- Pagină de start
- Auto
- Renault
- Renault Duster
Renault Duster Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Renault Duster, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Renault Duster
-
Renault Duster Sondermodell Adventure TCe 150 4WD GPF
€ 14.290,-- 90.366 km
- 10/2019
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
172 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-57537 Wissen -
Renault Duster
€ 5.600,-- 93.000 km
- 03/2013
- 77 kW (105 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-12627 Berlin -
Renault Duster Standard - EXPORT OUT EU TROPICAL VERSION - EXPORT
€ 13.300,-- - km
- - (Prima înmatriculare)
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
10,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
186 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-59000 Uccle (BELGIQUE) -
Renault Duster Standard - EXPORT OUT EU TROPICAL VERSION - EXPORT
€ 13.300,-- - km
- - (Prima înmatriculare)
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
10,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
186 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-1180 Bruxelles -
Renault Duster Standard - EXPORT OUT EU TROPICAL VERSION - EXPORT
€ 14.250,-- - km
- - (Prima înmatriculare)
- 77 kW (105 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
10,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
186 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-59000 Uccle (BELGIQUE) -
Renault Duster Standard - EXPORT OUT EU TROPICAL VERSION - EXPORT
€ 14.250,-- - km
- - (Prima înmatriculare)
- 77 kW (105 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
10,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
186 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-1180 Bruxelles
În ultima perioadă, datorită programului de casare desfășurat între anii 2008-2009 din Austria, Germania sau Franța, a devenit cunoscut faptul că producătorul nu a reușit să își atingă obiectivele de vânzări ca urmare a crizei financiare din 2007. În urma crizei economice, ca urmare a stimulentului introdus de stat prin intermediul ajutorului primit în urma casării mașinii vechi, au crescut totuși cifrele de vânzare a mașinilor noi. Totuși, departamentul de marketing al marilor firme a răspuns acestei provocări printr-o nouă strategie globală. Constructorul francez Renault și-a extins angajamentul spre piețele emergente, China și alte părți ale Asiei, India și țările din America de Sud care ofereau un mare potențial pentru viitor în ceea ce privește populația și dezvoltarea economică. Unele facilități de producție din Argentina, Brazilia, India și Turcia, precum și alte achiziții în Coreea de Sud și România ar fi trebuit să-l facă apt pe producătorul francez Renault pentru a face față concurenței de la nivel mondial. Francezii au avut însă o altă idee pentru piețele tradiționale din Europa: Filiala Renault din România, Dacia, s-a impus ca un brand low-cost pentru a putea face apel la noi clienți. Renault nu a planificat însă o gamă largă de modele pentru Dacia. În schimb, românii trebuiau să se concentreze pe clasa mașinilor mici, compacte. De asemenea, în anul 2010, Dacia s-a alăturat segmentului în plină expansiune al vehiculelor utilitare sport (SUV) cu propriul său model numit Duster.
Duster-ul a fost comercializat de către Renault în multe țări sub propriul lor nume
Era de așteptat ca această strategie de low-cost a francezilor să fie profitabilă datorită utilizării secundare a tehnologiei Renault în autovehiculele Dacia, precum și datorită strategiei de a dezvolta mai multe modele diferite bazate pe aceeași platformă. Cu toate acestea, nu s-a putut ascunde faptul că Dacia a început să se îndepărteze odată cu timpul de obiectivul inițial, acela al mașinii de 5000 de euro. Renault a realizat rapid că nu se rentează renunțarea la tehnologiile standard de siguranță, cum ar fi ABS sau ESP, cel puțin în ceea ce privește mașinile noi din Europa. După ce primele generații Dacia au fost criticate pe baza acestor lipsuri, producătorul a reușit să îmbunătățească situația. Dacia Duster pusă în vânzare în 2013 era dotată cu un sistem electronic al stabilității. S-a dovedit mai târziu că această strategie de low-cost a Duster a fost o acțiune de punere pe piață, reușind să pună marca Dacia în atenția clienților și de a-i defini imaginea în Europa de vest. În alte părți ale lumii, francezii nu au avut nici un avantaj în a vinde Duster sub numele propriu. La nivel global s-au vândut peste două treimi din producția totală având inscripționat Renault pe grila frontală a mașinii.
