Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
default-banner-l-01.jpg

Mercedes Clasa A

Mercedes-Benz null Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Mercedes-Benz null, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:31.855,- EUR*
Uzat din:430,- EUR*
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Seria A-Class poartă din 2012 denumirea internă Mercedes-Benz W176 şi a apărut pe piaţa germană în septembrie 2012, după ce în luna martie a aceluiaşi an a fost prezentată oficial la Salonul Auto de la Geneva. A treia generaţie Mercedes-Benz A-Class urmează un cu totul alt curs faţă de predecesorii din seria W169 (din 2004) şi W168 (din 1997): datorită formei sale evident mai plate şi mai late, W176 aparţine acum clasei compacte şi spune adio pentru totdeauna segmentului minivan. Diferit faţă de predecesorii săi, A-Class 2012 este oferit doar în variantă cu 5 uşi, atât ca hatchback, cât şi ca sedan. Din punct de vedere al similarităţii cu noul Mercedes-Benz B-Class (W246), apărut în 2011, noul A-Class se bazează acum pe arhitectura modulară cu tracțiune față – în loc de șasiul în formă de sandwich de odinioară. Noul concept dă roade: cu 700.000 de vizitatori Mercedes-Benz la introducerea pe piaţă, acesta este cel mai de succes model din toate timpurile. Motoarele cu patru cilindri în linie sunt înrudite cu actuala serie Mercedes-Benz B-Class: astfel, deja cunoscutele motoare pe benzină M270 şi cele pe motorină OM651 se regăsesc acum şi în Mercedes-Benz W176. Diferă motorul diesel OM607, dezvoltat împreună cu Renault pentru modelul A180 BlueEFFICIENCY, cuplat la o cutie de viteze manuală în 6 trepte. Cu o capacitate de aproape 1,5 litri, acesta produce 80 kW (109 CP) şi are un consum de doar 3,9 litri /100 km. De fapt, omologul său inhouse, OM561, din A 180 CDI cu o capacitate de 1,8 litri livrează aceeaşi putere, dar cu un consum mai mare cu o jumătate de litru. La bord este şi cutia de viteze inhouse 7G-DCT, cutie de viteze automată în 7 trepte cu dublu ambreiaj. Motorul neredus din punct de vedere al puterii, cu 20 kW (27 CP) mai puternic, se găseşte în A 200. În afară de asta, subsidiara tuning AMG „loveşte” A-Class 2012 şi aduce singurul motor non-„BlueEFFICIENCY“: benzinarul M133 din A 45 AMG produce, datorită motorului biturbo de 2,0 litri, 257 kW (350 CP) şi acţionează toate roţile cu un cuplu de 450 Nm, ce rezultă într-o accelerare de la 0 la 100 km/h în 4,6 secunde. Tot cu un motor de 2,0 litri pe benzină este dotat şi A 250 BlueEFFICIENCY, care la 240 km/h atinge maximul de 155 kW (211 CP). Ambele modele sunt cuplate la o cutie DSG în 7 trepte (7G-DCT). Capacitate mai mare a motorului găsim doar în motorul pe motorină A 220 CDI BlueEFFICIENCY cu 125kW (180 CP) şi 7G-DCT: cu aproximativ 2,2 litri sub capotă, acest model este, pe lângă A 180, singurul model la care numele denotă capacitatea cilindrică. Mai rămân modelele mai slabe pe benzină, A 180, cu 90 kW (122 CP) şi A 200, cu 115 kW (156 CP). Amândouă sunt dotate standard cu o cutie de viteze manuală în 6 trepte. Cutia DSG în 7 trepte (7G-DCT) este disponibilă opţional pentru toate variantele. Mercedes Clasa A vedere din fata

Tehnologia din W176

În cazul cutiei DSG 7G-DCT, şoferul poate alege între trei moduri pentru cutia de viteze: modul „Economy”, cel puternic „Sport”, precum şi un mod care îi permite şoferului să schimbe el însuşi treptele pe volan. Deşi în celelalte două programe şoferul poate să intervină şi să schimbe treapta de viteză, după 10 secunde programul trece înapoi în modul automat. În materie de siguranţă, noul A-Class se stabileşte cu unele sisteme: ca primul din clasa sa, W176 dispune de sistem de avertizare asupra unei coliziuni. Sistemul asistat de radar, „Collision Prevention Assist”, recunoaşte obstacolele ce se apropie şi avertizează optic şi acustic în timp ce se pregăteşte să frâneze de urgenţă. La acesta se adaugă şapte Airbag-uri şi unele sisteme de siguranţă, întâlnite până acum doar în descendenţii Daimler din clasele superioare: sistemul de atenţionare a şoferului „Attention Assist“ sau asistenţă la plecarea din rampă. Contra cost se pot echipa şi alte sisteme de asistenţă, cum ar fi: la parcare, pentru fază lungă, pentru unghiul mort şi pentru păstrarea benzii, pentru viteză şi păstrarea distanţei faţă de maşina din faţă şi unul pentru recunoaşterea indicatoarelor de circulaţie.

Dotările şi confortul Mercedes W176

Standard: ABS, ESP, ASR, BAS, un sistem Start-Stop, un volan multifuncţial complet reglabil, aer condiţionat, patru geamuri electrice. Pe lângă acestea, cei interesaţi pot alege una din cele trei linii de echipare „Style“, „Urban“ şi „AMG Sport“. Acestea aduc, contra cost, un pachet stabilit de dotări opţionale, cum ar fi încălzire în scaune, geamuri fumurii, trapă panoramică, un sistem multimedia şi faruri Bi-Xenon. Tot sub conducerea AMG au fost dezvoltate şi modelele speciale A 250 Sport şi A 220 CDI Sport. Mercedes Clasa A vedere din lateral

Aşa se diferenţiază Mercedes W176 de predecesori

Mercedes-Benz A-Klasse 2012 abia are câteva similarităţi optice cu predecesorii. Ceva mai plat şi cu aproximativ o jumătate de metru mai lung, modelul se orientează de la uzul practic la unul mai sportiv şi elegant, care se potriveşte stilului Mercedes. O atingere „nobilă” este adusă de grila radiatorului dublu lamelată şi steaua mare Mercedes, furată de la Roadster-ele şi Coupé-urile scumpe. Dacă se merită trecerea de la uz practic la stil, rămâne de văzut. Entuziasmului unor clienţi Mercedes se alătură criticii, dezamăgiţi că avantajele practice din vechiul minivan nu mai sunt de găsit.

Linkuri suplimentare