Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
nissan-leaf-l-01.jpg

Nissan Leaf

Nissan Leaf Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Nissan Leaf, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

La sfârşitul anilor 1990, constructorul japonez Nissan a testat tehnologia, subdezvoltată pe atunci, a motoarelor electrice în producţia unei serii de maşini mini, Nissan Hypermini. Prinicipala problemă a acelei generaţii de maşini electrice: bateriile sunt mari şi grele şi nu stochează suficientă energie pentru a asigura autonomia necesară. Datorită bateriilor lithium-ion mai compacte şi mai puternice apărute pe piaţă, dezvoltatorii au avut posibilitatea să conceapă un model de serie cu un sistem de propulsie pur electric: Nissan Leaf. La sfârşitul anului 2010, maşina compactă cu cinci locuri îşi sărbătoreşte premiera în Japonia. Până în 2012, Nissan Leaf ajunge şi pe pieţele europene. Lansarea vehiculului cu zero emisii a fost aici conectată de o ceremonie de premiere. Nissan Leaf primeşte titlul de Maşina Anului, fiind prima maşină electrică care primeşte acest titlu. Nissan Leaf vedere din fata

Autonomia Nissan Leaf

Nissan Leaf ar trebui să atingă 160 km cu bateriile încărcate. După, bateriile trebuie lăsate la încărcat: 7 ore la o priză normală, o jumătate de oră la curent trifazic. Important de ştiut: autonomia este dată ca o valoare medie. Autonomia efectivă variază în funcţie de anumiţi factori externi, cum ar fi temperatura, precum şi de consumatorii de curent electric, cum ar fi aerul condiţionat. Nissan Leaf a parcurs în diferite teste din perioada de probă, chiar şi 222 km, în cel mai bun caz, 47 km în cel mai rău caz. Cu toate acestea, calculatorul de bord îi indică constant şoferului Nissan Leaf autonomia rămasă, astfel încât bateria să fie pusă la reîncărcat în timp util. vedere bord Nissan Leaf

Tehnologia acumulatorilor din Nissan Leaf

Nissan Leaf dispune de peste 190 de celule lithium-ion, care cântăresc în total aproximativ 300 kilograme şi care sunt montate, în pachete, în podeaua vehiculului. Avantajul acestei poziţionări: greutatea acestora afectează centrul de greutate şi influenţează pozitiv stabilitatea autoturismului. Pe lângă asta, portbagajul rămâne neatins, iar astfel Nissan Leaf oferă circa 330 litri volum pentru bagaje. Producătorul oferă acumulatorilor din Nissan Leaf o garanţie de 8 ani sau 160.000 kilometri. Un dezavantaj al acestei tehnici: în funcţie de numărul reîncărcărilor, durata totală a bateriilor este cam de 10 ani. Nissan Leaf vedere din spate

Performanţele Nissan Leaf

Motorul electric din Nissan Leaf pune acestuia 80 kW (109 CP) la dispoziţie. Astfel, prima maşină electrică produsă în serie a constructorului atinge o viteză maximă între 145 şi 160 km/h, în funcţie de condiţiile drumului. Cu plecare de pe loc, Nissan Leaf, greu de o tonă jumătate, are nevoie de 11,3 secunde să ajungă la 100 km/h.