Modelul Duster al filierei Renault române Dacia a obținut statutul de mașină nouă cu preț rezonabil
Cei care și-au propus să cumpere noul Duster de pe internet și au deschis configuratorul de la Renault au observat după doar câteva click-uri cum funcționează modelul low-cost de la Dacia. Filiala Renault a oferit publicitate efectivă modelului de bază care avea, într-adevăr, un preț favorabil, acesta putând fi achiziționat fie ca atare, fie cu pachetul ”Essentiel”. Deși îi era facută reclamă ca fiind modelul cu cel mai bun preț pe segmentul său de piață, acela al SUV-urilor, acesta avea foarte puține opțiuni suplimentare, printre care un pneu de rezervă. Puriștii au venit împotriva faptului că există un astfel de model de bază fără nicio opțiune suplimentară în ceea privește confortul și alte caracteristici de asistare electronică. Totuși, odată cu alegerea echipărilor suplimentare se ajungea la prețuri asemănătoare cu cele ale altor producători. Așadar, pentru a beneficia și de echipările suplimentare, trebuia să se plătească suplimentar pentru acest model low-cost de la Renault. Exista totuși o consolare: autoturismul se deprecia considerabil pentru cei care doreau să-l achiziționeze pe piața second hand.
Renault pune la dispoziție o varietate de echipamente și modele speciale pentru Dacia Duster
Prin Duster, românii au dezvoltat, cu ajutorul producătorului Renault, un model SUV care nu exista anterior pe piață în brandul francez până la dezvăluirea sa în anul 2010. Astfel, Renault a preluat modelul românilor și l-a introdus unor alte țări în varianta de top sub numele de Ambiance sau Lauréate. Modelul de top, cu scaune de piele, vopsea metalizată și jante de 16 țoli din aliaj a fost numit Prestige sau Supreme de către Dacia. În plus, au existat ediții speciale ale SUV-ului compact în funcție de țară și de anul fabricației, printre acestea numărându-se modelul Ice cu aer condiționat și modelul Urban Explorer cu elemente off-road cum ar fi placare laterală. În cea de-a doua etapă a contrucției modelului Duster, Renault a pus în vânzare până și o ediție limitată sub numele de Duster Steel, care urmărea să ducă mai departe programul Dacia în 2016.
Renault folosește tehnologie de la partenerul Nissan pentru modelele cu tracțiune integrală Dacia Duster
În timp ce alți producători renunță la versiunile 4x4 în ceea ce privește modelul de bază al SUV-urilor lor, din motive evidente de cost și datorită faptului ca acestea sunt folosite în mare parte în oraș, marca low-cost Dacia a oferit doar o variantă cu tracțiune integrală pentru modelul său. Motivul de bază: românii nu au suferit costuri de dezvoltare deoarece Nissan, partener al Renault, avea deja un astfel de design conceput. Renault nu a vrut ca Duster să fie privit ca un „softroader”. Cu ale sale arcuri evazate și cu barele de protecție din plastic ridicate, Duster a dorit încă de la lansarea sa inițială pe piață din 2010 să arate un look de mașină off-road care urma să se dezvolte în continuare pe această direcție, prin intermediul scutului de protecție și prin placarea pe lateralele mașinii. Renault nu a adus modificări substanțiale facelift-ului din anii 2013 și 2016. Cu toate acestea, Duster a primit, prin intervenția inginerilor, un aspect mai ferm, observat mai ales la nivelul grilei radiatorului.
Renault a oferit modelului Dacia Duster un motor de 1,2 litri din anul 2013
Modelul de bază al generației Dacia Duster din 2017-2018 se anunță a primi modificări în ceea ce privește motorul. Renault a introdus modelului Duster din anul 2013 motorul turbo pe benzină cu cilindree de 1,2 litri, care oferea o putere de 92 kW (125 CP), mai mult decât versiunea inițială a motorizării de 1,6 litri. În plus, Renault a pus la dispoziție modelelor de Dacia Duster motoare diesel cu capacitate cilindrică de 1,5 litri care produceau, în funcție de anul fabricației, între 63 kW (86 CP) și 80 kW (109 CP).