Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
peugeot-807-front

Peugeot 807

Peugeot 807 Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Peugeot 807, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Putem doar specula care ar fi motivele încetării de la începutul anilor 1980 a colaborării dintre grupul Peugeot-Citroën și micul constructor francez Matra Automobile. Probabil grupul nu avea încredere că inginerii Matra, care pe atunci făceau experimente cu caroserii din fibră de sticlă, vor putea crea monovolumul de succes pe care aceștia îl doreau. Asta s-a dovedit a fi o prostie care i-a costat pe cei de la Peugeot zece ani de dezvoltare. Căci în 1984, Renault prezintă primul van de familie din Europa, Renault Espace, dezvoltat în colaborare cu noul partener, Matra. Iar pe atunci, Peugeot nu avea niciun concurent direct noului model Renault. Abia după ce s-a dovedit că Renault Espace a umplut un gol de pe piață, Peugeot, împreună cu Fiat, dă startul proiectului Eurovan. La finalul acestuia ar trebui să rezulte un monovolum ce ar fi folosit de Peugeot, Citroën, Fiat și Lancia. În 1994, Eurovanul ajunge în sfârșit pe piață. Acesta este produs în Franța, fiind disponibil în versiuni identice la reprezentanțe: Fiat Ulysse, Lancia Zeta și Citroën Evasion. În familia Peugeot, modelul poartă inițial denumirea Peugeot 806. A doua generație Eurovan, introdusă pe piață în 2002, poartă denumirea Peugeot 807.

Peugeot 807: configurație a scaunelor variabilă pentru până la opt pasageri

Cu parbrizul abrupt și partea frontală în formă de pană, monovolumul Peugeot pare a fi o variantă modificată Renault Espace a anilor 1980. Dezvoltatorii s-au gândit că pentru publicul țintă, un design original este mai puțin important decât spațiul interior. Iar din acest punct de vedere, Peugeot 807 o duce mai bine ca Renault Espace: modelul este cu 20 centimetri mai lung. Aceștia sunt utilizați ca modelul lung de 4,46 metri să ofere loc pentru până la opt persoane – cu un loc mai mult decât modelul concurenței. Peugeot 807 vine cu o caroserie modernizată, lungă de 4,72 metri, cu un interior reproiectat și cu un bord de instrumente amplasat central. Întocmai ca și predecesorul său, Peugeot 807 este dotat cu două uși laterale glisante care facilitează accesul pasagerilor în zona cu cinci până la opt scaune individuale.

Motorizările Peugeot 807

La început, Peugeot 807 era echipat cu două motoare pe benzină, unul de 2,0 litri și 103 kW (140 CP) și unul de 2,2 litri și 116 kW (158 CP). Modelul de top, introdus în 2003, dispune de un motor V6 de 3,0 litri care produce 150 kW (204 CP). Peugeot 807 este întâlnit și ca diesel, fiind echipat inițial cu un motor de 2,0 litri și 80 kW (109 CP), ce va fi înlocuit în 2007 de o variantă mai puternică, de 88 kW (120 CP). Motorul diesel de 2,2 litri pune Peugeot 807 94 kW (128 CP) la dispoziție. Modelul de top este introdus în 2008 și este echipat cu un motor biturbo de 125 kW (170 CP). Toate motoarele diesel sunt dotate standard cu un filtru de particule și îndeplinesc, din 2006, normele Euro4.