- Pagină de start
- Auto
- Pontiac
- Pontiac GTO
Pontiac GTO Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Pontiac GTO, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Pontiac GTO
-
Pontiac GTO Tempest Le Mans, 1967
€ 36.900,-- 67.580 km
- 07/1967
- 184 kW (250 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-21509 Glinde -
Pontiac GTO
€ 27.500,-- 87.000 km
- 10/2005
- 298 kW (405 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, DE-97688 Bad Kissingen -
Pontiac GTO Tempest
€ 21.950,-- 1.224 km
- 06/1970
- 199 kW (271 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-5491PK Sint-Oedenrode -
Pontiac GTO LE MANS Station Wagon / Front / LPG / 5,7L V8 / Au
€ 9.950,-- 45.199 km
- 06/1971
- 118 kW (160 CP)
- Vehicul de epocă
- 9 proprietar ant.
- Automată
- GPL
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-5741 TT BEEK EN DONK -
Pontiac GTO 1969 | 400 Cui | NL kent. |
€ 37.500,-- 25.250 km
- 04/1969
- 221 kW (300 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-1746 CM DIRKSHORN -
Pontiac GTO - Judge Clone - Entièrement Restaurée
€ 56.000,-- 85.300 km
- 01/1969
- 288 kW (392 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
0 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-74500 PUBLIER -
Pontiac GTO
€ 43.000,-- 158.771 km
- 01/1969
- 257 kW (349 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-51100 Pistoia -
Pontiac GTO Cabriolet | 400 CUI V8 | 350 PK | 1969
€ 59.950,-- 60.466 km
- 01/1969
- 257 kW (349 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-5145 NA WAALWIJK
Numele Pontiac reprezintă încă din anii 1940 modelele sport ale grupului auto General Motors. Asta înainte ca, în urma restructurării interne, compania să vândă marca Pontiac. În Europa, Pontiac devine cunoscut în anii 1960, când GM exportă aici două modele sport ale acestei mărci. Unul dintre acestea este Pontiac Firebird, prezentat pentru prima dată în 1967 în variantele cabrio și coupé, iar celălalt este modelul prezentat în 1964, Pontiac GTO. Cel din urmă este disponibil tot în variantă coupé sau decapotabilă cu acoperiș textil sau tip hardtop. Prima generație Pontiac GTO este unul din fondatorii erei Muscle Car din America.
În 2004, este introdusă o nouă versiune Pontiac GTO
Coupé-urile și decapotabilele motorizate sportiv nu erau așa scumpe, comparativ cu alte modele americane, și erau văzute ca modele sport autentice, capabile să se măsoare cu prestigioasa concurență europeană. Totuși, datorită crizei de petrol din anii 1970, vânzările acestora sunt foarte slabe. În 1975, după trei generații, ultimul Pontiac GTO părăsește liniile de asamblare. O nouă ediție este adusă pe piață în perioada 2004-2006 de către subsidiara australiană GM, Holden. Coupé-ul din această ediție, succesorul Pontiac GTO, trebuia să fie importat în Europa personal de către doritori.
Motorizările Pontiac GTO
O caracteristică a modelelor Pontiac GTO din perioada 1964 – 1975 este dată de motoarele puternice în opt cilindri. În versiunea de bază, coupé-urile și decapotabilele din seria Pontiac GTO dispuneau de 242 kW (329 CP). În anii următori, puterea motorului este ridicată la 250 kW (340 CP). A doua generație Pontiac GTO aduce motorizarea de top Ram Air de 280 kW (381 CP). Cea de-a treia generație Pontiac GTO este produsă doar în variantă coupé și este echipată cu un motor V8 de 150 kW (204 CP), reprezentând, împreună cu Pontiac Grand Am, modelul de bază. Generația modernă Pontiac GTO, disponibilă în SUA din 2004, este produsă de către subsidiara australiană GM, Holden, și este echipată cu motoarele V8 utilizate și în Corvette. Acestea aveau o cilindree de 5,7 sau 6,0 litri. Motorul mai mic produce 260 kW (353 CP), iar cel mare produce 300 kW (408 CP).