Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
nissan-gtr-l-01.jpg

Nissan GT-R

Nissan GT-R Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Nissan GT-R, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Perfecţiunea japoneză e întruchipată de opt decenii în autovehiculele Nissan, atât în designul, cât şi tehnologia acestora. Perfecţiunea a fost termenul cheie al activităţii companiei încă de la înfiinţarea holdingului Nihon Sangyo de către Yoshisuke Aikawa, în 1928. Parte integrantă a holdingului era Nissan Motor Co. Ltd., care a construit în 1935 autovehiculul Datsun Model 14, cu motor cu 4 cilindri şi 722 centrimetri cubi; automobilul atingea viteza maximă de 80 km/oră şi era disponibil în patru versiuni de caroserie: sedan, spider, tourer și furgonetă. Fiind prima maşină fabricată printr-un sistem de asamblare complet integrat, într-un an au fost construite 3800 exemplare, fiecare fiind apreciat pentru calitatea materialelor şi finisajelor. În deceniile următoare, gama automobilistică Nissan s-a dezvoltat continuu, printre seriile de mare succes numărându-se: Datsun Fairlady şi Nissan Z-car- pe segmentul sport, Nissan President– sedan de lux, Nissan Micra– autovehicul de oraş, Nissan Qashqai– pe segmentul crossover, Nissan Patrol– un 4X4 fabricat continuu din 1951, Nissan Skyline– pe linia maşini compacte sport şi executiv. În paralel, Nissan a brevetat inovaţii tehnologice, unele aducându-i prestigiosul Premiu Deming pentru excelență în inginerie. Primele exporturi au fost efectuate în anii 1950, iar în 1970 constructorul japonez se afirma deja drept cel mai mare exportator pe segmentul autovehicule. În anul 1999, Nissan a încheiat un parteneriat cu Renault, cunoscut ca Alianţa Renault–Nissan, una dintre cele mai puternice din domeniul automotive. Nissan GT-R vedere din fata

Prima generaţie Nissan GT-R

În decembrie 2007, la Tokyo Motor Show, Nissan lansa un vehicul mult aşteptat: Nissan GT-R, un coupe sport, cu 2+2 locuri. Deşi numele indica o mare apropiere de seria Skyline GT-R, iconică pentru constructorul japonez, GT-R avea puţine în comun cu ea, căci modernitatea tehnologică şi în design erau elemente cheie ale noului GT-R. Designul a fost considerat cu adevărat sculptural, ilustrativ pentru cultura japoneză; platforma Premium Midship era utilizată pe un număr restrâns de modele, iar motorul VR38DETT V6 era dublu turbo şi avea 3.799 centrimetri cubi, generând 485 cai putere şi 6400 rotaţii pe minut. S-a optat pentru tracţiune pe patru roţi şi cutie de viteză automată în şase trepte. După faceliftul din 2011, puterea motorului a crescut la 530 cai putere, iar apoi la 549 cai putere. Exemplarele construite după 2011 beneficiau de: rotoare de frână mai mari pe faţă; jante mai ușoare, dar mai rigide; anvelope Dunlop revizuite; o nouă bară pe faţă cu LED-uri integrate şi sistem de navigație HDD CARWINGS, cu opţiuni infotainmet, USB port şi posibilitatea de conectare a iPod-ului. Seria se afirma astfel ca un concurent extrem de puternic pentru Audi R8 5.2 FSI şi Porsche 911 Turbo. interior Nissan GT-R

Ediţii speciale şi premii

GT-R a beneficiat de o serie de modele speciale, lansate începând cu anul 2009: SpecV – pentru care s-a renunţat complet la scaunele din spate, Black Edition – cu un design exterior complet negru şi scaune tapiţate în piele neagră şi roşie, Nismo – cu putere crescută, Nismo N-Attack. Fiind o maşină de mare putere, Nissan a dezvoltat şi variante pentru curse şi a intrat în Campionatul mondial FIA GT1, iar un Nissan GT-R a câştigat competiţia One Lap of America. Nissan GT-R s-a numărat printre favoritele revistelor cu profil auto, obţinând titlurile de Maşina Anului sau Maşina Sport a Anului de la Evo Magazine, Automobile Magazine, Autocar, respectiv Top Gear. În 2008 a obţinut Premiul pentru Cea Mai Avansată Tehnologie în Japonia şi Premiul pentru Excelenţă în Automotive, iar în 2009 a fost desemnată Maşina Internaţională a Anului şi Maşina Performantă a Anului. Toate aceste caracteristici, alături de preţul accesibil, fac dintr-un Nissan GT-R rulat automobilul ce răspunde cu succes cerinţelor împătimiţilor unei maşini sport puternice.