- Pagină de start
- Auto
- Renault
- Renault Mascott
Renault Mascott Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Renault Mascott, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Renault Mascott
-
Renault Mascott 7PL 3.0 DXI 130 COFFRE-BENNE
€ 8.490,-- 262.000 km
- 01/2008
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-83130 LA GARDE -
Renault Mascott 150.35 363 DC incl dieplader be 2017
€ 14.399,-TVA deductibil - 200.784 km
- 05/2008
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
-
313 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-3144 CH MAASSLUIS -
Renault Mascott BENNE 3.0 DXI 120
€ 9.990,-- 152.000 km
- 01/2005
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-83130 LA GARDE -
Renault Mascott Trucks BE trekker 10 ton
€ 11.979,-TVA deductibil - 296.305 km
- 02/2007
- 115 kW (156 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-5154 PH ELSHOUT
Minibus, autospecială de pompieri, furgonetă – modelul produs din 1999 până în 2010, Renault Mascott, este potrivit pentru multe aplicații. Camioneta de 3,5 tone se remarcă prin sarcina utilă de 2800 kg. Renault Mascott a fost oferit în variantă de 3,5 tone sau de 6,5 tone. La sfârșitul anului 2010, ultimul model părăsește liniile de asamblare, seria fiind înlocuită de Renault Master III.
Renault Mascott și Iveco Daily III
În 1999, Renault Mascott, succesorul Renault Messenge, se prezintă cu o structură din oțel împrumutată de la Iveco Daily III, precum și cu o cabină preluată de la Renault Masters. Camionul robust poate fi utilizat în aproape orice situație datorită înălțimii zonei de marfă – de la mașină pentru curierat și până la vehicul de construcție. Modelul dispune de un motor longitudinal și este echipat cu tracțiune integrală sau cu tracțiune spate. Modelul inițial Renault Mascott era dotat cu un motor diesel de 2,8 litri. Din 2004, autoutilitara este dotată cu un motor diesel de 3,0 litri care produce 115 sau 156 CP. Din 2007, motorul produce 130 sau 150 CP. Renault Mascott este disponibil ca model de 3,5, 5, 5,5 sau 6,5 tone, în variantă tip furgonetă sau în variantă cu platformă. Varianta cu platformă poate avea cabină simplă sau dublă, iar furgoneta are un volum de marfă de 12 m³. Clientul poate alege și între cele două ampatamente: 3130, respectiv 4630 mm.
Manevrabil și practic: Renault Mascott ca și camionetă
În interior, Mascott se orientează după modelul "Master". Modelul este dotat cu trepte laterale aderente, calculator de bord și multe etajere, fiind astfel perfect pentru viața profesională de zi cu zi. Oglinda exterioară mare asigură siguranță sporită. Structura autovehiculului este alcătuită din aluminiu și placaj din lemn, având și un lift capabil să ridice până la 500 kg. Pentru aceasta, modelul este dotat cu telescoape hidraulice. Ele ușurează încărcarea, respectiv descărcarea mărfii din autovehicul. Pericolul de răsturnare în spate este redus prin ridicarea părții frontale. Renault Mascott este un camion ușor, manevrabil, cu o lățime de 2295 mm. Astfel, el încape și pe străzile relativ înguste.
Gălăgios, dar confortabil
Pe durata transportului, Renault Mascott este foarte stabil, datorită suspensiei robuste și rigide. În față, modelul are arcuri parabolice single, iar în spate arcuri parabolice duble. Rolul acestora este să asigure rigiditatea necesară, dar și un confort cât mai mare. Renault Mascott nu a fost dotat cu o suspensie pneumatică, cum întâlnim pe Iveco Daily. În treapta a șasea, transporterul are o viteză medie de 85 km/h, suficient pentru drumurile expres și autostrăzi. Cu accelerația călcată la maxim, zgomotul din interior atinge și 71 decibeli.
Renault Mascott ca alternativa unui vehicul din clasa 7,5 tone
Renault Mascott este folosit adeseori ca o alternativă a unui vehicul din clasa de greutate de 7,5 tone. Lungimea zonei de marfă de aproape șase metri face ca modelul să poată transporta cam tot ce ar transporta și un vehicul de mai mare tonaj. Varianta tip furgonetă Renault Mascott are zona de marfă un pic mai scundă, comparativ cu varianta tip camion. În cazul camionului, bunurile trebuie să fie așezate întâi pe „trepte” pe o stivă.