- Pagină de start
- Auto
- Renault
- Renault Master
Renault Master Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Renault Master, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Renault Master
-
Renault Master T35 2.3 dCi 135 L3H2 Work Edition Carplay Camera C
€ 21.659,-TVA deductibil - 151.075 km
- 06/2022
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-6088 EB ROGGEL -
Renault Master T35 2.3 dCi 135PK L2H2 Work Edition CAMERA, NAVI,
€ 32.845,-TVA deductibil - 21 km
- 02/2023
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
-
241 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-3771 ME BARNEVELD -
Renault Master 2.3DCI 130PK L2H2 Werkplaatsinrichting / Omvormer
€ 17.969,-TVA deductibil - 130.623 km
- 08/2018
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-8171 MD VAASSEN -
Renault Master T35 2.3 dCi L2H2 Camera Trekhaak Cruise Navigatie
€ 16.819,-TVA deductibil - 88.280 km
- 02/2017
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
-
204 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-6088 EB ROGGEL -
Renault Master T35 2.3 dCi 135 PL-TM Furgone Ice
€ 14.300,-TVA deductibil - 104.000 km
- 08/2021
- 99 kW (135 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
6,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
177 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-00054 Fiumicino – Roma –Rm -
Renault Master T35 2.3 dCi 135 L3H2 Dealer onderhouden Camera Nav
€ 21.659,-TVA deductibil - 130.933 km
- 09/2022
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-6088 EB ROGGEL -
Renault Master L2H2 ''Umbau Camper''
€ 15.900,-- 186.300 km
- 03/2012
- 92 kW (125 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, AT-4664 Oberweis -
Renault Master Kastenwagen L2H2 3,5t Extra+AHK+SHZ NEW dCi 170...
€ 40.750,-TVA deductibil - 990 km
- 01/2025
- 125 kW (170 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
7,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
198 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-83052 Bruckmühl -
Renault Master 2.3 DCI L2-H2 Mixto DoKa *6-Sitzer*Klima*
€ 9.990,-TVA deductibil - 265.000 km
- 01/2013
- 92 kW (125 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
8,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
220 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-45711 Datteln
Francezii de la Renault fac parte dintr-un grup foarte select de constructori de mașini care și-au început activitatea chiar la sfârșitul secolului al XIX-lea. Fondată în anul 1899 de către vizionarul Louis Renault împreună cu doi frați de-ai săi, compania a avut o ascensiune interesantă pe piața automobilistică, aflată atunci în perioada sa de pionierat. De-a lungul timpului, mașinile produse de francezi au început să dobândească o vastă popularitate pe piața internațională, fapt datorat în mare parte abordării unor segmente de piață foarte variate. Astfel, pe lângă obișnuitele mașini pentru pasageri, Renault a creat și furgonete, tractoare, camioane sau autovehicule destinate exclusiv competițiilor sportive. Seria de furgonete utilitare Renault Master, lansată chiar la începutul anilor '80, a fost proiectată pentru a înlocui camioanele Saviem SG3, care erau deja depășite din punct de vedere tehnologic. În această privință, Renault și-a făcut treaba cu brio, drept dovadă faptul că seria se află acum la cea de-a treia generație și nu există nici un semn că s-ar apropia de sfârșit. În rândurile care urmează vom parcurge cele mai importante etape ale evoluției seriei Master, concentrându-ne atenția asupra schimbărilor cele mai importante.
Prima Generație
Prima generație Renault Master a debutat pe piața europeană în anul 1980, modelele inițiale fiind echipate cu un motor diesel Fiat-Sofim de 2.5 litri. În anul 1984, francezii lansau o nouă variantă echipată cu un motor diesel Douvrin de 2.1 litri. Ulterior, opțiunile de motorizare au fost îmbogățite cu două motoare pe benzină produse de Renault de 2.0, respectiv 2.2 litri, precum și cu o variantă îmbunătățită a motorului diesel Sofim 8140 de 2499 de centimetri cubi. Modelele din prima generație dispuneau de o cutie de viteze manuală cu cinci trepte și tracțiune pe față. În ciuda competiției serioase din partea celorlați producători auto activi pe acest segment de piață, Renault Master s-a remarcat atât printr-o fiabilitate deosebită, cât și printr-un design impunător, caracterizat de portiera glisantă și de mânerele neobișnuit de rotunde. Producția mașinilor din această generație a fost oprită în anul 1998.
Generațiile Ulterioare
Cea de-a doua generație și-a făcut apariția în anul 1998, cu un design mult mai convențional decât ar fi fost de așteptat. Mai mult decât atât, deși cei de la Renault s-au ocupat în totalitate de proiectarea mașinii, datorită parteneriatului cu Opel și Nissan, pe piață au mai apărut modelele Opel Movano și Nissan Interstar care erau aproape identice cu noul Master. Noua generație dispunea de un număr semnificativ de variante de motorizare: motorul Renault S-Type în variantele S9U, S8W și S92, motorul G-Type în varianta G9T și motorul Nissan YD. În anul 2003, seria a primit numeroase modificări cosmetice, cu un design complet refăcut al farurilor și schimbări aduse luminilor de pe spate și bordului. La fel ca generația precedentă, modelele dispuneau de un număr semnificativ de mărimi și dotări opționale. Producția a fost oprită în anul 2010. Cea de-a treia generație a fost lansată pe piața internațională în luna mai a anului 2010. Modelele sunt echipate cu un motor diesel cu patru cilindri de 2.3 litri, disponibil în trei configurații, pornind de la 99 de cai putere și ajungând la 148 de cai putere. O altă noutate adusă de această generație este opțiunea transmisiei automate Quickshift cu șase trepte. Cu o tradiție de aproape patru decenii, mașinile din seria Renault Master sunt răspândite pe întreg mapamondul și deservesc atât micii, cât și marii întreprinzători, ce au nevoie de fiabilitate în activitățile lor zilnice. Așa că, dacă aveți de gând să achiziționați o furgonetă utilitară pe care să vă bazați, Renault Master este o alegere excelentă.