- Pagină de start
- Auto
- Mazda
- Mazda 323
Mazda 323 Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Mazda 323, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Mazda 323
-
Mazda 323 F 1.6 *AUTOMATIK*KLIMA*BLUETOOTH*4xEL.FENSTE
€ 2.999,-- 106.554 km
- 05/2002
- 70 kW (95 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
8,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-14974 Ludwigsfelde -
Mazda 323 Fastbreak 1.6i Touring / Automaat / Met APK /
€ 1.950,-- 180.136 km
- 07/2001
- 70 kW (95 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
-
205 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, NL-4004 JR TIEL -
Mazda 323 F 1.6 Exclusive Autom. Touring-Paket
€ 3.990,-- 75.500 km
- 11/2001
- 70 kW (95 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
8,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-55128 Mainz -
Mazda 323 F Tüv Nov.2024
€ 990,-- 222.275 km
- 07/2000
- 65 kW (88 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-12681 Berlin -
Mazda 323 P 1.4 Comfort 34.000 KM
€ 2.950,-- 34.600 km
- 08/1997
- 54 kW (73 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-51371 Leverkusen -
Mazda 323 7AUTOMATIK/ 1 HAND/52000 Km/
€ 3.290,-- 52.000 km
- 07/1987
- 44 kW (60 CP)
- Vehicul de epocă
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-72131 Ofterdingen -
Mazda 323 F 1.6 Sportive TÜV 11.2026
€ 2.499,-- 160.000 km
- 06/2002
- 72 kW (98 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
7,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
183 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-44653 Herne -
Mazda 323 F
€ 599,-- 174.029 km
- 01/1998
- 65 kW (88 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-01157 Dresden -
Mazda 323 F 1.6 Comfort
€ 1.200,-- 87.163 km
- 05/2002
- 72 kW (98 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
183 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-20097 Hamburg
Aproximativ 1,49 milioane de vehicule sunt produse anual în fabricile Mazda Motor Corporation. Începuturile companiei se găsesc în anul 1920, când în oraşul japonez Hiroshima a fost înfiinţată firma Toyo Cork Kogyo Co., al cărei obiect de activitate îl constituia fabricarea de piese şi unelte. În 1931, compania producea primul vehicul: Mazda-go, un camion deschis cu trei roţi. Era condus cu ajutorul manetelor şi era echipat cu motor de un cilindru, răcit cu aer. Acest vehicul, vândut de Mitsubishi, este considerat a fi prima autorișcă. În anii următori, compania şi-a diversificat oferta cu alte camioane pe trei roţi şi a demarat o colaborare cu firma germană NSU pentru a produce motoarele rotative Wankel. Această colaborare a adus primele exporturi, iar în 1970, Mazda intra deja în spaţiul american, creând vehicule speciale pentru această piaţă, precum Mazda Rotary Pickup. Dezvoltarea pe piaţa auto din Statele Unite ale Americii a continuat, compania japoneză încheind un parteneriat puternic, de durată, cu Ford Motor Company; acest fapt a permis deschiderea unei fabrici Mazda în SUA, precum şi implementarea de concepte moderne, dezvoltate de americani. Din anul 2010, Ford şi-a diminuat acţiunile Mazda la doar 3%, dar cinci ani mai târziu Mazda a semnat un alt parteneriat de anvergură cu Toyota, asumându-şi responsabilitatea de a furniza constructorului titan tehnologia SkyActiv şi pe cea a motoarelor diesel, în schimbul preluării de licenţe de tehnologii hibride Toyota. Astăzi, Mazda se află în top 15 mondial al celor mai mari constructori auto.
Prima generaţie
În 1977, pe piaţa europeană era lansată Mazda 323, un model identic celui comercializat în Japonia sub denumirea Mazda Familia. Seria Familia era deja la cea de-a patra generaţie pe piaţa japoneză, dar pentru spaţiul european s-a mizat pentru o denumire nouă, de impact - Mazda 323. Automobilul făcea parte din clasa compact, fiind conceput ca hatchback cu trei uşi, break cu cinci uşi, furgonetă cu trei uşi şi plafon supraînălţat. Pentru gama de motorizări, s-au ales propulsoarele pe benzină, seria ieşind pe piaţă cu motor în patru cilindri, de 985 cm³ şi 45 cp, motor de 1272 cm³ şi 60 cp, respective 1415 cm³ şi 70 cp. Pentru cutia de viteză existau opţiunile manuală în patru sau în cinci viteze. În anul 1978, a fost introdusă cutia de viteză automată în trei trepte, pentru vehiculele dotate cu motoare mai mari.
Alte cinci generaţii
O dată cu cea de-a doua generaţie, Mazda 323 s-a prezentat ca o maşină complet nouă, din clasa subcompact, cu design înnoit, motor pe faţă şi cu tracţiune pe faţă. Noul model a fost dezvoltat împreună cu americanii de la Ford, care au lansat Ford Laser, în mare parte similar modelului japonez. Colaborarea s-a dovedit a fi de un real succes, Mazda 323 fiind desemnată Maşina Anului 1980 în Japonia. Cea de-a treia serie a adus în prim-plan o varietate de modele de caroserie, de la clasicele hatchback şi break la sedan şi cabrioletă cu două uşi. În plus, vechile motoare Mazda E au fost înlocuite cu motoare moderne din seria B, fabricate tot de japonezi. Varianta fastback a fost noutatea celei de-a patra generaţii, produse între 1989-1996, iar puterea motoarelor a crescut până la 133 cp pe propulsorul de 1.8 litri BP, FI, în 16 valve DOHC. Ultima generaţie a fost fabricată între anii 1998-2003 şi valorifica motorizarea turbo pe propulsorul de 2.0 litri FS-DET DOHC I4. Seria Mazda 323 a fost înlocuită cu Mazda 3 după 26 de ani de carieră, dar un automobil rulat Mazda 323 înseamnă astăzi preţ accesibil şi plăcerea de a conduce uşor, chiar şi pe străzi aglomerate.