- Pagină de start
- Auto
- Peugeot
- Peugeot 405
Peugeot 405 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Peugeot 405, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Peugeot 405
-
Peugeot 405 BERLINE MI-16 1.9 I 160
€ 6.900,-- 264.521 km
- 04/1989
- - kW (- CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-91430 Igny -
Peugeot 405 1.9 Mi16 A.A.
€ 8.400,-- 236.900 km
- 02/1990
- 117 kW (159 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-28703 SAN SEBASTIAN DE LOS REYES -
Peugeot 405 SRI Climatisse Automatik Tolle Ausstattung!!!
€ 3.390,-- 134.482 km
- 06/1990
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-72810 Gomaringen -
Peugeot 405 Oldtimer H Kennzeichen,Neu Tüv
€ 2.899,-- 155.900 km
- 04/1991
- 65 kW (88 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-58515 Lüdenscheid -
Peugeot 405 405 T16 Turbo 4WD Homologation Special
€ 39.500,-- 165.958 km
- 04/1994
- 162 kW (220 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-3319XL Dordrecht -
Peugeot 405 MI 16 Etat impecable phase 2
€ 9.500,-- 220.000 km
- 12/1993
- 118 kW (160 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, BE-1000 bruxelles -
Peugeot 405 MI-16
€ 7.999,-- 176.758 km
- 09/1991
- 109 kW (148 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-2665 NT BLEISWIJK -
Peugeot 405 405 1.9 Mi16v A.A.
€ 6.990,-- 203.000 km
- 05/1989
- 117 kW (159 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
8,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, ES-33400 aviles-asturias -
Peugeot 405 Lim.eFH/ZV
€ 1.900,-- 135.000 km
- 03/1992
- 65 kW (88 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-64665 Alsbach 64319 Pfungstadt
Inovaţia, fiabilitatea şi diversitatea sunt cele trei caracteristici care fac renumele brandului Peugeot de aproximativ două secole. De la celebra râşniţă de cafea patentată în 1842, până la vehiculele hibrid construite astăzi, Peugeot se afirmă ca unul dintre cei mai importanţi producători din plan global. Primul vehicul a fost construit la sfârşitul secolului al XIX-lea, fiind lansat în 1889 la Expoziţia Universală de la Paris; se individualiza prin cele trei roţi, utilizarea unui ghidon în loc de volan, şi propulsarea prin motorizare pe abur. Foarte repede însă, Peugeot a ieşit pe piaţă cu un automobil mult mai performant, Type 2; acesta era construit pe patru roţi şi utiliza un motor Panhard-Daimler, pe benzină, cu combustie internă. Modelul 201, lansat în 1929, a consolidat succesul de care compania se bucura şi a marcat începutul producţiei de vehicule la scară largă. Titlurile obţinute în competiţiile sportive, modelele noi lansate, inovaţiile precum motoarele cu consum scăzut, tracţiunea pe faţă, plafoanele retractabile, motoarele electrice– toate au contribuit la creşterea brandului francez. Aportul în domeniul automotive a fost răsplătit prin cele patru premii „Maşina Anului în Europa”, obţinute în 1969 - pentru Peugeot 504, în 1988 - cu Peugeot 405, în 2002 - pentru Peugeot 307 şi în 2014 - cu Peugeot 308.
Modelele Peugeot 405
Nu mai puţin de zece versiuni Peugeot 405 au fost arătate simultan publicului în luna iulie a anului 1987. Constructorul francez a mizat pe diversitate, producând această mașină de familie ca sedan cu patru uși și break cu cinci uși. Propulsarea era asigurată de motoare de 1.4, 1.6 și 1.9 litri, în patru cilindri, pe benzină, cu putere de 48 - 118 kW, după câteva luni fiind introduse și variantele turbo diesel, de 1.8 și 1.9 litri; toate aceste propulsoare se regăseau și pe autoturismul Citroën BX. În 1991 s-au realizat primele îmbunătățiri la nivelul consolei de bord, volanului și sistemului audio, iar în 1993 seria a primit un facelift consistent pe segmentele design exterior şi interior: reproiectarea părţii din spate, inclusiv a farurilor, un nou tablou de bord, un plafon mai moale realizat din spumă specială.
Premii la nivel internațional
Până în 1997, Peugeot 405 a fost construit în uzine din Europa, iar în prezent este produs sub licenţă în Iran şi Egipt. Popularitatea de care maşina s-a bucurat s-a concretizat prin cele peste cinci milioane de exemplare construite, prin comercializarea ei în Statele Unite ale Americii şi prin câştigarea importantului premiu „Maşina Europeană a Anului 1988”. La concurenţă directă cu Citroën AX şi Honda Prelude, modelul 405 a primit cel mai mare număr de puncte din istoria acestei competiţiei: 464. De asemenea, versiunea pentru cursele cu motor, denumită 405 Turbo 16 GR, a obţinut trei victorii în raliul Paris – Dakar şi a stabilit un record mondial în competiţia de viteză în coastă, organizată pe Pikes Peak din Statele Unite ale Americii. Designul atrăgător, sistemul mecanic foarte solid, diversitatea de modele şi preţul accesibil recomandă astăzi un Peugeot 405 second-hand ca una dintre maşinile ce asigură confortul necesar oricărei familii.