Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
porsche-carrera-gt-front

Porsche Carrera GT

Porsche Carrera GT Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Porsche Carrera GT, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Pentru aproape toţi constructorii auto care acţionează în segmentul maşinilor sport performante, angajamentul în lumea motorsportului profesional este o parte indispensabilă din politica companiei. Prestigiul succeselor din lumea curselor întăreşte imaginea brand-ului. Adesea, pe stradă apar modele omologate, utilizate ca suport tehnic pentru modelele de serie ulterioare. Producătorul german de maşini sport Porsche a început să participe regulat la curse de raliu sau la legendara cursă de 24 de ore de la Le Mans, unde modele precum Porsche 959 sau Porsche 911 GT1 au avut parte de un succes masiv. Urmând tradiţia supercarurilor produse în serie limitată, în 2003 este prezentat Porsche Carrera GT, deţinând până în 2006 titlul de cel mai puternic cabrio din oferta producătorului situat în Suttgart-Zuffenhausen – produs în 1300 de exemplare.

Aspectul de rachetă al Porsche Carrera GT indică conștiință de clasă

Privit din partea frontală, un Porsche Carrera GT abia se diferenţiază de un Porsche 911 normal din aceeaşi perioadă, însă spatele ne indică negreşit clasa din care face parte modelul GT: clasa supercar-urilor. Unde alte maşini sport cu motor central te lasă să arunci un ochi peste motorul acestora acoperit de sticlă, Porsche Carrera GT ne arată doar spatele lung cu cele două „torpile” de deasupra, sub care se află motorul. Un eleron acţionat automat şi contururile sale, care se integrează în aripile din spate, şi bara din spate lată cu cele două ţevi de evacuare completează aspectul de rachetă al modelului.

Datorită caroseriei din carbon, Porsche Carrera GT cântăreşte cât o maşină de curse

Caroseria are o lungime de 4,61 metri şi o înălţime de doar 1,17 metri, fiind produsă doar din materiale ultra uşoare, cum ar fi carbonul: utilizat în scaune, şasiu, caroserie şi în portbagajul din faţă, unde pot fi stocate cele două bucăţi din care este alcătuit acoperişul Targa al modelului Porsche Carrera GT. Cu acoperişul montat la locul lui, portbagajul de sub capota din faţă ne oferă 76 de litri spaţiu de depozitare a bagajelor. În total, cabrio-ul cântăreşte doar 1380 de kilograme datorită materialelor foarte uşoare. Producătorul din Zuffenhausen evită să doteze supercarul cu sisteme electronice de asistenţă, cum ar fi ESP. Frânele ceramice cu ABS şi diferenţialul din spate compensează această lipsă şi ajută ca decapotabila să fie mai uşor de controlat.

Porsche Carrera GT prinde suta în 3,9 secunde

Producătorul a dotat Carrera GT cu un motor de 5,7 litri, amplasat central. Motorul V10 este cuplat la o cutie de viteze manuală în 6 trepte, acţionată prin intermediul unui schimbător amplasat sportiv. Datorită performanţelor sale de 450 kW (612 CP), motorul împinge Porsche Carrera GT până la o viteză de 350 km/h. Modelul trece de 200 km/h în 9,9 secunde şi are nevoie de doar 3,9 secunde pentru a atinge 100km/h, cu plecare de pe loc.