Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
mitsubishi-l200-front

Mitsubishi L200

Mitsubishi L200 Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Mitsubishi L200, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Totul a început în anul 1870, când japonezul Yataro Iwasaki, la vârsta de 36 de ani, începe să își exploateze latura sa antreprenorială și decide să deschidă o afacere pe cont propriu, o companie navală de mici dimensiuni, numită Tsukomo Shokai, deși lucra pentru Tosa Clan, stăpânul său. Nu a durat mult pentru noua companie să ia amploare, extinzându-se cu activitatea în noi domenii: de la transportul naval la industria constructoare de nave, urmând industria grea a oțelului și a petrolului și mai apoi cea chimică și piața electronicelor. Cu toate acestea, abia în anul 1917 se vorbește despre primul automobil scos pe prima linie de producție din Japonia, Mitsubishi Model A, un model inspirat de modelul de lansare al celor de la Ford, Ford Model T. Nu s-au oprit aici, urmând să lanseze în 1918 prototipul primului camion marca Mitsubishi. Ascensiunea și-a urmat cursul normal, iar în 1928 apare și compania aeronautică marca Mitsubishi, modelul produs de aceștia fiind Mitsubishi MC-1. De asemenea, în 1932 au creat modelul FUSO B-46, primul autobuz Mitsubishi. Dorind să acopere cât mai multe piețe de vânzare, Mitsubishi numără în prezent cel puțin 35 de companii specializate pe diverse, de la automobile, la nave și software, de la fibre sintetice la avioane, de la produse electronice la gaz, petrol și alte materiale plastice. Din anul 1970 a apărut o companie independentă, Mitsubishi Motors Corporation, însărcinată cu producerea motoarelor pentru automobile. Mitsubishi L200 vedere din fata

Prima generație

În 1978, Mitsubishi lansează modelul Mitsubishi L200, cunoscut, de altfel, și sub alte nume, în funcție de piața de vânzare, în Japonia fiind cunoscut pentru prima dată ca Forte. Inițial a fost vândut cu un motor 4G32 de 1,6 litri cu 92 CP(68 kw). Apoi a suferit o modificare la 1,6 cu 86CP(63 kw), motor G32B în 2 variante: cu tracțiune pe două roți sau cu tracțiune integrală cuplat la un motor G63B Sirius 2.0, cu 110 CP(81 kw). În unele țări de export au existat versiuni pe benzină 2.0 cu 93CP (69 kw), cât și o variantă cu 2,6 litri cu 105 CP(78 kw) sau cu motor diesel 67CP 2,3. Interiorul Mitsubishi L200

Evoluția lui L200 până în prezent

În anul 1986 apare cea de-a doua generație, lansată în Australia ca Triton. Vânzările pe piața internă japoneză au fost blocate în favoarea modelului precedent, cunoscut ca Strada, până în anul 1997. Noul camion avea 68 CP (51 kw) 2.4 diesel sau în variantă turbodiesel de 84 CP (62 kw), fiind, de asemenea, singurul turbo diesel de origine japoneză disponibil pe piață, atingând viteza maximă de 126 km/h. Acest model a mai fost produs în Thailanda, iar în Statele Unite a purtat denumirea de Mitsubishi Mighty Max, cu motoare de 92 CP(69 kw) 2.0 sau 2.6 cu 109 CP (81 kw), model disponibil în diferite lungimi și cabină dublă, model foarte căutat pe piața mașinilor la mâna a doua, având un preț accesibil. În anul 1996 este lansată a treia generație Mitsubishi L200 cu noi motoare turbo diesel de 2.5 litri, cu 103 CP. De asemenea, au mai apărut, o dată cu primul motor, și alte versiuni, precum cel pe benzină cu 16 valve sau cel diesel cu aspirație naturală. Totodată, vechiul motor de 2.6 a fost înlocuit de unul nou de 2.4, cu o putere considerabilă față de unitatea anterioară, ajungând la 145 CP (108 kw), participând în anul 2005 la Raliul Dakar. Producția acestui model s-a încheiat în 2006, model produs de Laem Chaband numai în Thailanda, dar exportat și în Japonia între anii 1997 și 1999. În anul 2001, a treia generație a suferit un facelift cu faruri noi și alte modificări minore la interior, transformând acest model într-unul care merită cumpărat pe piața mașinilor la mâna a doua, fiind o mașină practică și totodată puternică. În 2005, apare și a patra generație dezvoltată de Akinori Nakanishi, model produs exclusiv de filiala Mitsubishi cu un motor turbo diesel de 2.5 litri ce dezvoltă 134 kw 180CP, fiind un model exportat în 140 de piețe globale. În anul 2015 a fost lansată și a cincea generație, cu un motor 4M41 3.2 litri turbo diesel, în parteneriat cu Fiat, mașină destinată Europei și Orientului Mijlociu.