Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
peugeot-307-cc-side

Peugeot 307

Peugeot 307 Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Peugeot 307, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Peugeot este numele care face istorie în automobilistică de peste 100 de ani. Povestea binecunoscutului brand începe în 1810, când Peugeot se remarca prin bicicletele produse în cadrul unei mici afaceri de familie. Afacerea s-a dezvoltat constant şi, în 1858, Émile Peugeot a înregistrat celebra emblemă în formă de leu. În 1885, Armand Peugeot a construit primul velociped, iar în 1889 firma a intrat în rândul constructorilor de autovehicule prin prima maşină, având trei roţi. Un an mai târziu, pentru că maşina nu atingea performanţele dorite, a fost produsă o alta, cu patru roţi, combustie internă şi motor Panhard-Daimler. Maşina s-a făcut remarcată imediat, un exemplar fiind achiziţionat de pionierul aviaţiei, Alberto Santos-Dumont, şi exportat în Brazilia. Numărul de maşini construite a crescut constant: 29 – în 1892, 72 – în 1895, 156 – în 1898 şi 300 – în 1899. Mai mult, Peugeot a fost un pionier al curselor de maşini: primul titlu mondial a fost adjudecat de companie pe traseul Paris-Rouen, într-un Peugeot 3 cp. Dar firma şi familia au fost divizate de neînţelegeri şi, în 1896, Armand Peugeot şi-a înfiinţat propria companie, Societatea Anonimă de Automobiles Peugeot. În 1901, la Salonul de la Paris, firma a reputat un nou succes: a fost declarată lider în design datorită modelului Bébé. Linia ascendentă a fost păstrată: în 1907, firma a lansat primul motor cu şase cilindri şi după trei ani a deschis o nouă fabrică. Chiar şi în timpul recesiunii din anii 1930, Peugeot a reuşit să supravieţuiască, mai ales că scosese pe piaţă cea mai ieftină maşină din Franţa, iar în 1934 lansase 402 BL Éclipse Décapotable–prima decapotabilă cu plafon retractabil. În 1958, compania a vândut primele maşini în SUA, iar în 1985 a dat o nouă lovitură prin Peugeot 205 supermini, cea mai vândută maşină din Franţa la acea dată. În 2013, Peugeot, grav afectată de criza economică, s-a aliat cu Dongfeng Motor Corporation pentru a continua să producă maşinile de calitate cu care a obişnuit piaţa automobilistică în ultimul secol.

Prima generație Peugeot 307

Peugeot 307 a apărut pe piaţa europeană în 2001, fiind continuarea modelului Peugeot 306. Este un automobil de clasă compactă, fiind comercializat de la început în variantele: Hatchback – sportiv, Break - pentru familii şi SW. CC - versiunea Cabriolet cu hardtop retractabil a fost lansată în 2003. Peugeot 307 a fost construit cu 3 uşi, cu 5 uşi şi, începând cu 2004, cu 4 uşi pentru piaţa chineză şi cea sud-americană. În acelaşi an, a fost lansată special pentru spaţiul asiatic versiunea sedan, dezvoltată mai apoi şi în Argentina. Peugeot 307 a fost produs pe o gamă largă de motorizări, pe benzină şi motorină, de la 1.4 litri la 2.0 litri. Pentru modelele pe benzină s-a optat pentru motorul TU3, unul dintre cele mai folosite de companie, şi pentru varianta lui îmbunătăţită, ET3. Una dintre îmbunătăţirile majore ale modelelor pe motorină a fost turbina cu geometrie variabilă a motoarelor de 110 cp, care a asigurat un răspuns mai bun al motorului în turaţii diferite, faţă de modelele cu motor de 90 cp. Firma a diversificat producţia în funcţie de cererea înregistrată în diferite ţări: a vândut modele de 1.4 litri HDI de 70 cp în Belgia şi modele diesel HDi 90 cp şi de 1.6 litri, 16 supape - în Franţa. Stabilitate şi confort, design interior şi exterior sunt atributele care au impus această primă generaţie Peugeot 307 pe piaţă; modelul a fost ales maşina anului 2002 în Europa, deşi a avut concurenţi redutabili în Renault Mégane I şi II, Volkswagen Golf IV, Ford Focus, Opel Astra G şi Citroën C4.

A doua generație Peugeot 307

În luna iunie a anului 2005, firma lansează o versiune restilizată, adaptată noului stil Peugeot. Capota nouă, eliminarea siglei de pe grila dintre faruri, un spoiler regândit–sunt elemente care au asigurat succesul noii generaţii. Cu o gamă atât de largă de modele, Peugeot 307 este una dintre poveştile de succes ale automobilisticii franceze, fiind exportat în 138 de ţări. Deşi pe linia de producţie a fost înlocuit, clasicul Peugeot 307 se înscrie încă printre maşinile intens cerute şi folosite pe piaţa europeană.