- Pagină de start
- Auto
- Peugeot
- Peugeot 306
Peugeot 306 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Peugeot 306, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Peugeot 306
-
Peugeot 306 Cabriolet 2.0 Automaat!! UNIEK
€ 5.999,-- 73.637 km
- 11/1996
- 89 kW (121 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-2253 AJ VOORSCHOTEN -
Peugeot 306 2.0 16V XSI
€ 9.990,-- 84.000 km
- 04/2000
- 99 kW (135 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
8,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
198 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-06510 carros -
Peugeot 306 1.6 Boulevard 100
€ 3.200,-- 148.000 km
- 06/2001
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-08015 BARCELONA -
Peugeot 306 Cabriolet 1.6i Roland Garros
€ 11.900,-- 147.000 km
- 10/1999
- 66 kW (90 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
181 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, FR-30100 Alès -
Peugeot 306 Cabriolet 1.8
€ 800,-- 136.883 km
- 11/1995
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-1746 CM DIRKSHORN -
Peugeot 306 1.4 XR Sélection|1e Eig|Elek. Ramen|NAP|APK
€ 999,-- 224.721 km
- 02/1996
- 55 kW (75 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-2461 EX TER AAR -
Peugeot 306 306 1.8-16V XS
€ 2.500,-- 214.000 km
- 06/2000
- 81 kW (110 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-3723pa Bilthoven -
Peugeot 306 XR
€ 600,-- 158.000 km
- 09/1999
- 55 kW (75 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,2 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, DE-32427 Minden -
Peugeot 306 Presence
€ 1.350,-- 163.000 km
- 09/2001
- 55 kW (75 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
6,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, NL-8111 PK Heeten
Rădăcinile companiei franceze Peugeot se întind tocmai până în anul 1810, totul pornind ca o afacere de familie. Celebrul logo Peugeot sub forma unui leu a fost înregistrat în 1858, așa că e de înțeles că francezii au foarte multă experiență în sfera automobilistică. Pe lângă mașinile destinate publicului larg, constructorul a avut performanțe remarcabile și în competițiile sportive, câștigând de cinci ori Campionatul Mondial de Raliuri sau Campionatul Internațional de la Le Mans de două ori, pe lângă multe alte trofee. Astăzi însă o să vorbim despre o mașină ceva mai modestă, care a devenit destul de cunoscută la nivel internațional, Peugeot 306. Modelul înlocuia vechiul Peugeot 309, care era destul de depășit din punct de vedere tehnologic. Noua serie a adus nenumărate schimbări în design, precum și o strategie de marketing mai agresivă cu prețuri foarte competitive.
Prima Generație
Modelul 306 a fost dezvoltat între anii 1990 și 1992, fiind lansat pe piață în cursul anului 1993. Din punct de vedere mecanic, era foarte asemănător cu Citroen ZX, amândouă folosind aceeași platformă. Mașina era disponibilă în versiunile hatchback cu trei sau cinci uși, saloon sau cabriolet. În ceea ce privește versiunile de echipare, mașinile Peugeot 306 se puteau găsi într-o mare varietate precum Genoa, XLd, XSS sau GTI-6. Sub capotă se găseau diferite variații ale motorului TU cu opt valve de 1.1, 1.4 sau 1.6 litri. Anumite versiuni de top erau echipate cu un motor mai puternic, derivat din seria XU de 1.8 litri în configurațiile cu 8 sau 16 valve. Peugeot avea o reputație impecabilă pentru motoarele lor diesel, așa că 306 era disponibil și în versiunile diesel normal sau turbo, cu o capacitate de 1905 de centimetri cubi.
Generațiile Ulterioare
În anul 1997 și-a făcut apariția cea de-a doua generație Peugeot 306, care beneficia de un design modern și se apropia mai mult de stilul lui Peugeot 406. Pe lângă introducerea unei variante estate, noile modele aveau o parte frontală complet schimbată, un interior regândit și noi versiuni de motoare cu 16 valve pe benzină de 1.8 sau 2.0 litri. Începând cu anul 1998, seria a primit numeroase îmbunătățiri precum o consolă cu elemente de aluminiu sau logoul cromat încrustat în volan. În Marea Britanie a fost lansată versiunea Rallye. Folosind aceleași componente mecanice precum GTI-6, Rallye era mai relaxată în ceea ce privește dotările standard, folosind oglinzi și geamuri manuale sau neavând aer condiționat. La polul opus, în anul 1999 a fost relansat modelul Meridian care includea câteva dotări de top cum ar fi tapițeria din piele și numeroase alte îmbunătățiri cosmetice. Modelele din cea de-a treia generație au continuat șirul de optimizări, aducând un design mai aerodinamic și componente de calitate. Versiunile XSi, XT și D Turbo beneficiau de stilul și caroseria modelului GTi-6, în timp ce vechile motoare diesel XUD erau înlocuite de noi motoare HDi. Aproape toate versiunile de echipare erau dotate standard cu ABS, senzor de ploaie pentru parbriz și multiple airbaguri. Cât despre factorul de siguranță, Peugeot 306 a obținut trei stele la testele EuroNCAP din anul 1998, față de doar două stele obținute de competitorul Ford Escort. La un moment dat, vânzările au început să scadă dramatic, așa că în anul 2002 producția s-a oprit. Cu toate acestea, Peugeot 306 rămâne popular la nivel internațional, mai ales pe piețele second hand. Prețurile accesibile și fiabilitatea i-au asigurat loialitatea comunității, așa că entuziaștii auto se pot bucura în continuare de experiența oferită de această serie îndrăgită.