- Pagină de start
- Auto
- Rolls-Royce
- Rolls-Royce Wraith
Rolls-Royce Wraith Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Rolls-Royce Wraith, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Rolls-Royce Wraith
-
Rolls-Royce Wraith Rolls-Royce Wraith
€ 199.980,-- 83.000 km
- 03/2015
- 465 kW (632 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, AT-1220 Wien -
Rolls-Royce Wraith V12
€ 199.900,-- 19.000 km
- 01/2014
- 465 kW (632 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-75016 Paris -
Rolls-Royce Wraith 6.6 V12
€ 217.000,-- 29.400 km
- 07/2014
- 465 kW (632 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-98000 Monaco -
Rolls-Royce Wraith GOODWOOD EDITION
€ 224.900,-- 34.000 km
- 06/2016
- 465 kW (632 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-75016 Paris -
Rolls-Royce Wraith / 22 Vossen
€ 225.900,-TVA deductibil - 69.900 km
- 12/2017
- 465 kW (632 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-85669 Pastetten -
Rolls-Royce Wraith BLACK BADGE SYTLE PANO SITZKÜ. CARBON KAM
€ 177.900,-- 139.981 km
- 10/2015
- 465 kW (632 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-34123 Kassel -
Rolls-Royce Wraith 6.6. V 12. 632 PK
€ 167.500,-- 110.000 km
- 08/2015
- 465 kW (632 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
14,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, NL-5741 CB Beek en Donk -
Rolls-Royce Wraith Black Badge by NOVITEC OVERDOSE +1 of 3+
€ 1.011.500,-TVA deductibil - 50 km
- - (Prima înmatriculare)
- 527 kW (717 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
15,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
359 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-28816 Stuhr -
Rolls-Royce Wraith PRIOR STARROOF BESPOKE BLACK STYLE KAMERA
€ 194.900,-- 124.069 km
- 05/2014
- 465 kW (632 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
14,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-34123 Kassel
În timp ce în SUA, la începutul secolului al XXI-lea se lansau primele linii de asamblare pentru mașini care executau echiparea completă și vopsirea, producătorii europeni au început dezvoltarea producției de masă un pic mai tarziu. Cu toate acestea, câteva companii au rămas în afara dezvoltării tehnologiei moderne, rămânând la mașinile confecționate încă manual sau cel puțin, folosind asamblarea manuală într-o măsură mai mare decât producătorii de volum consacrați. Un reper a fost producatorul britanic tradițional Rolls - Royce, care s-a concentrat încă din 1920 pe construcția de automobile de lux. Cu toate acestea, modelele din epocă - sedan și coupe-uri sau decapotabile concepute ca mașini cu șofer, încă nu erau produse complet de Rolls-Royce în acel moment. În schimb, elementele distincte ale caroseriei proveneau de la constructori diferiți, de la Rolls-Royce provenind șasiurile și motoarele. Britanicii au ținut ferm la tradiție, în 1938 demarând o nouă dezvoltare a modelului Wraith. Fiind ultimul model din perioada de dinainte de război, Wraith a avut o semnificație specială. Din 1946 Silver Wraith a fost primul model de după al Doilea Război Mondial și primul Rolls-Royce din noua locație din Crewe, asigurandu-și un loc special în istoria companiei. În același timp el a fost ultimul vehicul care a fost livrat cu o caroserie completă Rolls-Royce. Wraith a fost, prin urmare, în multe privințe, un model de excepție. Ca o aducere aminte, Rolls-Royce în cadrul proprietarului majoritar BMW, a reînviat în 2013 seria și a numit Wraith o nouă generație de modele sport și coupe-uri de lux.
Prima generație clasică Rolls-Royce Wraith din 1938/39
Sedan închis sau semi-deschis, coupe sau decapotabilă, pentru seria Wraith din 1938-1939, constructorul a conceput variante de caroserie foarte diferite. Cu toate acestea, modelele din clasa de lux au avut asemănările lor: ele au fost recunoscute mai ales după grila mare, tipică Rolls-Royce, emblemă caracteristică și un motor cu șase cilindri de 4,3 litri, care montat pe un Wraith îl propulsează până la aproape 140 de kilometri pe oră. Rolls-Royce a fost reticent în a specifica valorile de putere concrete pentru modelele sale anterioare. Cu perioada de construcție de aproape un an și doar câteva sute de exemplare produse, prima generație Wraith a devenit un element de colecție, cel mai bine cotat model în tranzacțiile de pe piața mașinilor clasice.
