- Pagină de start
- Auto
- Peugeot
- Peugeot 407
Peugeot 407 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Peugeot 407, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Peugeot 407
-
Peugeot 407 Coupé 2.0 HDi Pack
€ 5.990,-- 145.000 km
- 02/2009
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
5,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
156 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-4460 Grâce-Hollogne -
Peugeot 407 Comfort 1,6 HDI 110 (FAP)
€ 2.490,-- 189.100 km
- 04/2007
- 80 kW (109 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
5,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
140 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, AT-1220 Wien -
Peugeot 407 Kombi|PDC|Klima|Panorama|Isofix|Euro4
€ 2.350,-- 259.000 km
- 04/2006
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-67112 Mutterstadt -
Peugeot 407 1.8 16v Confort 125cv - NO BLOCCHI, UNICO PROPRIET
€ 3.490,-- 105.924 km
- 06/2006
- 92 kW (125 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
7,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
183 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10134 Torino -
Peugeot 407 1.8-16V Premium airco 4-deurs org NL
€ 2.750,-- 151.000 km
- 10/2008
- 92 kW (125 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-8171 MG VAASSEN -
Peugeot 407 Coupé 2.0 HDi Australian
€ 3.900,-- 202.000 km
- 03/2008
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
5,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
156 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-27026 Garlasco - Pavia - Pv -
Peugeot 407 Coupe Platinum 2.7 HDI/XENON/NAVI/JBL/LEDER
€ 5.950,-- 178.828 km
- 04/2008
- 150 kW (204 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Motorina
-
8,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
226 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-33378 Rheda-Wiedenbrück -
Peugeot 407 SW 2.0-16V XR Pack airco cruise org NL
€ 1.450,-- 273.000 km
- 03/2006
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
197 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-8171 MG VAASSEN -
Peugeot 407 1ª serie 2.0 HDi SW Confort
€ 1.500,-- 219.800 km
- 04/2005
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-00024 Castel Madama - Roma - Rm
Peugeot este unul dintre cele mai vechi branduri din rândul producătorilor auto de astăzi, cu toate că la început nu construia mașini. Compania și-a început activitatea în anul 1842, producând râșnițe pentru piper, sare și cafea. A trecut apoi la confecționarea de sârme din oțel pentru rochii, umbrele și mai apoi biciclete. Din acest punct, tranziția spre industria auto devenise de la sine înțeleasă. Primul membru al numeroasei familii Peugeot care a devenit interesat de industria automobilistică a fost Armand Peogeot. La scurt timp după o întrevedere cu Gottlieb Daimler, a luat naștere primul autovehicul Peugeot, un model pe trei roți cu motor pe aburi ce a fost produs în anul 1889. Un an mai târziu, motoarele cu aburi au fost abandonate, așa că modelul s-a transformat într-o mașină cu patru roți ce folosea un motor creat de Daimler. Datorită numeroaselor inovații aduse primei mașini, aceasta începe să vândă din ce în ce mai multe exemplare. Peugeot a introdus pentru prima dată roțile de cauciuc și suspensia pe trei puncte. Aceste mașini, denumite Tipul 12, au participat chiar și la competiții auto, începând cu anul 1894. Un an important în istoria companiei este 1896, atunci când a început să-și producă propriile motoare. În același an, Armand Peugeot decide să se despartă de marea companie Peugeot, formând Societe Anonymes Des Automobiles Peugeot. În decursul anilor, compania a trecut prin două războaie mondiale și multe transformări organizaționale. În anul 1974, a cumpărat 30% din acțiunile producătorului francez Citroen, achiziționând întreaga companie doi ani mai târziu. Mai mult decât atât, în 1978 achiziționează și divizia europeană a companiei Chrysler, definitivând noul grup Peugeot Societe Anonyme. Aceste achiziții le-a permis companiilor să beneficieze la comun de toate procesele tehnologice și de producție. Una dintre cele mai de succes serii de mașini create de Peugeot este seria 400, ce a debutat cu modelul 403 în anul 1955. De-a lungul timpului, seria 400 a devenit foarte populară pe întreg mapamondul, iar modelul 407 și-a câștigat și el un loc în stufoasa istorie a companiei.
Prima Generație 407
Modelul Peugeot 407 și-a făcut apariția pe piața automobilelor în anul 2004, fiind urmașul seriei 406, unul dintre cele mai populare modele create de grupul PSA. Această mașină era disponibilă inițial în versiunile saloon, coupé și estate, care erau echipate fie cu motoare pe benzină, fie diesel. Designul era destul de diferit față de seria anterioară, având un grilaj al radiatorului mult mai mare și o caroserie mult mai aerodinamică. Peugeot a investit foarte mult în dotările legate de siguranța șoferului și a pasagerilor. Modelul 407 era dotat cu nu mai puțin de opt airbag-uri, obținând un punctaj maxim de cinci stele la testele Euro NCAP. Printre dotările standard se numărau frâne pe față ventilate, ABS, un Sistem Electronic de Distribuție a Forței de Frânare sau un Sistem Electronic de Stabilizare. În ceea ce privește motorizarea, modelele pe benzină erau echipate cu motoare de până la 208 cp ce atingeau un maxim de 235 km/h. Motoarele disesel veneau, de asemenea, în mai multe variante, cel mai performant având 238 CP și o capacitate de 2993 cm³, atingând până la 245 km/h. În anul 2008, modelul 407 a primit o serie de îmbunătățiri minore în ceea ce privește aspectul, dar și câteva optimizări ale diferitelor sisteme interne.
Alte Modele
Pe lângă variantele destinate publicului larg, seria 407 a beneficiat și de câteva variante concept. Modelul 407 Silhouette, spre exemplu, era o mașină de curse cu un design inspirat din varianta coupé. O altă mașină concept a fost prezentată cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, din anul 2005. Ultima versiune conceptuală lansată a fost modelul Peugeot 407 Macarena, un coupé cu patru uși decapotabil, prezentat pentru prima oară la ediția din 2005 a aceluiași Salon Auto de la Geneva. Urmașul modern al seriei 407 este modelul Peugeot 508, care a continuat tradiția de succes a predecesorilor, câștigând deja numeroase premii internaționale. În ciuda faptul că nu se mai fabrică de câțiva ani buni, seria 407 rămâne un capitol important al epocii moderne din industria automobilistică.