- Pagină de start
- Auto
- Rover
- Rover 25
Rover 25 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Rover 25, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Rover 25
-
Rover 25 1.4 Club
€ 1.500,-- 79.700 km
- 04/2006
- 76 kW (103 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-4818BX BREDA -
Rover 25 25 1.6 Sterling
€ 900,-- 193.400 km
- 12/2004
- 80 kW (109 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-3082SJ Rotterdam -
Rover 25 1.4i 16v Classic
€ 3.500,-- 129.000 km
- 05/2002
- 62 kW (84 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
164 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-9120 Beveren-Waas -
Rover 25 1.4 Basic
€ 1.850,-- 162.000 km
- 08/2000
- 62 kW (84 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
6,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, BE-2300 Turnhout -
Rover 25 1.4 Classic
€ 3.500,-- 131.039 km
- 11/2004
- 62 kW (84 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
164 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-4462 EP GOES -
Rover 25 200 III 1996 214i 3p Si c/clima
€ 1.000,-- 255.000 km
- 03/1999
- 76 kW (103 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
7,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, IT-22063 Cantù
Când producătorul tradițional, Rover, a prezentat la mijlocul anilor ’80 o nouă serie de automobile compacte realizate în urma colaborării cu Honda, britanicii de abia se mențineau pe linia de plutire prin mărcile lor Rover și MG. Deși sedanurile cu trei sau cinci uși ale seriei Rover 200 au fost dezvoltate pe parcursul timpului într-o familie de autovehicule completă cu versiuni combi, coupé și decapotabile și au devenit seria cea mai cunoscută a companiei, Rover nu și-a atins țelul. Găsindu-se în pragul insolvenței, Rover Group a fost preluat în anul 1994 de către BMW. O nouă generație a Rover-ului 200 a apărut în anul 1995, fiind una dintre primele modele produse în regie germană. Succesorul acestuia a apărut cinci ani mai târziu pe piață sub numele de Rover 25. Compania din München s-a retras însă în același an, cedând producătorul unui grup de investitori britanici. Rover 25 a fost produs sub tutela noilor proprietari împreună cu modelul mai mare, Rover 75, ca unul dintre ultimele modele ale mărcii, Rover găsindu-se în 2005 din nou în pragul insolvenței și dispărând apoi complet de pe piață.
Rover 25 este introdus pe piață în anul 2000
Ca și precursorul său, Rover 25 era disponibil în două versiuni de caroserie, ca și berlină cu hayon cu trei sau cinci uși și a fost introdus pe piață în anul 2000. În comparație cu generația anterioară Rover 200, caracteristicile de bază ale designului au rămas în cea mai mare parte aceleași. Rover 25 a primit, însă, o nouă față, preluând elemente de design precum farurile rotunde și grila de radiator ovală din crom de la fratele său mai mare, Rover 75. Scopul designerilor era de a contura profilul Rover printr-o imagine unitară și clar definită a mărcii. Modelul Rover 25 a fost revizuit în anul 2004, cu puțin timp înainte de încetarea producției. Pe lângă îmbunătățirile aduse designului interior, și grilele de radiator au fost modificate, iar farurile rotunde individuale au fost înlocuite de către faruri în trepte.
Rover 25 este disponibil în șapte variante pe bază de benzină
Din punct de vedere al motoarelor utilizate, inginerii au stabilit foarte clar că cele pe bază de benzină sunt prioritare. Șapte tipuri de tracțiune au fost pregătite pentru Rover 25 între anii 2000 și 2005. O unitate de 1,1 litri a fost introdusă ca și model de bază în anul 2000, aceasta dispunând de o putere de 55 kW (75 PS). Două versiuni de ambielaj, cu 62 kW (84 PS) și cu 76 kW (103 PS) erau programate pentru modelele cu o capacitate cilindrică de 1,4 litri. Rover-ul 25 cu motor de 1,6 litri și o putere de 80 kW (109 PS) era disponibil ca și variantă de mijloc. Pe lângă acestea, până în anul 2001 a existat și modelul de top al Rover-ului 25 cu un motor de 1,8 litri și o putere de 86 kW (117 PS) sau 107 kW (145 PS).
Începând cu anul 2001, modelul de top al seriei Rover 25 este comercializat ca și MG ZR
Modelul de top al Rover-ului 25 a fost înlocuit pe parcursul anului 2001 de către noua versiune de top cu 118 kW (160 PS), prin care Rover-ul 25 ajungea la o viteză maximă de 210 km/h. Rover-ul 25 cu motor sport a fost însă comercializat sub numele filialei Rover, MG, ca și MG ZR. Motivul: Tradiția mărcii MG era public asociată cu automobile sportive și roadstere. Versiunea cu motor sport a Rover-ului 25 a părut astfel să se potrivească mai bine cu imaginea firmei MG pentru a fi capabilă de a câștiga noi grupuri de clienți pentru Rover 25.
Motoarele diesel ale Rover-ului 25
Două unități cu capacitate cilindrică de 2,0 litri erau disponibile pentru versiunile diesel ale Rover-ului 25, nu au fost însă oferite amândouă pe toate piețele. În versiunea de bază, Rover 25 dispunea de un motor diesel cu o putere de 74 kW (101 PS). Un mecanism de transmisie diesel ușor modificat putea să furnizeze Rover-ului 25 o putere de 83 kW (113 PS). Ambele motoare cu autoaprindere au fost integrate și în modelele Rover comercializate pe piață sub numele MG ZR. Atât versiunea MG, cât și Rover-ul 25 au fost fabricate în anul 2005 pentru ultima oară în Anglia. După insolvența companiei Rover, producătorul chinez SAIC și-a asigurat drepturile de licențiere pentru Rover-ul 25, care a fost fabricat din anul 2007 într-o formă ușor modificată și sub un alt nume pentru căteva piețe asiatice.