Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
default-banner-l-01.jpg

Mercedes Clasa G

Mercedes-Benz null Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Mercedes-Benz null, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:109.704,- EUR*
Uzat din:6.500,- EUR*
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Vehiculele de lux produse de Mercedes-Benz se numără de mult timp printre preferatele clienţilor din Europa, Asia, America, Australia şi Africa. Şi-au câştigat renume mondial datorită calităţilor care îmbină luxul, confortul, fiabilitatea şi forţa. Aceste patru constante au marcat istoria brandului, încă de la construirea primului automobil în anul 1901. Acesta a primit numele Mercedes, după fiica lui Emil Jellinek, antreprenorul care a răspuns de crearea mărcii pentru noul automobil. Mercedes 35HP a însemnat un moment revoluţionar în industria automobilistică, fiind primul vehicul care a reuşit să spargă şirul “trăsurilor motorizate”. Centrul de greutate aproape de sol, şasiul din oţel şi cei 35 cai putere şi 26 kW ai motorului au fost elementele cheie ale automobilului. 36 de exemplare au fost construite, iar apoi modelul a fost înlocuit cu Mercedes Simplex 40 HP, un vehicul cu mare priză la public, ce a asigurat drumul spre succes al companiei producătoare Daimler-Motoren-Gesellschaft. În 1926, compania Daimler avea să fuzioneze cu Benz & Cie, constructor care se făcuse remarcat încă din secolul al XIX-lea prin lansarea automobilului Benz Patent-Motorwagen, construit de Karl Benz şi condus de soţia sa, Bertha, pe străzile din Mannheim, în 3 iulie 1886. Unirea celor două puteri auto a facilitat dezvoltarea companiei Mercedes-Benz şi lansarea unor modele de mare succes precum 220, 500 K, 300 SL, 126 şi 190. Astăzi, Mercedes-Benz este divizie a companiei Daimler AG şi este renumită pentru automobilele de lux, camioanele, autocarele şi autobuzele pe care le construieşte şi le comercializează în aproape toate ţările lumii. Mercedes-Benz G-Class

Prima generație

În 1972, Daimler-Benz şi Steyr-Daimler-Puch au pus bazele unui proiect comun menit să dezvolte un SUV de lux, de mărime medie. În anul 1974, prototipul era testat în deşertul Sahara şi la Cercul Arctic, primele vehicule 460 fiind oferite spre comercializare în 1979. Pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor de pe piaţă, s-au dezvoltat trei variante de caroserie - cabrioletă cu două uşi, estate cu două uşi şi estate cu patru uşi, precum şi varianta militară 461. Pe segmentul motorizări, oferta a cuprins motoare diesel şi pe benzină, între 2.00 litri şi 3.00 litri, şi cutie de viteză manuală şi automată în 4 şi 5 trepte. În 1980, calităţile noului SUV l-au impus în preferinţele Vaticanului care a comandat companiei germane să construiască Popmobilul pornind de la G-Class. Un an mai târziu erau introduse transmisia automată, aerul condiționat, un rezervor auxiliar de combustibil, scaune mai confortabile, anvelope mai late, iar din anul 1985 închiderea centralizată a uşilor şi tahometrul au devenit echipamente standard. La zece ani de la lansare, seria a fost sărbătorită la Frankfurt Motor Show, prin prezentarea unui facelift care a inclus tracţiunea pe cele patru roţi, sistemul ABS şi interiorul finisat în lemn.

A doua generație

În 1990, Mercedes-Benz lansa a doua generaţie a seriei, sub denumirea G 463; noul vehicul venea cu un aer mai elegant şi cu dotări performante: tapiţerie din piele, tracţiune 4WD, diversificarea gamei de motorizare, incluzând versiunile de 5.5 şi 6.0 litri twin-turbo. G 463 a fost comercializat pe piaţa din SUA, devenind rapid un preferat al vedetelor de la Hollywood şi al armatei americane. Trei facelifturi au avut loc în 1994, 1997, 2005-2007, printre îmbunătăţiri numărându-se creşterea puterii motorului la 370 kW, sistem ISOFIX pentru scaunele de copii, vopsea rezistentă la zgârieturi, camere de luat vederi pe spate, sistem de monitorizare a presiunii din camere, cutie de viteze automată în 7 trepte 7G-TRONIC. Toate aceste aspecte conturează imaginea unui Mercedes G-Class rulat ca vehicul off-road la exterior şi de lux în interior, vehicul ce trece cu succes testul cu competitorul direct Land Rover Defender.

Linkuri suplimentare