- Pagină de start
- Auto
- Skoda
Oferte actuale pentru Skoda
-
Skoda Octavia Combi 2.0 TDI Family AHK+Xenon+SHZ+PDC+Privacy+Kli
€ 6.980,-- 107.203 km
- 06/2012
- 103 kW (140 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-76287 Rheinstetten -
Skoda Octavia 1.6*Tempomat*Sitzheizung*TÜV 11/2025
€ 1.300,-- 196.305 km
- 10/2003
- 75 kW (102 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
7,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-13088 Berlin -
Skoda Octavia SW RS 2.0 TFSI RS230 DSG
€ 9.900,-- 232.967 km
- 06/2016
- 169 kW (230 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
6,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
143 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-9860 Oosterzele -
Skoda Kodiaq 2.0 TDI Sportline 4x4 AHK 360° Virtual Lane
€ 33.190,-TVA deductibil - 67.647 km
- 01/2022
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-82319 Starnberg -
Skoda Fabia Fabia 1.0 mpi evo Ambition 80cv
€ 11.900,-- 8.000 km
- 07/2023
- 59 kW (80 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
4,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
114 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10156 Torino - To -
Skoda Fabia 1.2 GPL
€ 3.450,-- 89.000 km
- 05/2010
- 44 kW (60 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- GPL
-
5,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
132 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10126 Torino - TO -
Skoda Superb Lim. L&K 2.0 TSI DSG 4x4 /NAVI/LED/ACC/
€ 22.990,-- 110.000 km
- 01/2017
- 206 kW (280 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
7,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
159 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-54340 Bekond -
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI Impuls Edition Klima PDC S
€ 4.700,-- 95.753 km
- 07/2010
- 90 kW (122 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
148 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-09456 Annaberg-Buchholz -
Skoda Fabia 1.4 16V Comfort Combi Automatik Klima/AWR
€ 1.490,-- 178.238 km
- 09/2001
- 55 kW (75 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
7,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-14612 Falkensee
Producătorul ceh Skoda reprezintă din 1991 o mare putere, căci de atunci face parte din grupul Volkswagen. În comparaţie cu marca VW, maşinile Skoda – se scrie de fapt: Škoda şi se pronunţă: Şkóda – sunt un pic mai spaţioase şi un pic mai ieftine, fără compromisuri în materie de calitate. După 2000, Skoda joacă ofensiv şi în materie de opţiuni şi dotări : în timp ce asigură entuziasmul familiilor cu van-ul compact Skoda Roomster, clientela sofisticată se bucură de superbul Skoda Superb. Cu SUV-ul în munţi: Skoda Yeti este un SUV masiv, fără lăudăroşenia concurenţei interne din Ingolstadt. Nu e de mirare deci, că Skoda se află chiar sus de tot pe lista cumpărătorilor de maşini second-hand: atât de multe pe bani puţini nu mai oferă nicio altă subsidiară VW.
Aceste modele sunt, chiar şi second-hand, foarte convingătoare
Škoda: calitate made in Republica Cehă
De la înfiinţarea Laurin & Klement AG până la fuziunea cu Skoda
Totul a început de la o reclamaţie: Václav Klement era un librar în Mladá Boleslav şi era nemulţumit că bicicletele producătorului din Dresden, Seidel & Naumann, nu rezistă mult. Trimite o scrisoare de reclamaţie, care nu primeşte nicio atenţie – deoarece aceasta era scrisă în cehă – iar cei din Dresden nu puteau (sau nu voiau) să o înţeleagă. Prin urmare, în 1895 Klement îşi înfiinţează, împreună cu mecanicul de biciclete, Václav Laurin, propria companie. Laurin şi Klement produceau la început biciclete, iar după urmează să producă motociclete şi în final automobile. Motocicletele au devenit foarte populare, asta datorită succesului din motorsport. Iar maşinile, începând cu modelul Voiturette şi până la Tip C, s-au vândut atât de bine, încât Laurin & Klement AG a fost, până la începutul Primului Război Mondial, cel mai mare producător auto din monarhia habsburgică. După război, compania continuă cursul succesului. Până în 1925, pe piaţă au apărut aproximativ 50 de noi modele, cele mai mari dintre ele erau propulsate de un motor în 6 cilindri. În acelaşi an, Laurin & Klement ia decizia să fuzioneze cu Fabrica Skoda din Plzeň. Producătorul aproviziona la început fabrici de zahăr şi fabrici de bere, urmând ca mai târziu să se pună pe producţia de oţel şi tehnologie militară. În anii 1920, Skoda era deja un grup activ pe plan internaţional şi începe să devină activ şi în sectorul civil, producând motoare pentru locomotive şi avioane, dar şi un număr mare de mijloace de transport. După vânzarea Laurin & Klement, noua subsidiară Skoda Auto rămâne doar cu producţia de automobile – nu se vor mai produce biciclete şi motociclete.
