Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
default-banner-l-01.jpg

Mini Seria Countryman

MINI null Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului MINI null, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:32.550,- EUR*
Uzat din:3.950,- EUR*
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Atunci când constructorul bavarez BMW a lansat în 2001 o variantă modernă a clasicului Mini, münchenezii au studiat inițial în ce fel interpretarea lor modernă a unui model retro va fi recepționată de public. Astfel, proiectantul a fost satisfăcut de modelul sedan cu două uși, care a copiat formele tradiționale ale modelului din anii ’50 și le-a adaptat la epoca modernă. O altă versiune de caroserie a urmat la doar trei ani după introducerea retro-Mini, atunci când modelele cabrio ale seriei au fost prezentate în anul 2004. Față de modelele anilor ’50, modelele epocii moderne au fost oferite într-o varietate mai largă. Chiar dacă constructorul britanic de atunci al modelului Mini nu avea în program varianta cabrio, modele cu o mai mare utilitate practică au fost avute în vedere în Marea Britanie. De exemplu, sub denumirea Mini Estate s-a oferit o versiune combi, care a fost prezentată apoi mai târziu în 2007, în versiunea retro, sub vechiul nume Mini Clubman. Un pick-up bazat pe Mini, așa cum a fost produs în anii ’60, münchenezii nu și-au putut imagina. Pentru aceasta au gândit un model combinat, cu un șasiu mai extins, oblon spate și o căptușeală de lemn pe laterale, pentru păstrarea istoriei Mini. Între anii 1961 și 1969, acest Mini Countryman a fost numit variantă de program. Mini Countryman

În anul 2010, modelul crossover Mini Countryman va fi introdus pe piață

O căptușeală de lemn, care putea fi comandată pentru prima generație Mini Countryman, nu a mai fost prevăzută pentru reeditarea modelului retro. Dar numele, așa cum și-au dat seama experții în publicitate ai mărcii, a fost potrivit mai ales pentru un nou model Mini, care a fost conceput ca un crossover. Dacă celelalte modele ale familiei Mini au fost concepute în primul rând ca vehicule pentru uz urban, Mini în variantă crossover ar fi trebuit să trezească asociații cu plăcerea de a conduce în mediu rural. Numele istoric Countryman s-a potrivit perfect în acest concept. Ca și prototipul inițial, Mini Countryman din noua generație a fost dezvoltat pe platforma modelului de bază. Totusi, șasiul a fost prelungit pentru a ajunge la dimensiunile unui vehicul utilitar sportiv compact (SUV), așa că modelul cu cinci uși Mini Countryman a fost extins până la peste patru metri, devenind astfel cel mai mare Mini. O altă caracteristică: Mini Countryman a fost echipat cu motoare pe benzină și motorină, în versiunile de top fiind disponibil cu tracțiune integrală. În varianta de bază, a fost echipat cu un motor pe benzină de 72 kW (98 CP), sau cu un motor diesel de 66 kW (90 CP), ca alternativă în program.

Linkuri suplimentare