- Pagină de start
- Auto
- Renault
Oferte actuale pentru Renault
-
Renault Twingo 1.0i SCe Limited S
€ 3.300,-- 176.375 km
- 04/2017
- 52 kW (71 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
4,2 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
95 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-6140 Sombreffe -
Renault Clio Clio 1.0 tce Life 100cv
€ 8.900,-- 36.000 km
- 11/2019
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
4,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
100 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-04100 Latina -
Renault Clio 1.5 dCi Authentique
€ 2.500,-- 177.000 km
- 04/2008
- 50 kW (68 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
4,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
120 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-9140 Temse -
Renault Talisman 1.6 dCi Automaat Euro6 2016 125Dkm Export!
€ 9.999,-- 125.000 km
- 10/2016
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
1,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
117 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-3940 Hechtel-Eksel -
Renault Megane Megane Sporter 1.5 dci energy
€ 7.800,-- 160.728 km
- 03/2017
- 81 kW (110 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
3,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
95 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-51100 Stradario 01117 - Pistoia -
Renault Kadjar Energy TCe 165 Crossborder
€ 13.980,-- 77.279 km
- 09/2017
- 120 kW (163 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-67098 Bad Dürkheim -
Renault Talisman Grandtour Intens ENERGY dCi 160 EDC AHK
€ 14.990,-- 67.858 km
- 10/2017
- 118 kW (160 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-79312 Emmendingen -
Renault Clio 1.2ESSENCE IceWatch‼️GARANTIE 1AN CTOK‼️
€ 4.999,-- 12.374 km
- 10/2011
- 55 kW (75 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
5,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
135 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-7000 Mons -
Renault Megane IV Grandtour Business Edition Automatik
€ 8.500,-- 180.000 km
- 07/2018
- 81 kW (110 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
3,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
95 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-44803 Bochum
De la mic la mare, de la Twingo la Espace: Producătorul auto francez Renault este una din mărcile de top din lume. Modelele sale fac senzaţie, iar câteva dintre ele, precum R4, fac parte de secole din clasicii auto. Renault a câştigat un loc în inimile fanilor motorsportului: Nigel Mansell, Alain Prost, Damon Hill, Jaques Villeneuve, Ferdinand Alonso şi Sebastian Vettel şi-au câştigat titlurile mondiale cu ajutorul motoarelor producătorului francez. Autovehiculele Renault sunt caracterizate de inovaţie şi tehnologie, fiabilitate şi un raport preţ-performanţă bun. Maşinile sunt robuste şi au o viaţă îndelungată, iar calitatea înaltă cu care ne-a obişnuit Renault reprezintă un atuu al acestuia faţă de ceilalţi producători.
Aceste modele Renault sunt foarte populare pe piaţa second-hand
O maşină de încredere : ce şofer nu caută aşa ceva? Nimic altceva nu te linişteşte mai tare decât gândul că maşina ta funcţionează perfect – fie dimineaţa când mergi la serviciu, la prânz când te întorci acasă sau în week-end, când călătoreşti prin ţară. Maşinile Renault deţin, în general, poziţii bune în clasificarea maşinilor second-hand realizate de ADAC, TÜV, AvD şi Dekra – unde de exemplu, modelele Scénic, Mégane şi Clio se află în top. Nu e deci de mirare că maşinile Renault, datorită numărului mic de probleme pe care îl au, sunt foarte căutate atât la mâna a doua, cât şi la mâna a treia, căci nu prea sunt de găsit probleme tehnice. Vă prezentăm cele mai populare modele Renault, care, second-hand fiind, sunt la fel de fiabile ca o maşină nouă. Renault Scénic : Van-ul compact de la Renault este disponibil pe piaţă încă din 1996. În prezent, modelul a ajuns la cea de a treia generaţie, apărută în 2009. În 2012 şi 2013 autoturismul a primit două mici facelift-uri, care includeau următoarele ajustări: lumini de zi, cu LED standard şi un nou design al grilei din faţă. Renault Scénic era unul din primele van-uri compacte vreodată, iar iniţial modelul era bazat pe Mégane. Design-ul caroseriei şi al interiorului au fost ulterior adaptate nevoilor practice ale clienţilor. Erau disponibile motoare pe benzină şi motorină, ce livrau între 82 şi 150 de cai putere. Este vorba de motoare, care şi după ani de folosire, sunt caracterizate de un consum foarte mic. Familiile apreciează varianta cu 7 locuri şi apatament mai lung, Grand Scénic.
