Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
nissan-terrano-side

Nissan Terrano

Nissan Terrano Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Nissan Terrano, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Nissan este unul dintre cei mai importanți producători de automobile din lume, mașinile lor bucurându-se de o mare popularitate în rândul entuziaștilor auto. Fondată în luna decembrie a anului 1933, compania japoneză a avut o evoluție interesantă de-a lungul timpului, producând modele importante sub denumirile Infiniti, Datsun și Nissan. Începând cu anul 1999, Nissan a început un parteneriat cu Renault denumit Renault-Nissan Alliance, în urma căruia cele două companii au reușit să-și îmbunătățească vânzările și să eficientizeze procesul de producție. Din această colaborare a luat naștere și modelul despre care vom vorbi astăzi, Nissan Terrano. Numele Terrano a fost folosit pentru prima dată de către cei de la Nissan începând cu anul 1985, fiind o denumire alternativă folosită pe anumite piețe pentru popularul model Pathfinder. Însă modelul despre care vom vorbi astăzi are la bază un SUV dezvoltat de către Renault în colaborare cu fabricile Dacia din România, mai exact Dacia Duster. Acesta a fost lansat în anul 2010 în cadrul Salonului Auto Internațional de la Geneva , reușind în scurt timp să cucerească piețele internaționale și reprezentând o alegere excelentă pentru cei care vor să se bucure de siguranța și versatilitatea unui SUV. În urma succesului pe care Duster l-a avut la nivel mondial, japonezii de la Nissan s-au gândit să intre și ei pe piața din Rusia și India cu o versiune modificată a modelului Duster și adaptată brandului lor binecunoscut. În cele ce urmează vom analiza modelul Nissan Terrano, încercând să punem în evidență elementele cele mai importante. Nissan Terrano

Caracteristici Principale

Nissan Terrano a fost prezentat publicului larg în anul 2013 și a surprins printr-o serie de modificări destul de semnificative față de modelul Duster al celor de la Renault. Terrano are, în primul rând, un design exterior foarte diferit, partea frontală asemănându-se mai mult cu Nissan Pathfinder sau Navara. Spoilerele, grila radiatorului și farurile poartă amprenta specifică a mașinilor de teren produse de Nissan, în timp ce interiorul găzduiește un volan cu elemente argintii, un sistem audio dotat cu CD player și conectivitate prin Bluetooth sau USB pentru dispozitivele mobile. În ceea ce privește motorizarea, Terrano este echipat cu un motor diesel dCi de 1.5 litri, disponibil în două versiuni, una de 84 de cai putere și una de 109 cai putere. Cumpărătorii mai au la dispoziție un motor pe benzină de 1.6 litri cu 84 de cai putere, ce vine împreună cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte. Restul componentelor mecanice au rămas aproape neschimbate față de Duster, ceea ce înseamnă că mașina are o manevrabilitate excelentă chiar și pe șoselele accidentate, bucurându-se în același timp de o versatilitate remarcabilă. vedere in interiorul Nissan Terrano

Alte Informații Importante

Nissan Terrano stă foarte bine și în ceea ce privește factorul de siguranță, mașina beneficiind de senzori de parcare, un sistem de frână care previne blocarea roților și asistă șoferul în situațiile dificile. Printre dotările opționale se mai găsesc o cameră cu display IRVM pentru parcări mult mai line sau un spoiler pentru acoperiș. Datorită popularității brandului Nissan, Terrano s-a bucurat de vânzări excelente pe piețele pentru care a fost gândit, iar acest lucru este o confimare în plus a calității și versatilității modelului ce a stat la baza lui, anume Dacia Duster. Cu toate acestea, spre deosebire de celelalte două modele care au fost rebranduite pentru piețele respective, anume Nissan Scala și Nissan Pulse, Terrano a beneficiat de un efort mai mare de personalizare din partea companiei japoneze, strategie care s-a dovedit foarte eficientă.