- Pagină de start
- Auto
- Renault
- Renault Fuego
Renault Fuego Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Renault Fuego, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Renault Fuego
-
Renault Fuego GTS
€ 1.900,-- 172.000 km
- 09/1982
- 71 kW (97 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, AT-8753 Fohnsdorf -
Renault Fuego
€ 2.750,-- 100.000 km
- 06/1981
- 70 kW (95 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-4645RB Putte -
Renault Fuego Turbo
€ 17.000,-TVA deductibil - 178.000 km
- 04/1984
- 97 kW (132 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-96237 Ebersdorf b.Coburg -
Renault Fuego Fuego Turbo 1600cc
€ 11.900,-- 150.000 km
- 12/1983
- 97 kW (132 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-22063 Cantù - Como -
Renault Fuego 2.1 Turbo Diesel
€ 12.000,-- 220.000 km
- 10/1983
- 65 kW (88 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, ES-36914 Pontevedra
Fuego, denumit după cuvântul spaniol pentru foc, este un coupé al producătorului auto francez Renault produs în perioada 1979-1986 în Europa și în perioada 1982-1992 în America de Sud. Modelul se bazează pe Renault 18. În Europa, până în 1985, producția modelului are loc la Boulogne-Billancourt, iar în ultimul an, modelul este produs în Maubeuge. În Argentina, modelul va fi produs până în 1995. În 1980, Renault obține pentru Fuego premiul „Das Goldene Lenkrad“ (în traducere: „Volanul de Aur“).
Renault Fuego – pe piață din 1980
Prezentarea modelului are loc în februarie 1980 la Salonul Auto de la Geneva. Fuego înlocuiește modelele Renault 17 și Renault 15, introduse în 1971. Variantele de bază TL și GTL sunt echipate cu motoare de 1.397 cm³ ce produc 64 CP. În Germania, primele modele Fuego nu se găsesc de cumpărat. Oferta începe aici cu versiunile TS, respectiv GTS, care dispun de un motor de 1.647 cm³ și 97 CP.
Renault Fuego – aerodinamică inovatoare, sportivitate ambiționată
Fuego, conceput de designerul francez Michel Jardin cu o aerodinamică de ultimă oră, este un model sportiv autentic. Forma curbă, aerodinamică a caroseriei iese în evidență. Modelul este marcat de linia taliei și de hayonul panoramic din sticlă. Aceste caracteristici conferă modelului unele accente sportive. Forma aerodinamică a sport-coupé-ului este subliniată de dungile de jur-împrejurul caroseriei. Interiorul Renault Fuego reflectă spiritul anilor '80 al secolului precedent. Cockpit-ul este dominat de instrumentele simple și nepretențioase. Datorită banchetei rabatabile și a hayonului mare, Fuego poate fi transformat cu ușurință dintr-o mașină sport într-o mașină practică. Astfel, Fuego infirmă opiniile populare conform cărora coupé-urile nu sunt potrivite vieții de zi cu zi.
Mai multe variante îmbunătățite
Modelele de top TX și GTX au fost prezentate în 1980. Ambele variante dispun de un motor din aliaj care are o cilindree de 1955 cm³ și produce 110 CP. Printre caracteristicile mai speciale se află transmisia manuală în cinci trepte, servo-direcția, geamurile electrice, închiderea centralizată și farurile cu spălător. Din luna august a anului 1982, coupé-ul este oferit pentru prima dată cu un motor turbodiesel de 2,1 litri și 86 CP – care, din nou, nu poate fi achiziționat în Germania. Din 1983, Fuego Turbo vine cu un motor de 1.565 cm³ și 132 CP, devenind noul model de top. Printre dotările standard se numără frânele pe disc, oglinzile electrice și computerul de bord.
Modificările Renault Fuego
În 1984, Fuego primește, odată cu R18, o nouă grilă frontală și un nou cockpit. Versiunea Fuego GTX, destinată pieței americane, dotată cu un motor de 2,2 litri cu injecție directă și 102 CP, primește un convertor catalitic. Un an mai târziu apare versiunea GTX cu catalizator și în Europa. În Germania, în timpul perioadei de producție, au fost vândute 24.022 de exemplare. După aceasta, vânzarea modelului Fuego este încetată. În Franța, după 265.257 de exemplare produse, producția Fuego încetează în 1986. După Fuego, Renault nu mai oferă pentru o bună bucată de timp niciun coupé. Abia în 2007, odată cu introducerea celei de-a treia generații Renault Laguna, producătorul auto francez comercializează din nou un coupé sportiv în clasa medie.