Între 1945 şi 1990, Skoda făcea parte din planul economic al socialismului
Maşina de succes a anilor 30, introdusă pe piaţă în 1937, purta atunci numele „Popular”. Imediat după, este ocupată prima republică ceho-slovacă de către Germania nazistă. Skoda a fost preluată atunci de conglomeratul de stat Reichswerke Hermann Göring, şi devine parte din industria nemţească de armament. Vor fi produse maşini mici şi de teren folosite în scop militar. La data de 9 mai 1945, fabrica din Mladá Boleslav este bombardată, fiind distrusă în cea mai mare parte. O zi mai târziu, Armata Roşie preia comanda, iar în octombrie 1945, compania Skoda este naţionalizată şi integrată în planul economic al republicii socialiste ceho-slovace. După sfârşitul anilor 1940 au fost produse întâi camioane, iar după începutul anilor 50 va reîncepe producţia de autoturisme. Modelele Skoda erau foarte răspândite în RDG (Republica Democrată Germană), asta în situaţia în care preţul unei Skoda second-hand era mai mare decât al unei alte maşini noi. Au trecut ani de zile până când Skoda a început să vândă pe piaţa germană. Primele modele erau maşinile din clasa compactă şi cea medie. Decapotabila Felicia era considerată maşina sport din est, dar a fost produsă doar până în 1964, înlocuită atunci cu modelul 1100 MB-Coupé. După mijlocul anilor '50, toate maşinile Skoda au fost echipate cu un motor amplasat în spate şi cu tracţiune spate. Skoda Favorit, produsă din 1987, a fost primul model Skoda cu tracţiune faţă şi motorul pus tot în faţă. Maşina emblematică avea o caroserie compactă, un portbagaj generos şi multe piese furnizate de producători din Europa de Vest. Punctul culminat al epocii a fost modelul de top 130 RS , care însă poate fi achiziţionat doar ocazional.
Din 1999, Skoda face parte din grupul Volkswagen
![]() ![]() |
Modelul Skoda | Perioada de producţie | Particularităţi |
---|---|---|---|
mini | Skoda Citigo | din 2011 | Bazată pe VW up! |
mică | Fabia III | din 2014 | Versiunea de raliu se numeşte R5. |
compactă | Rapid | din 2012 | Bazată pe o maşina compactă, care a fost creată special pentru nevoile ţărilor în curs de dezvoltare. |
medie | Octavia III | din 2012 | Disponibilă în următoarele variante: sedan-hatchback, combi, sport RS, offroad Scout, cu instalaţie GNC (gaz natural comprimat) şi RS cu tracţiune integrală 4x4. |
clasa de mijloc superioară | Superb III | din 2015 | Bazată pe principiul matricei transervale, modulare şi flexibile al VW, folosit în VW Golf şi VW Passat (platforma MQB). |
minivan | Roomster | din 2006 până în 2015 | Producţia a fost oprită, nu este plănuit niciun succesor. Din 2010 disponibil şi în versiune economică GreenLine. |
SUV-compact | Yeti | din 2009 | Disponibilă cu tracţiune faţă sau integrală; iar din 2013 în două linii de echipare: City şi Outdoor. |