Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
peugeot-rcz-l-01.jpg

Peugeot RCZ

Peugeot RCZ Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Peugeot RCZ, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Coupé-urile au fost construite de producătorul francez de tradiție Peugeot încă din anii ’60, devenind o parte integrantă a programului de autovehicule. Cu toate acestea, compania franceză s-a limitat mult timp la modele mari, spațioase. Modelul cu două uși și cu linia acoperișului în pantă lungă s-a bazat mai ales pe seriile din clasa medie, cum ar fi Peugeot 40. Pentru modelele mai mici, compania s-a bazat pe un compromis între decapotabilă și coupé. Mai exact, decapotabila Peugeot 308 și modelul mai mic cu două locuri Peugeot 208 CC s-au dovedit pe piețele externe un adevărat succes.

Decapotabilele cu capota metalică oferă expertiză pentru coupé-ul sport Peugeot RCZ

Odată cu introducerea decapotabilei cu capota metalică în anul 2000, francezii au fost printre primii care au pus acest sistem pe modele deschise. Odată cu dezvoltarea acestei tehnologii, proiectul a fost disponibil pentru a construi un coupé sport mai mic și, prin urmare, o nouă clasă de vehicule Peugeot. Într-adevăr, activitatea de dezvoltare a început, iar în 2010, noul model a putut fi livrat. Sistemul de catalogare folosit de francezi dispunea de coduri numerice care se întindeau pe zeci de ani: coupé-ul sportiv a fost, astfel, denumit Peugeot RCZ, cu un aspect sportiv care trebuie subliniat. Peugeot RCZ vedere din fata

Peugeot RCZ este proiectat de designerul german Reinmöller

Pentru constructorul francez, Peugeot RCZ a reprezentat o premieră în mai multe privințe. Acesta a fost primul coupé sportiv al mărcii cu leul ca emblemă și a reprezentat în același timp o dezvoltare și o extindere a programului de vehicule. În plus, Peugeot a căutat colaborarea cu un partener extern. Noile modele sport coupé au fost construite în numele Grupului la fabrica Magna Steyr din Austria. Ca platformă pentru construcția modelului de 2 + 2 locuri Peugeot RCZ, a servit compactul Peugeot 308. Design-ul a fost elaborat în principal de germanul Boris Reinmöller care a lucrat în echipa de creație Peugeot, încă din anul 2000. Peugeot RCZ vedere din spate

Peugeot RCZ este noua imagine a mărcii Peugeot

În proiectarea coupé-ului sport Reinmöller, a luat în considerare liniile directoare pentru noua imagine a mărcii pe cale de a se impune în acel moment la modelele Peugeot. Mai exact, aceasta a însemnat: farurile eliptice și alungite, o grilă divizată și mai îngustă în locul botului mare de rechin, care au fost anterior caracteristice multor vehicule de la Peugeot. Cu proeminențele sale scurte, partea din față rotunjită și puternică, și secțiunea spate, Peugeot RCZ a avut caracteristicile esențiale ale vehiculului din clasa coupé-ului sport.

Proeminențele de pe capotă frapează la aspectul Peugeot RCZ

Design cu accente proprii se găsește la modelul lung de doar 4,30 metri, lat de 1,84 metri și de doar 1,36 metri înălțime. Coupé-ul frapează prin structura capotei: protuberanțe izbitoare pe partea șoferului și a pasagerului dau un aspect puternic modelului Peugeot RCZ. Totusi, acest lucru a fost mai mult decât un artificiu de proiectare; grație acoperișului bombat, aerodinamica a fost îmbunătățită, iar pasagerii beneficiază de forma neobișnuită a structurii acoperișului, având în interior mai multă înălțime disponibilă.

Motorizarea Peugeot RCZ

Producătorul a dotat Peugeot RCZ cu motoare cu patru cilindri turbo. S-au oferit două variante pe benzină cu până la 147 kW (200 CP) și un diesel de 2,0 litri, care a furnizat pentru Peugeot RCZ un maxim de 120 kW (163 CP).