- Pagină de start
- Auto
- Peugeot
Oferte actuale pentru Peugeot
-
Peugeot 206 Cabriolet CC Roland Garros DACH OK./KLIMA
€ 500,-- 200.000 km
- 07/2003
- 80 kW (109 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
-
7,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
166 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-28277 Bremen -
Peugeot 5008 1.6 HDi Premium Pack 7PL Navi Pano HUD 1Er Main
€ 6.500,-- 91.700 km
- 07/2011
- 82 kW (111 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
5,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
144 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-6150 Anderlues -
Peugeot 208 208 1.2 puretech Active s&s 75cv my20*NEOPATENTATI
€ 9.900,-- 79.000 km
- 07/2020
- 55 kW (75 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
4,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
98 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10040 La Loggia- Torino -
Peugeot 208 208 5p 1.2 vti 12v Allure
€ 4.900,-- 77.396 km
- 07/2012
- 60 kW (82 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
5,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
104 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-12042 Bra - Cn -
Peugeot 208 1.2 puretech Active s&s 75cv - PROMO
€ 12.990,-TVA deductibil - 2 km
- 09/2024
- 55 kW (75 CP)
- Înmatriculare formală
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
4,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
94 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10090 Rosta - Torino - To -
Peugeot 3008 1.5 bluehdi Active s&s 130cv
€ 10.400,-- 187.799 km
- 07/2018
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
3,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
104 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-15033 Casale Monferrato - Alessandria - Al -
Peugeot 308 1.6BlueHDi S&S Allure 100
€ 7.300,-- 180.000 km
- 12/2019
- 73 kW (99 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
3,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-03182 TORREVIEJA -
Peugeot 208 208 benzina
€ 12.750,-- 10 km
- 01/2025
- 74 kW (101 CP)
- Înmatriculare formală
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
5,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
116 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10126 Torino - TO -
Peugeot 208 1.6 GTi 200 THP Android Display
€ 6.900,-- 139.722 km
- 05/2013
- 147 kW (200 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
5,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
139 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-41469 Neuss
Peugeot activează în industria auto de mai bine de 125 de ani. Compania are sediul la poalele munţilor Vosges, fiind unul din cele mai vechi branduri de automobile existente. Ca parte a Grupului PSA, leii de la Sochaux, împreună cu brandul-soră Citroën, deţin numărul doi pe plan european în topul producătorilor de automobile - doar Volkswagen a vândut mai multe maşini. Brand-ul combină în mod unic decenii de tradiții și inovații : în 1929 emblema centrală a fost introdusă prima dată. În același timp, primul motor diesel montat pe o mașină de producție franceză vine tot de la Peugeot. Pe piaţa maşinilor de ocazie există, de asemenea, oferte foarte avantajoase. Și pe bună dreptate, pentru că în plus față de prețurile reduse, vehiculele Peugeot conving prin confort şi calificative maxime obţinute în mod regulat la testele de siguranță.
Două modele Peugeot încântătoare ca oferte de ocazie
Sub semnul Leului: Istoria producătorului auto Peugeot
![]() ![]() |
Oraș | Număr de angajați | Modele produse |
---|---|---|---|
Franța | Mulhouse | 9.400 | Peugeot 206, Peugeot 308 |
Franța | Poissy | 6.000 | Peugeot 207, Peugeot 208 |
Franța | Rennes | 6.900 | Peugeot 407, Peugeot 508 |
Franța | Sochaux | 12.000 | Peugeot 308, Peugeot 3008, Peugeot 5008 |
Spania | Madrid | 2.200 | Peugeot 207 |
Spania | Vigo | 7.500 | Peugeot Partner |
Portugalia | Mangualde | 900 | Peugeot Partner |
Slovacia | Trnava | 3.000 | Peugeot 207, Peugeot 208 |
Argentina | Buenos Aires | 4.700 | Peugeot 206, Peugeot 207, Peugeot 307, Peugeot Partner |
Brazilia | Porto Real | 2.900 | Peugeot 207 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Trei mașini clasice Peugeot: un model decapotabil şi două coupe-uri
