Oferte actuale pentru Jeep
-
Jeep Avenger 1.2 Longitude 100cv KM0 PROMO ROTT EURO 4/5
€ 19.990,-TVA deductibil - 20 km
- 12/2024
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
4,2 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
97 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10060 Bricherasio - Torino - TO -
Jeep Avenger 1.2 Turbo Longitude Benzina con promo Panero PLUS
€ 18.990,-- 1 km
- 11/2024
- 74 kW (101 CP)
- Înmatriculare formală
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
124 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10135 Torino - To -
Jeep Avenger 1.2 mhev ibrido automatico longitude
€ 21.900,-TVA deductibil - 10 km
- 12/2024
- 74 kW (101 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
4,3 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
86 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10060 Bricherasio - Torino - TO -
Jeep Cherokee Tettuccio apribile
€ 4.900,-- 350.000 km
- 08/2010
- 130 kW (177 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Motorina
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-20008 Bareggio -Milano- -
Jeep Renegade 1.6i E.torQ 4x2 / EURO 6 / GPS NAVI / ATTELAGE !!
€ 12.950,-- 15.748 km
- 01/2017
- 81 kW (110 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
6,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
141 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-1640 Rhode-Saint-Genèse -
Jeep Compass 2.2 crd North 2wd 136cv
€ 7.500,-- 163.000 km
- 07/2013
- 100 kW (136 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Motorina
-
6,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
159 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-13100 Vercelli -
Jeep Renegade Limited 1.0 T-GDI
€ 13.990,-- 41.900 km
- 12/2020
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-10143 Torino - TO -
Jeep Renegade 2.0 mjt Opening edition 4wd 140cv PER COMMERCIANTI
€ 9.900,-- 183.000 km
- 03/2016
- 103 kW (140 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
5,1 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, IT-25016 Ghedi - Brescia - Bs -
Jeep Renegade 1.6 MJet 120cv Business
€ 13.900,-- 84.141 km
- 02/2020
- 88 kW (120 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Motorina
-
4,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
118 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, IT-10154 Torino - To
După separarea de Daimler, legendarul brand de automobile Jeep a devenit subsidiara companiei americane Chrysler. La fel ca toate celelalte sub-branduri ale Chrysler, Jeep-ul a fost încorporat în grup după fuzionarea celor doi giganți auto Daimler și Chrysler în 1998. Inițial, Jeep nu a fost un brand, ci un nume pentru vehiculele militare ale armatei americane produse pentru Al Doilea Război Mondial de către Ford și Bantam. Jeep sau SUV (vehicule sportive-utilitare) sunt, de asemenea, termeni utilizați colectiv pentru vehicule cu tracțiune integrală, care pot transporta atât pasageri, cât și mărfuri. Astfel, Jeep-ul a fost mai puțin un brand, ci o denumire specifică pentru un tip de vehicul comercial achiziționat de către armata americană, a cărui producție a trecut prin mai multe mâini până să fie preluat de către Daimler-Chrysler. Multe legende înconjoară originea numelui Jeep. Cea mai populară teorie presupune că numele vine de la literele GP, care desemnau un vehicul folosit în „scop general”, „General Purpose” în engleză. Mulți cred că termenul este inspirat de la "Eugene Jeep", un personaj popular din benzile desenate Popeye Marinarul - un cățel ce putea trece prin pereți, urca în copaci, zbura și, practic, putea face tot ce este atribuit acestui "vehicul minune". În realitate, numele există din timpul Primului Război Mondial, apoi a fost preluat pentru vehicule militare: "Jeep" erau numiți în argoul militar recruții sau vehiculele noi, încă nefolosite. Înainte ca Jeep-ul să fie brand-ul cunoscut astăzi, a avut o lungă istorie ca vehicul militar. A fost creat pentru a înlocui motocicletele care erau folosite pentru transmiterea informațiilor între diferitele unități ale armatei americane. La cererea armatei americane de a produce un vehicul universal cu patru roți, trei companii au prezentat următoarele prototipuri: "quad" - Willys Overland, "blitz-Buggy" - American Bantam Car Co și "GP" - Ford. Pentru a îndeplini cerințele solicitate de către armata americană, procesul de dezvoltare și cercetare a continuat, axându-se în special pe reducerea greutății vehiculului. Într-un final, design-ul lui Willys a fost acela care a avut întâietate, însă a trebuit să integreze și componentele celorlalți doi producători. În 1941, Willys a obținut un contract pentru 16.000 de vehicule. În același an, Ford a început și el să participe la fabricarea vehiculelor, pentru a contribui la intensificarea producției. Nu numai forțele americane, dar și francezii, olandezii și Armata Roșie au folosit Jeep-ul în timpul celui de al Doilea Război Mondial. Încă din timpul războiului Jeep-ul a fost folosit și ca un vehicul civil. Surplusul de stocuri al armatei a fost vândut, chiar și cele mai corodate vehicule au rămas funcționale și au fost folosite la munca câmpului sau în mici afaceri. Aceste vehicule ușor de manevrat și ieftine au fost apreciate de civili. Willys, primul deținător al brandului Jeep, a lansat în 1941 un model cu destinație civilă - "Civilian Jeep". Principala sarcină a producătorului german Volkswagen și a celui francez, Hotchkiss, după 1945, a fost aceea de a întreține Jeep-urile aflate în proprietatea forțelor americane. Alți producători europeni au copiat conceptul. În Marea Britanie, de exemplu, prototipul original al Land Rover-ului a fost creat pe baza unor componente importante ale Jeep-ului. Chiar și principalul producător de autovehicule al Italiei, Fiat, și-a construit propria serie de Jeep-uri - Campagnola, și chiar nobilul Alfa Romeo are un SUV inspirat de Jeep, care a fost premiat în 1952 la Mille Miglia. Brand-ul Jeep a fost preluat în 1953 de către producătorul Kaiser ("Kaiser Jeep"), apoi în 1970 de către American Motors (AMC), iar în 1987, au fost preluate firma împreună cu design-ul jeep-ului Wrangler al AMC-ului de către Chrysler. Astăzi, la 65 de ani de la sfârșitul celui de-al Doilea Război Mondial, brandul Jeep se remarcă prin eficiență, manevrabilitate și un anumit stil pe care îl asemănăm cu libertate și aventură. Fanii vechi și înfocați ai Jeep-urilor continuă să se mândrească cu această mașină de vis în traficul aglomerat, micile parcări sau străzile strâmte ale vechilor orașe europene. Totuși, vânzările mașinilor cu consum și capacitate cilindrică mare au avut în ultima vreme de suferit datorită atenției acordate schimbărilor climatice și emisiilor de CO 2.