Cu Wraith se încheie în 1959 era furnizorilor externi de caroserie Rolls-Royce
Același lucru este valabil și pentru cea de-a doua fază Wraith, care a început în perioada de dupa război, în 1946 și a continuat până în anul 1959. De-a lungul producției, Wraith a fost echipat pe structuri provenind de la furnizori diferiți și livrat în variante deschise clienților ca sedan și coupe. Ca urmare, exista o paletă largă de opțiuni, de exemplu se putea alege un șasiu cu o lungime între 3,22 metri și pană la aproape 3,38 metri. Ca motorizare, Rolls-Royce a folosit unul dintre faimoasele sale motoare cu șase cilindri, care au fost dezvoltate la sfârșitul anilor ’50, cu o cilindree crescută până la 4,9 litri. Încetarea producției modelului Wraith s-a încheiat în momentul în care britanicii au renuntat la furnizorii externi. Pentru modelele construite după 1959, Rolls-Royce și-a produs caroseriile în atelierele proprii.
Cu modelul Wraith coupe, Rolls-Royce a introdus sportivitatea
În momentul în care Rolls-Royce, sub conducerea germană, a hotărât să continue povestea modelului Wraith, era clar că versiunea modernă va fi una de excepție. Lansat pe piețe în 2014, modelul sportiv, puternic motorizat, proiectat ca un coupe și cu ușile prevăzute cu balamale posterioare, și-a făcut strămoșii să fie mândri. Faptul că modelul clasei superioare a trebuit să împartă platforma pe care a fost dezvoltat cu un BMW nu a dăunat bunei imagini a Rolls-Royce. Cu aspectul său original și puternic, coupe-ul a dovedit că numele Wraith nu a fost în zadar marcat în istoria producătorului Rolls-Royce, atât ca început, cât și ca schimbare. Cu modelul Wraith 2013, britanicii au creat sportivitatea însăși din domeniul auto.
Designerii Rolls-Royce dau Wraith-ului dinamica unui veritabil coupe
Producătorul a avut un coupe încă din 2008 în program, prin seria pilot Phantom . Conceptul unui model cu patru locuri și cu deschiderea ușilor opusă pentru șofer și pasager exista deja. Cu toate acestea, cu o lungime de aproximativ 5,60 metri și un ampatament de 3.30 metri, era privit de clienți cu siguranță mai puțin sportiv decat un model cu două uși. De asemenea, nu avea nici o capotă de coupe veritabil și tindea mai mult ca stil către seria sedanurilor de mai tarziu. Nu la fel au stat lucrurile cu Wraith, care de la început a fost încadrat ca model de intrare la preț și, de asemenea, cu dimensiunile sale marchează o distanță clară între el și modelele coupe mai mari din program. Cu doar 5,27 metri lungime și 1,95 metri lățime, Wraith poate fi cu siguranță considerat practic pentru utilizarea de zi cu zi. În ciuda părții frontale masive tipice Rolls-Royce, partea posterioară aplatizată într-o curbă lină, clasică coupe, transmite cu siguranță clienților o notă de dinamism.
Wraith este considerat cel mai rapid model Rolls-Royce din toate timpurile
Promovarea britanică a Rolls-Royce a anunțat fără echivoc, că prin modelul Wraith a dezvoltat cel mai rapid Rolls-Royce produs vreodată. Această afirmație este documentată în mod corespunzător prin cifre: Wraith a primit un motor V12 de 6.6 litri care oferă o putere de până la 465 kW (632 CP). În combinație cu o cutie de viteze automată cu opt trepte, acest lucru a condus la un demaraj de referință pentru un coupe de aproape 2,5 tone - pentru că Wraith a reușit să ajungă în circa 4,6 secunde, de la zero la 100 de kilometri pe oră. Cu toate că motorul de doisprezece cilindri permite cu siguranță viteze mai mari, viteza maximă, ca și în cazul clasei de lux, a fost limitată electronic la 250 de kilometri pe oră. Britanicii dau pentru coupe-ul V12 un consum de combustibil de aproximativ 21 de litri la suta de kilometri parcurși în oraș. Acesta a fost consumul modelului Wraith în teste. În afara orașului, pe șosele și autostrăzi, cel mai rapid model din programul de Rolls-Royce se mulțumește cu 9,8 litri. Consumul mediu combinat este de 14 litri la 100 de kilometri. Astfel, Wraith se încadrează în clasa de eficiență energetică G și emite 327 g/ km CO2.