- Pagină de start
- Auto
- Porsche
- Porsche 944
Porsche 944 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Porsche 944, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Porsche 944
-
Porsche 944
€ 9.499,-- 210.000 km
- 05/1983
- 120 kW (163 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-9140 Temse -
Porsche 944 Turbo Leder Sitzheizung
€ 18.980,-- 255.000 km
- 06/1986
- 162 kW (220 CP)
- Vehicul de epocă
- 5 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-22848 Norderstedt -
Porsche 944 2.5 Turbo
€ 33.000,-- 118.183 km
- 04/1989
- 183 kW (249 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-08207 SABADELL -
Porsche 944 2.5
€ 19.000,-- 187.000 km
- 02/1986
- 120 kW (163 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-91560 CROSNE -
Porsche 944 S2 Targa
€ 24.900,-- 212.000 km
- 01/1991
- 156 kW (212 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-14600 Honfleur -
Porsche 944 Turbo
€ 25.800,-- 190.200 km
- 01/1990
- 11 kW (15 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-06700 Saint-Laurent-du-Var -
Porsche 944 Turbo Targa mit H
€ 15.500,-- 112.500 km
- 04/1992
- 162 kW (220 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
9,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-53797 Lohmar -
Porsche 944 Targa **TÜV:01.2026
€ 12.990,-- 81.687 km
- 07/1983
- 120 kW (163 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-38154 Königslutter -
Porsche 944 2.7
€ 17.500,-- 201.000 km
- 02/1989
- 129 kW (175 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
7,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, ES-48010 Bilbao
Forța și fiabilitatea mașinilor Porsche sunt de mult timp recunoscute pe piața internațională auto. Renumele lor se sprijină pe o tradiție ale cărei rădăcini se găsesc în anul 1931, când germanul Ferdinand Porsche înființa compania Dr.Ing.h.c.F. Porsche GmbH. La început, obiectul de activitate era axat pe cercetare și dezvoltare, unul dintre succesele de răsunet ale inginerului fiind designul vehiculului Volkswagen Beetle. Celebra Broscuță a stat, de altfel, la baza primei maşini Porsche, modelul 64, lansat în 1938. Aceasta avea motor de 1.1 litri, în 4 cilindri, de 40 cai putere și a fost concepută pentru a participa la cursa automobilistică Berlin-Roma din 1939. Debutul celui de-al Doilea Război Mondial a anulat competiția, iar compania și-a orientat producția spre tancuri. Lui Ferry Porsche, fiul fondatorului, i se datorează conceptul și construcția modelului 365, prima mașină comercializată de germani. Succesele din întrecerile sportive au fost definitorii pentru profilul sport al mașinilor Porsche, de-a lungul deceniilor remarcându-se modelele 911, 944, 959, 930 Turbo, 550 Spyder şi Carrera. Astăzi, compania este parte a Grupului Volkswagen; anual, produce peste 200.000 vehicule de înaltă performanță și înregistrează o cifră de afaceri de peste 21,5 miliarde euro.
Un concept de succes
În anul 1982 era lansată pe piață seria Porsche 944, menită să fie o punte de transfer, ca preț și performanță, între modelele 924 și 911 SC. Mai bine echipată, rafinată și mai rapidă decât modelul 924, noua mașină sport, în versiunile coupé sau cabriolet, putea atinge o viteză de 220 km/oră și accelera de la 0 la 100 km/oră în 8.3 secunde. La concurență directă cu Nissan 300ZX Turbo, Mazda RX-7 Turbo și Mitsubishi Starion, vehiculul german a intrat de patru ori în Top 10, alcătuit de revista “Car and Driver” pentru anii 1983 - 1986. Aceeași revistă i-a acordat titlul „Mașina cel mai ușor de manevrat”, produsă în America. De asemenea, în istoria Porsche a fost desemnată cea mai bine vândută linie, până la introducerea modelelor Boxster și 997 Carrera.
Diversitate de modele
Producția acestei linii a stat sub semnul diversității, germanii concepând cinci modele pentru a răspunde cerințelor pieței din perioada 1982-1991. Versiunea 944 s-a remarcat prin designul atletic, îmbunătățirile ce reduceau zgomotul motorului şi sistemul ABS, iar 944 Turbo, introdus în 1985, prin aerodinamica pronunțată, capacitatea de a ajunge la 100 km/oră în doar 5.5 secunde și de a atinge 261 km/oră, acest model devenind cea mai rapidă mașină cu motor în patru cilindri. Gradul foarte bun de manevrabilitate, confortul ridicat, computerul de bord marca Bosch au fost caracteristice pentru 944 S; modelul 944 S2 devenea în 1989 primul vehicul care folosea spoilere pe față integrate, în timp ce aripile și profilurile capotei fuzionau lin cu bara de protecție. Versiunea 944 Turbo Cabriolet, produsă în doar 625 exemplare, combina caracteristicile modelului S2 cu cele ale caroseriei concepute de ASC American Sunroof, remarcându-se prin spatele realizat din tablă de oțel. Forța și prețul accesibil transformă un Porsche 944 într-un vehicul destinat șoferilor care vor să combine viteza cu stilul retro.