Istoria Renault: maşini de lux şi maşini moderne pentru viaţa de zi cu zi
Simplu şi modern: Rombul decorează de secole maşinile Renault, noi sau second-hand. Logo-ul a fost folosit pentru prima dată în anii 1920, fiind utilizat doar la maşinile de lux. Liniile clare şi stricte reprezentau, pe scurt, spiritul acelei perioade. În anii 1960, rombul negru de pe fundalul galben a devenit semnul distinctiv al tuturor autovehiculelor Renault. În 1972, vârfurile acestuia au fost eliminate, iar liniile redesenate creau un efect 3D. După mici modificări în 2011, cel mai nou design, rombul amplasat central, pare mai puternic şi plastic. Renault foloseşte iluzia optică ca să se reprezinte ca un brand sensibil şi inovativ cu o istorie puternică.
O plimbare memorabilă duce la înfiinţarea Renault
Istoria începutului companiei are aproape proporţii biblice. Istoria companiei începe în Ajunul Crăciunului din 1898, când Louis Renault se plimba pe străzile Parisului într-un automobil din lemn, creat manual de el. Pe drum a fost oprit de mai multe ori de către trecătorii impresionaţi de maşină. Când a ajuns acasă, avea în geantă 12 comenzi pentru copii ale maşinii sale. Împreună cu fraţii lui, Fernand şi Marcel, Louis înfiinţează oficial în Februarie 1899, Société Renault Frères maşini de lux, iar acestea, împreună cu inovaţiile tehnologice, precum axul cardanic – incluzând licenţele acestuia pentru competitori, au avut un rol important în succesul companiei.
În anii 20 şi 30, Renault industrializează producţia de automobile
După primul Război Mondial, Renault se reorientează: gata cu maşinile produse manual, firma dă drumul industrializării producţiei auto. Gama de produse este extinsă: pe lângă maşini, erau produse motoare pentru ambarcaţiuni, locomotive şi avioane. În anii 1930 se stabileşte o nouă facilitate de producţie în Séguin, o insulă de pe fluviul Sena, fiind cea mai avansată fabrică de automobile din Europa de la vremea aceea. Ea este şi azi fabrica principală Renault. Linia de asmablare lungă de 1.500 de metri era fascinantă pentru contemporani, fabrica fiind cea mai mare din lume în afară de SUA, ţara producţiei în masă. Până la sfârşitul celui de-al doilea Război Mondial, Renault producea în special autovehicule de lux din clasa superioară, dar şi producţia de camioane era încununată de succes.
Succesele economice din perioada postbelică au dus la îmbunătățiri sociale
După eliberarea Parisului din 1944, moartea fondatorului Louis Renault în acelaşi an şi naţionalizarea parţială a companiei în 1946, începe povestea de succes a companiei Renault din perioada postbelică. Primul model produs a fost Renault 4CV, denumit popular şi „cremşnit”, iar vânzările acestuia doborâseră toate recordurile. În anii '50, Renault se extinde în Europa şi înfiinţează noi fabrici de producţie. Modele precum Renault 4, Renault 12 sau Renault 16 se vindeau foarte bine în toată lumea, fapt care fac ca Renault să se axeze pe export. Din 1955, compania este condusă de către Pierre Dreyfus. El este responsabil atât pentru modelele revoluţionare care au întărit succesul global al firmei Renault, dar şi multe îmbunătăţiri sociale - cum ar fi a treia şi a patra săptămână de concediu, foarte apreciată de către forţa de muncă.
Renault învaţă din perioada crizei şi rămăne un producător de top
La începutul anilor 1980, Renault– ca şi mulţi alţi producători auto de altfel, intră în criză: vânzările erau în scădere şi grupul înregistra pierderi. Renault iese din criză cu ajutorul unui strict control al calităţii şi al modelelor noi apărute. Aceste modele erau Renault Espace, primul monovolum vreodată, modelul de succes Renault 19 şi succesorul modelului R5, Renault Clio. Iar Renault Laguna restabileşte poziţia producătorului în clasa medie. În anul 1999, Renault începe să coopereze puternic cu Nissan, ulterior urmează achiziţia producătorului auto român, Dacia, şi a majorităţii Diviziei de Automobile Samsung de la grupul sudcoreean Samsung. Chiar şi în noul mileniu, Renault face parte în continuare din producătorii cu cele mai bune vânzări la nivel global. Modele noi, precum Zoe impresionează criticii şi cumpărătorii în egală măsură. Renault deţine o poziţie bună pe piaţa auto second-hand: maşinile Renault au primit de la ADAC deseori cele mai bune note, în urma statisticilor de defecţiune realizate de aceştia.
