Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
lancia-lybra-front

Lancia Lybra

Lancia Lybra Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Lancia Lybra, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Chiar și când concernul Fiat trecea în anii 1990 prin una dintre cele mai grele crize din istoria companiei și marca de bază depunea eforturi foarte mari pentru a îndeplini standardele de calitate impuse pe piața mondială, italienii au reușit să atragă atenție pozitivă asupra lor prin modelele producătorului Lancia, care aparținea concernului din anul 1969. Echipamente peste medie, un design imaginativ, motoare sportive și strategii specifice, cum ar fi individualizarea prin culori la Lancia Y, au conferit subsidiarei Fiat un profil distinct de furnizor de automobile mici. Italienii și-au dorit să obțină astfel de succese și în alte clase de autovehicule pentru Lancia. Au prezentat, astfel, în anul 1996 un nou model al clasei de mijloc prin Lancia Lybra, care a fost fabricat până în anul 2006 ca și precursor pentru a treia generație Lancia Delta. Lancia Lybra de sus

Lancia Lybra este disponibilă în versiunile sedan și combi

Spre deosebire de succesorul Lancia Delta prezentat în 2008, care se distingea printr-un design modern, producătorii au optat pentru un design exterior mai degrabă decent pentru Lancia Lybra. În orice caz, Lancia Lybra a adus progrese semnificative în comparație cu predecesorul său, Lancia Dedra. Lancia a renunțat, astfel, la farurile dreptunghiulare specifice anilor ‘70 și la caroseria cu muchii ascuțite. Noul aspect Lancia Lybra prezenta în mod rezervat forme rotunjite, acestea fiind prezente și la farurile frontale. Lancia Lybra era disponibilă atât ca berlină cu patru uși, cât și ca versiune combi, care se distingea prin dispunerea farurilor din spate sub formă de arc. Lancia Lybra a împărțit platforma de construcție cu Fiat Brava și cu combi-ul Fiat Marea. vedere interior Lancia Lybra

Versiunile Lancia Lybra pe bază de benzină

În timp ce Lancia Lybra se distingea de către modelele societății mamă atât prin interiorul de calitate superioară, cât și prin funcțiuni de siguranță produse în serie, cum ar fi ABS, ESP și airbaguri pentru cap și un confort mai ridicat pe parcursul condusului, motoarele erau identice cu cele ale modelelor Fiat. Pentru modelele pe bază de benzină, se putea alege între trei tipuri de tracțiune. Modelul introductoriu Lancia Lybra era dotat cu un sistem de transmisie de 1,6 litri cu patru cilindri și 76 kW (103 PS). Era disponibil și un motor mai puternic de 1,8 litri cu patru cilindri și 96 kW (130 PS). Modelul de top avea o putere de 110 kW (150 PS) datorită motorului său de 2,0 litri cu cinci cilindri. Transmisia automată cu patru trepte a fost disponibilă până în anul 2001/2002 doar pentru modelul de top. Automobilele mai mici produse în serie au fost lansate pe piață cu o cutie de viteze manuală cu cinci trepte. Lancia Lybra din lateral

Două versiuni Common Rail Diesel pentru Lancia Lybra

Versiunile diesel erau disponibile fie cu un motor cu aprindere de 1,9 litri de 77 kW (105 PS), fie cu un Common Rail Diesel cu turbocompresor de 99 kW (133 PS). Versiunea diesel mai mare a fost modificată în anul 2002, având apoi o putere de 110 kW (150 PS). În anul 2001 exista motorul de 1,9 litri, a cărui performanță a fost îmbunătățită inițial la 81 kW (110 PS). Lancia Lybra era disponibilă în 2002 cu micul motor diesel, a cărui putere a fost apoi ridicată la 85 kW (115 PS). Automobilul era disponibil în mod standard cu transmisie automată cu cinci trepte.