Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
renault-espace-l-01.jpg

Renault Espace

Renault Espace Prezentare

4,3 (ratings)

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Renault Espace, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Cu peste un veac de tradiţie în construcţia de automobile, compania Renault s-a impus pe piaţa internaţională prin eleganţa designului şi a tehnologiei. Acesta a fost termenul cheie de la înfiinţarea, în 1899, a Société Renault Frères de către fraţii Louis, Marcel şi Fernand Renault. Compania urma, de fapt, construirii primului autovehicul, Renault Voiturette 1 CV. Era un automobil de două locuri, care folosea motor De Dion-Bouton, cu un cilindru şi 273 centimetri cubi, şi cauciucuri Continental. Prima demonstraţie a maşinii a avut loc în 24 decembrie 1898 pe strada Lepic, din Paris, iar puterea cu care mica maşină urca, viteza de 32 kilometri/oră şi uşurinţa conducerii i-a convins pe un prieten de familie şi alţi localnici să comande un Renault Voiturette. Începutul a fost de bun augur, compania dezvoltându-se rapid: în 1903 realiza motoare proprii, în 1905 vindea maşini pentru a face taximetrie în Paris, iar mai apoi în Londra şi New York; în metropola americană, Renault a fost desemnat cel mai bine vândut brand străin în anii 1907 şi 1908. Pentru a creşte promovarea mărcii, Louis şi Marcel participau la cursele de maşini. În 1909, după moartea lui Marcel şi problemele de sănătate ale lui Fernand, Louis rămânea unicul proprietar al companiei. Renault şi-a diversificat producţia cu autobuze, vehicule comerciale, automobile de lux, vehicule agricole, motoare pentru avioane militare, tancuri etc., Louis fiind decorat cu Legiunea de Onoare pentru susţinerea Franţei. După Al Doilea Război Mondial, încarcerarea şi moartea lui Louis, compania a fost naţionalizată şi a revenit în topul constructorilor de pe segmentul automotive. Motoarele 4CV şi PRV V6, grupul de turbosupraalimentare, sistemul de frânare cu discuri cu patru roți, CARMINAT - sistemul de localizare şi informare meteorologică se numără printre inovaţiile de care automobilele Renault şi-au legat numele de-a lungul anilor.

Prima generație Renault Espace

Conceptul viitorului autovehicul Renault Espace a fost dezvoltat încă din anii 1970 de inginerul englez Fergus Pollock, dar nici la Chrysler, compania unde acesta era angajat, nici la Matra care a dorit să preia conceptul, nici la PSA Peugeot Citroën nu a fost posibilă fabricarea autovehiculului. În schimb, Renault a agreat ideea unui minivan şi a lansat Renault Espace în 1984. În curând, capacităţile noului concept de autovehicul au transformat minivanul într-un succes în Europa şi America. Motorul în patru cilindri, supensiile marca MacPherson, viteza maximă de 178 km/oră, scaunele rabatabile şi demontabile au convins publicul că Espace era automobilul care asigura călătorii confortabile şi randament în conducere. Renault Espace Renault Espace din spate

Alte patru generații

Odată cu a doua generaţie, Renault Espace a beneficiat de un design exterior mai atractiv, de un grad sporit de confort şi un nou tablou de bord, ceea ce l-a determinat pe Jeremy Clarkson de la Top Gear să îl considere cel mai bun MPV. Interiorul futurist şi gama de motorizări vastă de la 2.0 litri la 2.2 litri dTi şi 2.2 litri dCi au marcat a treia generaţie, iar a patra generaţie a adus utilizarea de materiale reciclabile şi motorizarea turbo pentru varianta 2.0 litri. Revistele Auto Car, Auto Express, Car, Top Gear, What Car? Au publicat recenzii foarte bune, acordând număr maxim sau aproape maxim de stele. În 2014, la Salonul Auto de la Paris, Renault a uimit cu a cincea generaţie Espace, care a devenit un crossover de lux, de clasă medie. Sistemul infotainment, autopilotul adaptiv, sistemul de evitare a coliziunii, sistemul stop-start al motorului, senzorii activi 360 grade se numără printre echipamentele acestui crossover de lux. Toate aceste caracteristici, alături de preţul accesibil, denotă superioritatea vehiculului, nou sau rulat, în faţa unor concurenţi precum Volvo XC 60, Fiat Ulysse, Peugeot 807.