Designerul van den Acker aduce o schimbare în Renault
Elegenţa rămâne în istorie: Modele Renault, care s-au înfrumuseţat pe piaţa second-hand
În cei aproape 120 de ani de istorie, Renault a produs nenumărate modele. De la vehiculele pionier din Belle Époque – de la Tip A până la Tip G, şi până la primele modele produse industrial, Renault 40 CV sau Renault NN, de la maşinile postbelice destinate clasei sociale mijlocii şi până la autoturismele accesibile oricui, produse în anii 1970. Fiecare epocă ne-a adus automobile, care, pe bună dreptate, fac azi parte din „Clasicii Renault”. Maşinile produse până în 1980 nu sunt rare, ele sunt disponibile pe piaţa second-hand la un preţ moderat. Iar pentru modelele speciale, colecţionarii sunt dispuşi să plătească sume mai mari. Vă prezentăm trei mașini vechi Renault care şi-au păstrat eleganţa de-a lungul anilor:
- Renault Floride : Renault ne-a demonstrat la sfârşitul anilor '50 că poate produce şi "maşini americane". Maşina sport avea toate caracteristicile tipice: capota lungă, parbrizul panoramic şi stopurile „tail fin”. Combinaţia extravagantă dintre apatamentul scurt şi baza lungă a caroseriei atrage spectatorii şi azi în vraja ei. O strategie marketing de succes: nimeni altcineva decât actriţa în vârstă de 25 de ani, Brigitte Bardot, a pozat alături Renault Floride. Singurul dezavantaj: mişcarea nu are niciun impact în SUA, deoarece Renault vinde modelul aici sub numele de Caravelle.
- Renault 4 : Renault 4 debutează în 1961, ultimul exemplar fiind produs în 1992. Între timp, s-au vândut peste 8 milioane de exemplare R4. Modelul, denumit şi „Quatrelle“, a fost produs pentru studenţi şi pentru familii: ca şi combi-sedan, R4 dispunea de mult spaţiu, ca şi maşină în 5 uşi de mult confort. R4 nu impresiona doar prin caracteristicile sale practice, ci şi prin preţul său mic de achiziţie. Tot printre avantaje se numără robusteţea maşinii şi consumul redus al acesteia, fiind echipată cu motoare ce livrau între 23 şi 46 CP. Renault 4 este încă foarte popular pe piaţa second-hand.
- Renault 16 : Renault 16 a fost maşina care a setat trend-urile anilor 1960. Maşina avea aspect de hatchback, dar avea şi un hayon mare ce facilita accesul la portbagaj. Cumpărătorii îndrăgesc foarte mult scaunele pliabile ale autoturismului: câteva mişcări simple permit accesul la o zonă de relaxare confortabilă. „Camera pe roţi” nu era iubită doar de către arhitecţi şi profesori – principalii clienţi ai modelului R16, căci maşina se pretează şi la transportul obiectelor mai mari. Modelul a fost produs până în 1980 şi astăzi poate fi găsit cu uşurinţă pe piaţa second-hand.
Cu Turbo la campionatele mondiale: implicarea Renault în Formula 1
![]() ![]() |
Naţionalitate | Ani în Renault-F1-Team | Numărul de curse Grand Prix la care a participat | Numărul de victorii | Cea mai bună poziţie din campionatul mondial F1 (an) |
---|---|---|---|---|---|
Fernando Alonso | spaniolă | 2003-2006, 2008-2009 | 105 | 17 | 1. = campion mondial (2005, 2006) |
René Arnoux | franceză | 1979-1982 | 58 | 4 | 6. (1980, 1982) |
Giancarlo Fisichella | italiană | 2005-2007 | 53 | 2 | 4. (2006) |
Jarno Trulli | italiană | 2002-2004 | 48 | 1 | 6. (2004) |
Alain Prost | franceză | 1981-1983 | 46 | 9 | 2. (1983) |
Linkuri suplimentare
- Renault Alpine A110
- Renault Alpine A310
- Renault Alpine A610
- Renault Alpine V6
- Renault Avantime
- Renault Captur
- Renault Clio
- Renault Coupe
- Renault Duster
- Renault Espace
- Renault Express
- Renault Fluence Z.E.
- Renault Fluence
- Renault Fuego
- Renault Grand Espace
- Renault Grand Modus
- Renault Grand Scenic
- Renault Kadjar
- Renault Kangoo Z.E.
- Renault Kangoo
- Renault Koleos
- Renault Laguna
- Renault Latitude
- Renault Logan
- Renault Mascott
- Renault Master
- Renault Megane
- Renault Messenger
- Renault Modus
- Renault P 1400
- Renault R 11
- Renault R 14
- Renault R 18
- Renault R 19
- Renault R 20
- Renault R 21
- Renault R 25
- Renault R 30
- Renault R 4
- Renault R 5
- Renault R 6
- Renault R 9
- Renault Rapid
- Renault Safrane
- Renault Sandero Stepway
- Renault Sandero
- Renault Scenic
- Renault Spider
- Renault Super 5
- Renault Symbol
- Renault Talisman
- Renault Trafic
- Renault Twingo
- Renault Twizy
- Renault Vel Satis
- Renault Wind
- Renault ZOE