- Pagină de start
- Auto
- Lamborghini
Oferte actuale pentru Lamborghini
-
Lamborghini Huracán EVO Spyder LIFT,NAVI,KAMERA,1.HAND,SH
€ 328.880,-TVA deductibil - 2.200 km
- 05/2022
- 470 kW (639 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-12103 Berlin -
Lamborghini Urus 4.0 V8 3xTv Pano Nachts.HuD B&O Massage 22"
€ 225.900,-- 125.000 km
- 07/2018
- 478 kW (650 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-63814 Mainaschaff (bei Aschaffenburg) -
Lamborghini Huracán Huracan Coupe Evo 610 Solo rent/ Only Noleggio
€ 199.000,-- 20.000 km
- 06/2021
- 449 kW (610 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
14,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-20121 Milano - MI -
Lamborghini Urus *** CARBON CERAMIC BRAKES / PANO ROOF / LED ***
€ 259.950,-- 31.350 km
- 08/2019
- 478 kW (650 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-8870 Izegem -
Lamborghini Urus S *4 SEATER*CARBON*B&O*23"
€ 333.800,-TVA deductibil - 45 km
- - (Prima înmatriculare)
- 490 kW (666 CP)
- Vehicul nou
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
14,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
320 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-41238 Mönchengladbach -
Lamborghini Urus Bang&Olufsen HeadUp NightVision 23" Massage
€ 289.850,-TVA deductibil - 8.500 km
- 01/2023
- 478 kW (650 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-10777 Berlin -
Lamborghini Huracán 5.2i V10 LP580-2 *** LIFT / FULL HISTORY ***
€ 219.950,-- 51.631 km
- 02/2016
- 426 kW (579 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
11,9 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
278 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-8870 Izegem -
Lamborghini Huracán Performante*Lift*Forged*Novitec*RFK*WerksG.*MWST*
€ 369.900,-TVA deductibil - 29.000 km
- 06/2018
- 471 kW (640 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
9,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
327 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, AT-4693 Desselbrunn -
Lamborghini Aventador LP700-4
€ 269.890,-- 12.100 km
- 04/2013
- 515 kW (700 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-41460 Neuss
Un Lamborghini - acesta este un avion supersonic pe roți. Apăsând pedala de accelerație, răsună urletul inimitabil al celor doisprezece cilindri. Înainte să numeri până la trei, acul vitezometrului ajunge deja la 100 de kilometri pe oră. Această mașină sport „decolează” într-o clipă. Impresia că marca Lamborghini este un pimp-mobile numai pentru bogătani precum Kayne West, Cristiano Ronaldo și Bruce Wayne - este greșită. La urma urmei, cine s-a urcat o dată într-un Lamborghini, nu vrea să mai coboare. Niciodată. Cel putin, dacă ești un muritor obișnuit. Multe dintre modelele Lamborghini pot fi găsite pe piața auto second hand. Ofertele cele mai bune ca Diablo, Murcielago sau Gallardo se pot găsi în mod curent - uneori, chiar la prețuri moderate. Dacă însă căutam un model unic Lambo roz intens, probabil căutăm în zadar.
Întotdeauna la limită: Aceste modele Lamborghini se epuizează extrem de rapid
Accelerație, viteză, stil - la Lamborghini nimic nu este mediocru. Totul este minunat. Desigur, prețul. Există apartamente în München care sunt mai ieftine. Dar și mai plictisitoare. În ultimele decenii, Lamborghini a reușit să construiască mașini sport care nu lasă pe nimeni indiferent. Aceste mașini captează atenția. Cineva care își oprește Lamborghini-ul pentru o scurtă alimentare va fi privit cu invidie de la pompa alăturată. Pe o pistă de viteză, mașinile Lamborghini sunt aproape prea bune – în astfel de condiții ideale veți putea experimenta cu adevărat accelerația și viteza unui avion de vânătoare. Îmbunătățirile pentru versiunile mai noi nu privesc doar performanțele motorului și ținuta rutieră, ci și echipamentele, sau demarajul care lasă multe alte mașini sport la semafor. Vă prezentăm două modele de Lamborghini, care sunt, de asemenea, adevărate vârfuri de lance. Lamborghini Diablo : Această supermașină și-a câștigat încă de la început singurul titlu care contează cu adevărat în această clasă: "cea mai rapidă mașină sport de serie din lume". Eveniment memorabil în 1990: cu sutimi de secundă mai rapidă decât Porsche și Ferrari, sau Jaguar și Bugatti. Motorul V12 al modelului de bază generează 492 CP și accelerează mașina la 100 de kilometri pe oră în doar 4,09 secunde. Viteza maximă este de 325 km/ h, mai rapidă decât o mașină de Formula 1. Succedând modelului popular Countach, acest Lamborghini a devenit în scurt timp o clasă de sine stătătoare. Cu Lamborghini Diablo nu veți simți denivelările de pe șosea sau rafalele de vânt laterale. Presa de specialitate a testat extensiv Lamborghini-ul zburător, cum a fost denumit, beneficiind de aprecieri pozitive: cu greu poate o altă mașină sport să sune mai bine și mai puternic decât un Diablo. Acesta a fost produs până în 2001. În plus față de versiunea de bază au mai fost produse: o versiune cu tracțiune