Decapotabilele şi coupe-urile - ca nici un alt design, aceste două stiluri de caroserie sunt sinonime cu bucuria dezlănțuită, luxul sofisticat - și un pic de stil de viață ca la Hollywood. De la mijlocul anilor 1930, Peugeot este un deschizător de drumuri în moda acestui domeniu. Oldtimer, maşina cu forme îndrăznețe și numeroase inovații, cum ar fi o capotă metalică rigidă retractabilă - acestea sunt modele fără vârstă. Cu toate acestea, Cabrios şi Coupés nu sunt mașini considerate doar de o mână de oameni bogaţi. Numeroase modele Peugeot produse în serie şi-au găsit calea către clienți. Vă prezentam trei decapotabile clasice şi coupe-uri de la Peugeot, care se numară în continuare printre favorite. Peugeot 403 a scris istorie în televiziune ca vehicul de serviciu al inspectorului Colombo, cel care care a investigat zeci de ani crime din înalta societate la volanul unui Peugeot 403 decapotabil. Dar modelul din gama medie este mai mult decât un Requisite ușor şifonat: este, de asemenea, un clasic al istoriei automobilelor. Cu acest model, Peugeot a reușit în perioada 1955-1967 să se apropie de Mercedes şi Rolls-Royce, în ceea ce privește calitatea. Prima maşină de serie echipată cu motor diesel francez, Peugeot 403, s-a dovedit a fi potrivită pentru producția de masă. La momentul de vârf, acest model Peugeot a fost preferat ca variantă ideală pentru cei care-şi doreau o mașină, ceea ce îl făcea să poată concura la preţ cu modelele Mercedes. Fiind dotat cu scaune sofisticate glisante şi rabatabile alese cu grijă - de la limuzină şi camionete combi, până la modelul lui Colombo sau modele 403 de familie, cu 7 locuri – a existat varianta potrivită pentru toată lumea. În versiunea coupé a modelului Peugeot 504 s-au îngemănat nu numai inima unui leu, dar şi temperamentul unui cal de curse. Un pic, cel puțin. Pentru proiectantul Pininfarina Cambiano din nordul italian, Peugeot au fost și sunt mai atrăgătoare decât Ferrari, Alfa Romeo sau Maserati. Prezentat în 1969, 504 Coupé, continuă tradiția marilor decapotabile şi coupé-uri Peugeot. Dar, fiind lansată pe piață ca o maşină sport italiană, coupe-ul rămâne totuşi cu roţile pe pământ. În timp ce Pininfarina a proiectat corpul şi ansamblul, Peugeot a executat asamblarea finală la uzina mamă din Sochaux: un motor de 1,8 litri, cu patru cilindri, robust și fezabil, ulterior urmat de un V6 de 2.7 litri care produce 136 CP pe străzi. Până în prezent, stilul elegant al italienilor a rezistat timpului, numai scaunele dure ale Peugeot necesită un mic exerciţiu de obişnuinţă. Peugeot 407 Coupé este ultimul model de succes în acest stil de caroserie Peugeot. Începând cu anul 2011 este disponibil numai ca mașină de ocazie, producția fiind ulterior încheiată. Premiera oficială a fost în 2005. În timp ce modelele 407 coupé au fost echipate în primii patru ani cu motoare pe benzină, restul liniei de producție ce a urmat a echipat mașini numai cu motoare diesel puternice. Impunătoarea versiune bi-turbo a fost produsă cu 204-240 CP. Pentru critici, designul grilei radiatorului a fost perceput ca fiind prea agresiv, neoriginal, conturul său fiind prea accentuat. Dar, printre cunoscători, modelul se bucură de o mare apreciere. Coupé-ul Peugeot 407 este apreciat pentru aspectul său elegant, tracțiunea sigură chiar și la viteze de 240 km/ h, în timp ce dinamica bună, servodirecția foarte confortabilă își câștigă partea lor de apreciere. În cele din urmă, mașina convinge cu un interior îngrijit, având un design plăcut și elegant.
Linkuri suplimentare
- Peugeot 1007
- Peugeot 104
- Peugeot 106
- Peugeot 107
- Peugeot 108
- Peugeot 2008
- Peugeot 204
- Peugeot 205
- Peugeot 206
- Peugeot 207
- Peugeot 208
- Peugeot 3008
- Peugeot 301
- Peugeot 304
- Peugeot 305
- Peugeot 306
- Peugeot 307
- Peugeot 308
- Peugeot 309
- Peugeot 4007
- Peugeot 4008
- Peugeot 404
- Peugeot 405
- Peugeot 406
- Peugeot 407
- Peugeot 5008
- Peugeot 504
- Peugeot 505
- Peugeot 508
- Peugeot 604
- Peugeot 605
- Peugeot 607
- Peugeot 806
- Peugeot 807
- Peugeot Bipper
- Peugeot Boxer
- Peugeot Camper
- Peugeot Expert
- Peugeot iOn
- Peugeot J5
- Peugeot J9
- Peugeot Partner
- Peugeot Ranch
- Peugeot RCZ
- Peugeot Traveller