motoare cu cilindree mai mare, de 1.6 litri şi 1.9 litri SDI diesel, de la Volkswagen. Motorul de 1.6 litri a fost utilizat pentru modelul Škoda Felicia Kit-Car, care a concurat în Campionatul Mondial de Raliu clasa F2. Toate modelele erau echipate cu cutie de viteză manuală în cinci trepte şi tracţiune pe faţă.
Recenzii pozitive pentru Škoda Felicia
Seria Škoda Felicia a fost foarte bine primită de presa de specialitate: în anul 1998, într-un clasament Top Gear, a obţinut calificativul excelent pe baza recenziilor clienţilor. În acelaşi an, în cadrul sondajului J.D. Power axat pe maşini, Felicia a contribuit la obţinerea de către Škoda a titlului de Cel mai bun constructor. Astfel, la concurenţă directă cu Citroën Saxo, Fiat Punto, Ford Fiesta, Opel Corsa şi Peugeot 206, modelul Škoda Felicia a dovedit că poate câştiga orice competiţie, prin fiabilitate, grad înalt de manevrabilitate şi uşurinţa de a străbate aglomeraţiile din oraş. Toate aceste caracteristici, alături de preţul accesibil al unui vehicul rulat, fac dintr-o Škoda Felicia un competitor serios în clasa sa.