integrală care a fost numită VT (pentru Visco Tracțiune), o ediție specială pentru a 30-a aniversare a companiei, numită Diablo SE 30, o versiune mai puternică cu numele SV și un roadster – Diablo VT. În total, Lamborghini a produs aproximativ 2.880 unități Diablo. Lamborghini Gallardo : ușoară, mai ușoară, Gallardo. Acesta este probabil un aspect de care designerii au ținut cont când s-au gandit la Lamborghini Gallardo. În 2003 a fost produsă prima mașină sport de acest tip; italienii au produs-o mai bine de zece ani. Ideea de bază nu a fost de a mări puterea, ci de a o face mai ușoară. Într-adevăr, Lamborghini a gestionat foarte bine acest raport, până la versiunea Superleggera a lui Gallardo din anul 2010. Această versiune cântărește doar puțin peste 1.300 de kilograme, făcând-o una din cele mai ușoare mașini sport produse vreodată. Dar Gallardo este, de asemenea, și una dintre cele mai rapide mașini de top ale epocii sale. Impresionanta putere de 570 CP îi asigură o accelerație de 3,4 secunde de la zero la 100 km/h, în timp ce viteza maximă la toate versiunile Gallardo este de 325 km/ h. Sub capotă, a fost dotată, până în 2008, cu un motor V12, mai târziu un motor cu zece cilindri cu injecție directă. Cu 14.000 de vehicule vândute, Gallardo este cel mai de succes model Lamborghini din toate timpurile. Ca mașină de ocazie este căutată cu precădere față de alte modele – și nici nu este de mirare: într-un Gallardo chiar și deplasarea la birou se transformă într-o aventură.
Istoria Lamborghini, sau: un pic de orgoliu nu strică niciodată
Ferruccio Lamborghini este chiar și în ziua de astăzi celebrat ca un erou de către specialiști. Și asta pe bună dreptate, deoarece în cele din urmă acesta a devenit celebru în întreaga lume cu mașina lui sport. A doborât recorduri și a împins limitele prețurilor mereu mai sus. Totuși până și acest erou a avut un început modest: pentru că în perioada imediat următoare războiului tractoarele erau foarte căutate, însă nu se găseau, Lamborghini a început să folosească vehicule militare scoase din uz și să construiască din ele tractoare. Dar, tehnicianul își dorește mai mult, fiind mereu în căutarea unor noi provocări. În timpul unei călătorii în SUA, el a descoperit avantajele încălzirii locale și a aerului condiționat. De îndată ce s-a întors în Italia, a fondat cea de a doua companie a sa. Ca în orice poveste bună, există, de asemenea, istorii și legende despre originea brandului mașinilor sport Lamborghini. Cea mai populară - și cea mai probabilă versiune este că Lamborghini și-a cumpărat la sfârșitul anilor 1950 un Ferrari - destul de obișnuit pentru un om de afaceri de succes și pasionat de artă. Dar modelul livrat nu l-a convins. A demarat apoi o corespondență cu Enzo Ferrari, în care a descris deficiențele observate. Ferrari a respins criticile pe un ton răstit, nedorind să primească nici un sfat de la un producător de tractoare, în calitatea sa de constructor de mașini de curse. Dar, vanitatea lui Lamborghini a fost de asemenea rănită , stârnindu-i ambiția: Lamborghini a vrut să dovedească lumii și lui Enzo Ferrari că el ar putea construi mai rapid și ar putea echipa mai bine automobile sport. Lamborghini a fondat divizia de construcții automobile sport în 1962, logo-ul imortalizându-l pe Murcielago, un taur de luptă legendar din secolul al 19-lea. Taurul este folosit de acum înainte ca un simbol al puterii și al superiorității. Primul prototip Lamborghini este introdus încă din 1963, însă prima mașină de producție în serie - 350 GT, a fost produsă un an mai târziu. Sub capotă, un motor cu doisprezece cilindri, care depășea performanța mașinilor contemporane Ferrari. Trei ani mai târziu, Lamborghini introduce în producție Miura. Cu toate că s-a oprit la limita „magică” de 300 km/ h, a doborât toate recordurile de viteză. Iar Miura a fondat tradiția prin care (aproape) toate modelele Lamborghini poartă numele unui celebru taur de luptă spaniol. În 1971, Lamborghini a întrerupt tradițiile designului ce fuseseră respectate până la Lamborghini Countach și care fuseseră considerate legi până atunci la o mașină sport: a păstrat muchiile ascuțite, însă a renunțat la unele elemente constructive, cum ar fi spoilerul-spate. Contemporanii au criticat Lamborghini Countach ca fiind "cioplită din topor". Această mașină a fost, de asemenea, prima dotată cu ușile foarfecă legendare, care au devenit imaginea tipică pentru Lamborghini în următoarele decenii. Mai mult avion cu reacție decât mașină, Countach a fost, timp de 15 de ani, modelul cel mai de succes de până acum al italienilor. Cu cei 280 km/oră, va deține recordul de viteză în clasa sa timp de mai mulți ani. În anii 1970, Lamborghini și-a extins gama de modele, dar climatul economic a fost dificil pentru producătorul de autovehicule. Într-un final, Ferruccio Lamborghini și-a vândut acțiunile, reprofilându-se ulterior pe viticultură – din acel moment compania de mașini sport a pornit pe drumul unei lungi odisei.
