Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
lancia-ypsilon-l-01.jpg

Lancia Ypsilon

Lancia Ypsilon Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Lancia Ypsilon, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

În urma megatrend-ului s-a demonstrat că a transforma o mașină mică într-o mașină lifestyle urbană este un lucru inteligent. În ciuda acestui fapt, un mare producător nu se încumetă să intre pe acest segment, căci acest stil nu este totuși chiar atât de modern, așa cum pretinde marketing-ul. Din 1969, producătorul auto italian Lancia face parte din grupul Fiat, iar rolul său în acest grup este de a produce modele din clasa mică și compactă, dar și sedane din clasa medie, care sunt bine dotate, au un design independent și sunt motorizate sportiv. Cu privire la clasa mică, care are un rol foarte important pentru italieni, strategiștii mărcii s-au gândit la mijlocul anilor 1990, că din considerații pragmatice, unii clienți s-ar mulțumi și cu mai puțin, dar fără să renunțe la unele caracteristici de confort, cum ar fi aerul condiționat sau alte dotări opționale, cum ar fi scaunele din piele. Această strategie este pusă în aplicare în Lancia Y, modelul din clasa mică care a apărut pe piață în 1995. Acesta are multe caracteristici, care decenii mai târziu sunt comercializate, în cazul modelelor retro, ca fiind avangardiste. Aceste aspecte se regăsesc și în succesorul Lancia Y, care este introdus pe piață în 2003, sub denumirea Lancia Ypsilon. Lancia Ypsilon din fata

Lancia Ypsilon primește în 2006 un facelift decent

Cu un aspect estetic mai puțin futuristic și cu mai puține dotări opționale (pentru a reduce costurile de producție), Lancia Ypsilon părăsește liniile de asamblare pentru prima dată în 2003. Sunt păstrate unele dotări opționale, cum ar fi vopseaua în două culori sau scaunele din piele – cele din urmă fiind foarte rar întâlnite în această clasă auto. Neobișnuit este și interiorul, care variază în funcție de dorința clientului de a dota modelul cu o banchetă cu trei locuri sau cu două locuri. În 2006, Lancia Ypsilon primește un facelift, care aduce modificări decente în partea frontală și cea din spate a mașinii, cum ar fi stopurile din sticlă transparentă. Lancia Ypsilon din spate

Motoarele Lancia Ypsilon

La început, în 2003, Lancia Ypsilon a fost oferit cu trei motoare pe benzină și unul pe motorină. Motorul diesel este un motor Fiat-Multijet, care produce 51 kW (70 CP). Pe partea benzinarelor, puterea variază de la 44 kW (60 CP) și până la 70 kW (95 CP). Motoarele pe benzină rămân aceleași și după facelift. Pe partea motoarelor diesel, Lancia introduce în 2006 două motoare noi în patru cilindri: unul de 66 kW (90 CP) și unul de 77 kW (105 CP).