- Pagină de start
- Auto
- Mazda
- Mazda RX-8
Mazda RX-8 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Mazda RX-8, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Mazda RX-8
-
Mazda RX-8 Challenge|KLIMA|*TÜV NEU*
€ 4.900,-- 138.000 km
- 02/2006
- 141 kW (192 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
10,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
267 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-64293 Darmstadt -
Mazda RX-8 Revolution
€ 6.499,-- 142.212 km
- 06/2004
- 141 kW (192 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
10,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
267 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-59457 Werl -
Mazda RX-8 Challenge
€ 4.100,-- 160.000 km
- 08/2004
- 170 kW (231 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
11,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, NL-3081 nc rotterdam -
Mazda RX-8 Revolution+Leder+Klima+Guter Zustand
€ 3.800,-- 199.000 km
- 10/2008
- 141 kW (192 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
10,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
267 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-65201 Wiesbaden -
Mazda RX-8 1.3
€ 9.999,-- 95.000 km
- 08/2004
- 170 kW (231 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
11,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
275 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Persoană fizică, IT-38068 Rovereto -
Mazda RX-8 Start niet! Categorie 3 zie text!!!!
€ 3.300,-- 190.362 km
- 06/2006
- 141 kW (192 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
267 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-3421 TX OUDEWATER -
Mazda RX-8 RX-8 1.3 Renesis SP
€ 6.000,-- 148.000 km
- 12/2005
- 141 kW (192 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
10,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, NL-8491CH Akkrum -
Mazda RX-8 Renesis
€ 5.000,-- 165.000 km
- 01/2006
- 141 kW (192 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
10,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, BE-2930 Brasschaat
Sportivitatea, stilul și neconvenționalismul maşinilor Mazda sunt caracteristici apreciate de fanii constructorului din întreaga lume. Povestea companiei japoneze a început prin îmbinarea neconvenţionalismului cu tradiţia, industriaşul Matsuda Jujiro construind o autoricşă în anul 1931. Mazda-go era, de fapt, o motocicletă-camionetă cu trei roţi, propulsată de un motor de un cilindru şi manevrată cu ajutorul manetelor. În deceniile care au urmat, compania şi-a diversificat activitatea, construind maşini de familie, vehicule performante în competiţii sportive, SUV-uri, vehicule comerciale, maşini supermini. Cercetările tehnologice au fost axate, în special, pe dezvoltarea unor sisteme şi produse prietenoase cu mediul, precum tehnologia SkyActiv, ce reduce consumul de combustibil la nivelul unui vehicul propulsat în sistem hibrid, şi bioplasticuri, utilizate pentru exteriorul maşinilor. Cu o cifră de afaceri de peste 2,3 miliarde dolari şi 1,49 vehicule construite anual, Mazda se situează în top 15 al celor mai mari constructori auto din lume.
Două generaţii
Încă din anul 2001, japonezii prezentau la North American International Auto Show prototipul unei noi maşini sport: Mazda RX-8. După doi ani, începea fabricarea în serie a modelului conceput cu tracţiune pe spate, patru uşi şi 2+2 locuri. Pentru a obţine o greutate mai mică, aluminiul şi plasticul au fost folosite pe scară largă, alături de oţel. Pentru propulsare, s-au ales celebrele motoare rotative Wankel, specifice maşinilor Mazda, dar în variante adaptate diferitelor pieţe: motor de 231 cai putere şi cutie de viteze manuală în şase trepte; motor de 189 CP şi cutie de viteză manuală în cinci trepte; motor de 212 CP şi cutie de viteze automată în şase trepte. Între anii 2009 - 2012 a fost comercializată cea de-a doua generaţie, care se remarca prin designul exterior împrospătat, mai agresiv pe partea frontală şi pe farurile de pe spate, prin finisajele de foarte bună calitate şi amortizoarele Bilstein. Această generaţie era disponibilă în trei variante de echipare: Sport - cu aer condiţionat, volan îmbrăcat în piele, sistem de monitorizare a presiunii, airbaguri pentru şofer şi pasagerul din dreapta, faruri cu halogen, sistem de alarmă, control pentru dinamica stabilităţii şi controlul tracţiunii; Touring – cu sistem pentru controlul navigaţiei, lumini pentru ceaţă, trapă în acoperiş, sistem audio Bose premium; şi Grand Touring - cu scaune din piele, încălzite pe faţă, faruri cu xenon, oglinzi exterioare încălzite.
Mazda RX-8, preferată pentru tuning
Designul exterior şi ingineria foarte bună a sistemelor, alături de suspensiile marca Mazda, au contribuit la dinamica şofatului şi la calitatea acestui model ca maşină preferată pentru tuning. Printre distincţiile obţinute de serie se numără: Motorul Internaţional al Anului 2003, Maşina Anului 2003 în Japonia, Maşina Anului 2003 în revista australiană Wheels, Maşina Anului 2004 în Singapore, Cea mai bună maşină sport în 2004 din SUA. De asemenea, în competiţia directă organizată de revista „Car and Driver”, Mazda RX-8 le-a surclasat pe adversarele Ford Mustang Shelby GT, Nissan 350Z, Audi TT. Plăcerea condusului, posibilităţile de tuning şi preţul accesibil al unui vehicul second hand transformă Mazda RX-8 în vehiculul preferat al celor care ştiu să aprecieze un automobil sport cu multiple posibilităţi.