Odată cu vânzarea către Volkswagen, Lamborghini și-a redobândit stabilitatea - precum și redobândirea succesului
Lamborghini a fost, pe rând, în proprietatea unui grup de antreprenori elvețieni, apoi a fost condus de un artist multimedia, apoi a aparținut grupului Chrysler, apoi a ajuns la Megatech, un producător de mașini performante desprins de sub dominația dictatorului indonezian Suharto. Într-un final, în 1998, Volkswagen cumpără producătorul auto italian și se pune pe treabă. Renunțarea la producția de serie mică, creșterea volumului de vânzări - fără compromisuri la calitate, aceasta va fi deviza companiei. Făcând parte din Audi Group modele noi, ca Murciélago și Gallardo, sunt dezvoltate și vândute cu succes. Cu o varietate de modele de ediție limitată și vehicule de studiu, italienii demonstrează entuziasmul nestăpânit pentru inovare. Criza financiară din 2008 a adus un regres puternic - vânzarile au scăzut temporar brusc, dar și-au revenit. La Geneva Motor Show 2013 Lamborghini a prezentat cea mai scumpă mașină de producție din lume : Veneno costă aproximativ 3 milioane de euro și face toți banii pe șosea. Având în vedere că numărul este limitat la trei exemplare, va fi probabil imposibil de obținut acest Lamborghini ca un automobil second hand. Situația este însă cu totul alta la Huracán și Aventador - cele două modele de bază actuale - primul fiind dotat cu zece, iar celălalt cu doisprezece cilindri. Cantitatea de mașini fabricate pentru aceste modele constă într-un număr de patru cifre.
Modele Lamborghini. Mult prea bune pentru a fi ținute în garaj.
Nume | Perioadă de fabricație | Nr. mașini | Motor | Viteză top |
---|---|---|---|---|
350 GT | 1964 - 1966 | 135 | V12-3,5 litri | 254 km/h |
400GT 2+2 | 1966 - 1968 | 247 | V12-3,9 litri | 249 km/h |
Miura | 1966 - 1975 | 275 | V12-3,9 litri | 290 km/h |
Espada | 1968 - 1978 | 1217 | V12-3,9 litri | 245 km/h |
Islero | 1968 - 1969 | 125 | V12-3,9 litri | 248 km/h |
Jamara | 1970 - 1976 | 176 | V12-3,9 litri | 240 km/h |
Urraco P250 | 1973 - 1979 | 520 | V8-2,5 litri | 230 km/h |
Countach LP400 | 1974 - 1977 | 158 | V12-3,9 litri | 305 km/h |
Silhouette | 1976 - 1979 | 54 | V8-3,0 litri | 260 km/h |
Jalpa | 1981 - 1988 | 410 | V8-3,5 litri | 234 km/h |
LM002 | 1986 - 1993 | 328 | V12-5,2 litri | 210 km/h |
Diablo | 1990 - 1998 | aprox. 900 | V12-5,7 litri | 330 km/h |
Murciélago | 2001 - 2006 | aprox. 2000 | V12-6,2 litri | 330 km/h |
Gallardo LP 560-4 | 2008 - 2013 | necunoscut | V10-5,2 litri | 325 km/h |
Reventón Roadster | 2009 - 2010 | 15 | V12-6,5 litri | 330 km/h |
Aventardor LP700-4 | 2011 | 2392 (max. 4000) | V12-6,5 litri | 349 km/h |
Sesto Elemento | 2012 | 20 | V10-5,2 litri | 352 km/h |
Veneno Coupé | 2013 | 3 | V12-6,5 litri | 356 km/h |
Egoista | 2013 | 18 | V10-5,2 litri | 325 km/h |
Huracán 610-4 Coupé | 2013 - 2014 | 1616 | V10-5,2 litri | 325 km/h |