- Pagină de start
- Auto
- Mazda
- Mazda 5
Mazda 5 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Mazda 5, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Mazda 5
-
Mazda 5 1.8 I Manuale * 7 POSTI *
€ 5.500,-- 149.117 km
- 02/2010
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
179 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-23014 Andalo Valtellino - Sondrio - So -
Mazda 5 2.0 Active Automatik 7-Sitzer Klima Tempomat Sitzh
€ 5.250,-- 200.000 km
- 04/2010
- 107 kW (145 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-22848 Norderstedt -
Mazda 5 2.0 Automatik Leder Klimaautomatik 7-Sitzer
€ 4.490,-- 156.000 km
- 01/2009
- 107 kW (145 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
8,2 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
194 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-47506 Neukirchen-Vluyn -
Mazda 5 1.8 Touring / 7 Persoons / Climate / Stoelverw.
€ 5.999,-- 119.422 km
- 09/2008
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, NL-6931 KB Westervoort -
Mazda 5 Sendo |AHK|Sitzh|Temp|
€ 9.990,-- 141.904 km
- 03/2015
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-96224 Burgkunstadt -
Mazda 5 CX 30 2.0 Skyactiv G M Hybrid 10cv Exceed Bose So
€ 20.450,-- 40.750 km
- 10/2020
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Electric/Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-42015 Correggio - Reggio Emilia - Re -
Mazda 5 2.0 Sports-Line
€ 10.490,-- 150.545 km
- 03/2014
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-97076 Würzburg -
Mazda 5 Sendo Aut ** 7 Sitze ** Navi Shzg PDC LM AHK
€ 15.990,-- 122.784 km
- 03/2015
- 106 kW (144 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
8,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
196 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-12107 Berlin -
Mazda 5 1.8 Exclusive 7-Sitzer Klimaauto. Tüv 12 /24
€ 2.999,-- 218.000 km
- 10/2007
- 85 kW (116 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-14554 Seddiner See
Cu aproape 400 de companii colaborează Mazda pentru a-şi vinde autovehiculele la nivel global. Corporaţia japoneză s-a afirmat în plan internaţional prin fiabilitatea produselor sale: autovehicule, motoare şi cutii de viteză. Acest scop a fost urmărit încă de la începuturile companiei, fondate în anul 1920 de industriaşul Matsuda Jujiro. Inventivitatea şi curajul lui au fost definitorii: la 31 de ani a inventat pompa de tip Matsuda, iar în 1920 a înfiinţat Toyo Cork Kogyo Co., în oraşul Hiroshima. Aici s-a construit, unsprezece ani mai târziu, vehiculul Mazda-go. Acesta era un camion deschis, ce avea trei roţi şi era manevrat cu ajutorul manetelor. În primul an au fost produse 66 de unităţi, toate purtând sigla Mitsubishi, prin care compania lui Matsuda Jujiro a vândut vehiculul. Printre modelele de succes lansate de companie, în deceniile următoare, se numără: Mazda R360 – un sedan cu două uşi şi patru locuri, Mazda Carol – un coupe lansat în anul 1962, Mazdo Cosmo – cu care compania a câştigat numeroase competiţii sportive, Mazda Familia şi Mazda Capella – cu vânzări foarte bune în anii 1970, Mazda MX-6 – un coupe sport. Concomitent, compania şi-a intensificat eforturile de dezvoltare a unor tehnologii prietenoase cu mediul. Astfel a fost promovată tehnologia SkyActiv, ce reduce consumul de combustibil la nivelul unui vehicul propulsat în sistem hibrid. De asemenea, japonezii au dezvoltat bioplasticuri pe care le utilizează pentru exteriorul maşinilor. Astăzi, corporaţia Mazda operează în fabrici din Japonia, Mexic, Indonezia, Iran, Kenya, Thailanda şi Africa de Sud, producând 1,49 milioane de autovehicule pe an.
Prima generaţie
La Salonul Internaţional Auto de la Paris din anul 2004, japonezii au prezentat în premieră un nou autovehicul: Mazda 5. Era conceput ca un monovolum compact, ce utiliza platfoma Ford C1, folosită şi pentru Mazda 3, Ford Focus, Ford C-Max şi Volvo S40. Modelul se distingea prin uşile duble glisante şi prin sistemul de scaune flexibile care asigura mărirea spaţiului de încărcare de la 1566 litri. Vehiculul era propulsat de motoare pe benzină, în patru cilindri, de 1.8, 2.0 şi 2.3 litri, sau de un motor diesel de 2.0 litri MZR-CD. Beneficiind de sisteme avansate de siguranţă pentru pasageri, modelul a obţinut 5 stele la testele de impact Euro NCAP pe segmentul protecția adulților. În decembrie 2007, la Motor Show Bologna, Mazda 5 a fost prezentată după un facelift, care aducea un aer pronunţat sportiv al designului exterior şi o nouă mască ce încorpora logo-ul companiei. Farurile LED, capacitatea de a deschide electric ușile glisante, sistemul îmbunătăţit de navigație prin satelit şi consumul redus de combustibil s-au numărat, de asemenea, printre noutăţile faceliftului.
A doua generaţie
Cu opt centimetri mai lungă a fost concepută cea de-a doua generaţie Mazda 5, lansată în luna octombrie a anului 2010. Japonezii au ales să utilizeze motoare cu cilindree mai mică, de 1798 cm³, 1999 cm³ – pe benzină şi 1560 cm³- diesel. În februarie 2013, a avut loc un restyling al generaţiei, fiind reevaluate designul exterior şi dotările interioare. Astfel, printre echipamentele standard au fost incluse: portativitatea USB, sistemul de control al navigaţiei, senzorii de parcare pe spate, tehnologia Bluetooth, CD şi AM/FM player, închiderea centralizată; pentru versiunile de echipare superioară erau disponibile farurile cu xenon, scaunele încălzite din faţă şi ştergătoarele cu senzor de ploaie. În plus, datorită conceptului ei, Mazda 5 oferea flexibilitatea unui minivan, dar avea comportamentul în conducere al unei maşini mici sport, ceea ce sporeşte plăcerea manevării ei şi o transformă într-un concurent puternic pentru Citroën C4 Picasso, Fiat Multipla, Renault Scénic şi Volkswagen Touran. Beneficiind de preţul accesibil al unui automobil rulat, Mazda 5 este prima alegere a conducătorilor auto.