- Pagină de start
- Auto
- Mini
- Mini Cooper
MINI Cooper Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului MINI Cooper, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Mini Cooper
-
MINI Cooper Mini Cooper 2te Hand*Pano*Tüv NEU
€ 5.525,-- 146.000 km
- 08/2010
- 90 kW (122 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
5,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
128 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-70736 Fellbach -
MINI Cooper 5-Türer +nur an Händler/Export+
€ 6.700,-- 209.652 km
- 12/2016
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-07318 Saalfeld -
MINI Cooper 1.5 OPF//Gps//Facelift!//Allu//Led//Enz...
€ 16.995,-TVA deductibil - 65.055 km
- 09/2021
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
5,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
120 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-9990 Maldegem -
MINI Cooper 1.5 Cooper
€ 15.900,-- 49.000 km
- 07/2020
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
5,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
118 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-40138 Bologna -
MINI Cooper 1.5 Cooper Baker Street
€ 15.890,-- 31.662 km
- 03/2019
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
5,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
122 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10024 Moncalieri - Torino - To -
MINI Cooper Mini 1.5 Serious Business|NAVI|LED|TREKHAAK|CLIMA|
€ 13.250,-- 65.830 km
- 04/2018
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
109 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-2908 LC CAPELLE AAN DEN IJSSEL -
MINI Cooper Mini 1.5 Chili Aut. | Navigatie | Half Leder | LED
€ 12.900,-- 169.955 km
- 04/2017
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- 5 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
112 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-5711 CP SOMEREN -
MINI Cooper 3p 1.5 JOHN COOPER WORKS 136cv
€ 21.900,-- 40.000 km
- 08/2021
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
6 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10156 Torino - To -
MINI Cooper 1.5 Cooper Camden 5pt Auto
€ 22.600,-- 33.800 km
- 06/2023
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
4,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
106 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-30035 Mirano - Venezia - Ve
Seria Mini a fost produsă inițial de British Motor Corporation, devenind în scurt timp un adevărat simbol al Marii Britanii în perioada anilor ’60. Aceasta făcea parte din categoria mașinilor super compacte. Marea inovație adusă noilor modele era dispunerea transversală a motorului cu tracțiune pe față, ceea ce însemna că o mare parte din podeaua mașinii putea fi folosită pentru portbagaj și pasageri. O întreagă generație de producători au fost influențați de această strategie. În anul 1999, seria Mini a câștigat locul doi în topul celor mai influente mașini ale secolului XX. Deși primul loc a fost câștigat de modelul Ford T, mașinile Mini au reușit să depășească modele precum Citroën DS sau Volkswagen Beetle. Design-ul inițial al mașinii a fost creat de către Sir Alec Isigonis și era produs în diferite fabrici, atât din Marea Britanie, cât și din restul lumii. Motivul principal pentru care seria a fost creată era criza petrolieră din Canalul Suez din anul 1956, ce a provocat un șoc puternic în piața automobilistică din Marea Britanie. Combustibilul era raționalizat, iar vânzările mașinilor de mari dimensiuni a stagnat, mașinile germane compacte devenind în scurt timp foarte populare. Cei de la BMC au văzut o oportunitate excelentă de a revigora piața britanică, hotărându-se să producă un model super compact foarte competitiv la un preț cât mai redus. Prima serie, denumită mini Mark I a fost lansată în anul 1959 și a reprezentat un succes aproape instantaneu, popularitatea acesteia crescând și datorită unor vedete internaționale ce s-au îndrăgostit de această mașină. A doua generație, Mini Mark II, a debutat pe piață în anul 1967 cu un design mult îmbunătățit. Doi ani mai târziu a fost creată o variantă foarte populară ce dispunea de o caroserie din fibră de sticlă. În anii următori, o pleiadă de variante Mini și-au făcut apariția pe piața internațională. Cu toate acestea, seria Mini Cooper a fost cea care a adus modelul mini în segmentul curselor auto internaționale.
Prima Generație
Modelul Mini Cooper a apărut ca o versiune specială a primei generații de mașini Mini. Acesta a fost dezvoltat în colaborare cu producătorul Cooper Car Company, care a recunoscut potențialul unei versiuni sport a modelului Mini. Debutul a avut loc în anul 1961 cu lansarea primului model, urmat doi ani mai târziu de Mini Cooper S. Primul model era echipat cu un motor de 848 cm³, în timp ce modelul S beneficia de un motor de 1071 cm³, cu modificări speciale pentru participarea în competițiile sportive. Printre dotări se mai numărau carburatorul SU, o cutie de viteze performantă și frâne pe disc în partea frontală, element atipic pentru mașinile mici din acea perioadă. Succesul mașinii a fost asigurat de victoriile obținute de modelul S în Raliul de la Monte Carlo, din anii 1964, 1965 și 1967. Un alt eveniment care a popularizat această serie a fost apariția acestor mașini în filmul britanic The Italian Job din anul 1967. Vânzările din acea perioadă au fost excelente .
Generațiile ulterioare
În anul 1971, noi modele Mini Cooper au fost lansate în Italia și Spania. Acestea purtau denumirile de Innocenti Mini Cooper 1300 și Authi Mini Cooper 1300, după numele producătorilor ce au închiriat licența Cooper. În perioada respectivă, numele Cooper a încetat să mai fie folosit pentru modelele de pe piața britanică, lucru ce a pus viitorul seriei sub semnul întrebării. În jurul anilor ’90, Grupul Rover, cel care deținea licența mașinilor Mini, a fost achiziționat de către producătorul german BMW. Singurul model lansat în acea perioadă a fost Mini Cooper RSP, ale cărui performanțe erau ceva mai slabe decât modelele inițiale. Dovedindu-și din nou potențialul, noile modele Cooper au fost echipate cu noi motoare cu injecție de 1275 cm³. În anul 2000 a fost lansată o nouă generație numită Mini Cooper Sport, o mașină ce a fost din nou popularizată de vedete pop precum Lulu. În zilele noastre, seria Mini se bucură în continuare de vânzări masive, fiind o alegere excelentă pentru orașele mari, supraaglomerate. În ciuda dimensiunilor reduse, mașinile beneficiază de motoare foarte puternice, rivalizând cu modele consacrate și jucând în continuare un rol important în cadrul competițiilor internaționale de automobilism.