- Pagină de start
- Auto
- Peugeot
- Peugeot 106
Peugeot 106 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Peugeot 106, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Peugeot 106
-
Peugeot 106 sketch Finesse
€ 666,-- 114.875 km
- 02/1998
- 44 kW (60 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-01917 Kamenz -
Peugeot 106 1.3i cat 3 porte Rallye - VETTURA DI INTERESSE ST
€ 8.900,-TVA deductibil - 300.000 km
- 01/1994
- 72 kW (98 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
9,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-37132 Verona - Vr -
Peugeot 106 106 3p 1.6 Rallye
€ 6.900,-- 131.000 km
- 07/1997
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
8,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-51100 Pistoia -
Peugeot 106 1.6i 16V S16 GTI PHASE 2 / PARFAIT ETAT GENERAL /
€ 13.990,-- 176.350 km
- 02/1998
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
8,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, FR-06700 Saint Laurent du Var -
Peugeot 106
€ 2.749,-- 101.787 km
- 12/2001
- 44 kW (60 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-07548 Gera -
Peugeot 106 1.6 sport
€ 2.000,-- 193.000 km
- 09/2003
- 80 kW (109 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
152 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Persoană fizică, NL-9104bh Damwoude -
Peugeot 106 5p 1.1 Open
€ 330,-- 259.000 km
- 03/2001
- 44 kW (60 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
6,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-20821 Meda - Monza Brianza -
Peugeot 106 Rallye 1.6
€ 6.000,-- 252.000 km
- 08/1997
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-4116GB BUREN -
Peugeot 106 1.4 XS Premium | Veel vernieuwd | Stuurbekr
€ 3.450,-- 157.720 km
- 10/2002
- 55 kW (75 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
6,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
152 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-6581 HL MALDEN
Fiabilitatea automobilelor, fidelitatea clienţilor şi cele patru titluri Maşina Anului în Europa, obţinute pentru seriile Peugeot 504, Peugeot 405, Peugeot 307 şi Peugeot 308 - sunt dovezi ale faptul că brandul francez Peugeot a reuşit, în cei peste o sută de ani de tradiţie automobilistică, să devină un adevărat reper în calitate, inovaţie tehnologică, design şi confort. Compania s-a dezvoltat constant de la începuturile modeste marcate în anul 1810, în special prin fabricarea de biciclete şi râşniţe de cafea. Încă din anul 1858, identitatea de brand a fost protejată prin înregistrarea emblemei în formă de leu, iar în 1889 compania familiei Peugeot îşi făcea intrarea în lumea automobilistică printr-un vehicul pe trei roţi, cu motor pe aburi şi ghidon, conceput împreună cu industriaşul şi inventatorul Léon Serpollet. Un an mai târziu, Peugeot oferea un produs nou, mult îmbunătăţit: Type 2, pe patru roţi, cu motor Panhard-Daimler în doi cilindri, cu combustie internă; automobilul atingea viteza maximă de 18 km/oră şi beneficia de un sistem de suspensie în trei puncte, o inovaţie pentru acele vremuri. Concentrarea pe dezvoltarea de noi modele şi creşterea producţiei au fost factori decisivi în afirmarea companiei prin construirea a nu mai puţin 300 de vehicule în anul 1899 şi câştigarea de competiţii automobilistice. Activitatea se desfăşura deja într-o fabrică nouă, sub denumirea Societatea Anonimă de Automobile Peugeot. Compania a dovedit mereu că este atentă la nevoile pieţei şi la inovaţiile din domeniu, remarcându-se prin seriile foarte accesibile ca preţ lansate în timpul recesiunii din anii 1930, prin modelul 402 BL Éclipse Décapotable – prima decapotabilă cu plafon retractabil şi prin motoarele HDi FAP diesel, THP şi VTI pe benzină cu emisii foarte scăzute. Astăzi, Peugeot produce peste 2,5 milioane de autovehicule anual, păstrându-şi un loc privilegiat în preferinţele conducătorilor auto.
Prima generație
În 12 septembrie 1991, francezii lansau seria Peugeot 106, un supermini concurent direct pentru un alt model francez lansat cu un an mai devreme: Renault Clio. Noul automobil a fost conceput ca o variantă sport a seriei de mare succes Peugeot 205, aşa că s-au folosit din nou suspensiile independente cu bară de susţinere MacPherson. Automobilul era disponibil în varianta de caroserie hatchback cu trei şi cu cinci uşi, cu cinci locuri şi tracţiune pe faţă. Motorizarea era generoasă, cuprinzând posibilităţile: diesel – 1.5 litri şi benzină – 1.0 litri, 1.1 litri, 1.3 litri, 1.4 litri şi 1.6 litri I4. Versiunea electrică, având motor de 11 kW/15 cai putere, a fost introdusă în 1995; motorul era propulsat de baterii Nichel-Cadium şi a fost dezvoltat împreună cu compania franceză Heuliez. Pentru a răspunde cererilor de pe piaţă, Peugeot a dezvoltat patru nivele de echipare: XN – de bază, XR – cu geamuri electrice, închidere centralizată, XT- cu închidere centralizată, proiectoare, radio/CD, sistem ABS, airbag, servodirecţie, oglinzi încălzite; XSi – versiunea sport cu trapă în plafon, sistem ABS, lumini de ceaţă, spoilere şi viteză maximă de 188 km/oră.
A doua generație
O dată cu lansarea celei de-a doua generaţii în ianuarie 1996, Peugeot 106 s-a raliat normelor europene de emisii de noxe, iar carburatoarele au fost înlocuite cu motoarele cu injecţie directă. De asemenea, versiunea de echipare XSi a fost înlocuită cu GTi, un model aproape identic cu Citroën Saxo VTS, beneficiind de aceleaşi jante din aliaj Raptor, de body kit şi frâne pe discuri, dar având interiorul îmbrăcat în piele neagră, pentru un plus de confort. Viteza maximă atinsă de acest model este de 205 km/oră. Seria a ieşit din fabricaţie în anul 2005, dar fiabilitatea, manevrabilitatea, consumul mic şi preţul accesibil al unui automobil rulat fac dintr-un Peugeot 106 maşina potrivită pentru deplasările în oraş ale familiei.