Salt la conținutul principal
AutoScout24 este disponibil momentan doar într-o măsură limitată pe motivul unor lucrări de întreținere. Acest lucru afectează unele funcții, cum ar fi contactarea vânzătorilor, login-ul sau administrarea vehiculelor dvs. puse la vânzare.
hyundai-tucson-l-01.jpg

Hyundai Tucson

Hyundai TUCSON Prezentare

Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Hyundai TUCSON, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult

Nou din:
Uzat din:
*Cel mai mic preț pe AutoScout24 în ultima lună

Compania sud-coreeană Hyundai și-a început activitatea în anul 1947, fiind înființată de Chung Ju-Yahng sub numele de Compania de Inginerie și Construcție Hyunday. După o serie de achiziții importante, printre care se numără și o parte semnificativă din acțiunile companiei Kia, își schimbă numele în Grupul Hyundai Motor. Primul model al noului grup s-a numit Cortina și a fost dezvoltat în colaborare cu Ford, fiind lansat în anul 1968. Prima mașină 100% coreeană, modelul Pony, a fost lansată în 1975. Devenind din ce în ce mai cunoscută pe plan internațional, Hyundai începe exporturile în câteva țări mai mici precum Ecuador. În 1984, Hyundai intră pe piața canadiană unde vânzările au depășit toate așteptările, Pony devenind la un moment dat una dintre cele mai vândute mașini din această țară. De-a lungul timpului, compania a ajuns pe locul patru în topul celor mai mari producători de mașini din lume, deținând totodată și cea mai mare fabrică producătoare de mașini de pe mapamond. Situată în orașul Ulsan din Coreea de Sud, fabrica produce nu mai puțin de 1.6 milioane de mașini pe an. În anul 2004, Hyundai debutează pe piața SUV-urilor compacte cu modelul Hyundai Tucson. Hyundai Tucson din fata

Prima Generație

Prima generație Hyundai Tucson a fost construită cu ajutorul platformei Elantra, aceeași folosită și de modelul Kia Sportage. Printre dotările standard ale mașinilor din această generație se găseau controlul climatic, șase airbaguri, controlul electronic al stabilității, sau pornirea electronică a mașinii. Cu toate că portbagajul era destul de modest, scaunele din spate puteau fi rabatate, astfel încât lipsa spațiului să nu fie o problemă. În ceea ce privește motorizarea, prima generație de Hyundai Tucson putea fi cumpărată fie în versiunea diesel, fie pe benzină. Modelul 2.0 venea cu un motor de 1975 cm³ cu 139 cp, în timp ce 2.0 V6 dispunea de un motor de 2656 cm³ cu 172 cp. Versiunile diesel veneau cu un motor de 1991 cm³ cu până la 147 cp. Unul din motivele principale pentru care versiunile SUV sunt căutate este siguranța, iar la acest capitol prima generație Hyundai Tucson stătea foarte bine. Cu airbaguri frontale ce se declanșează în două faze, airbag-uri pentru corp integrate în scaune și airbag-uri laterale, modelul a trecut cu brio toate teste de siguranță, obținând punctajul maxim. Un alt model din această generație care trebuie menționat este Hyundai Tucson FCEV, ce-a de-a doua generație de mașini pe bază de hidrogen creată de Hyundai. Cu o autonomie de 300 de kilometri și o viteză maximă de 150 km/h, acest model a fost lansat în cadrul Salonului auto de la Los Angeles, unde s-a bucurat de o mare popularitate. Prin anul 2008, Modelul FCEV a parcurs peste 6900 de kilometri în cadrul evenimentului Hydrogen Road Tour Hyundai Tucson din spate

Generațiile ulterioare

Cea de-a doua generație Hyundai Tucson a fost prezentată publicului în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt în anul 2009. De data aceasta, Hyunday a preferat să renunțe la denumirea Tucson în majoritatea piețelor internaționale, cu excepția Coreei de Sud și a Americii de Nord. Noua denumire era Hyundai ix35, iar modelul a primit numeroase îmbunătățiri în ceea ce privește consumul, gradul de comfort și elementele de siguranță. Au fost introduse sisteme noi precum Controlul Dinamic al Vehiculului, luminatorul panoramic sau Sistemul de Control al Frânelor la Coborâre. Designul mașinilor a fost, de asemenea, îmbunătățit, urmând noul stil al companiei, intitulat “sculptură fluidă”. Noile ix35 dispuneau de motoare noi, printre care un diesel R de doi litri, două variante de motoare Theta II de 2.0 și 2.4 litri, sau un Gamma GDI de 1.6 litri. Cea de-a treia generație a fost prezentată publicului cu prilejul Salonului Auto de la Geneva din martie 2015. De data aceasta, Hyundai a decis să revină la denumirea Tucson pentru toate piețele. Printre noile versiuni s-au numărat și două variante de mașini hibrid. Bineînțeles că mașinile au fost aduse la zi în ceea ce privește aspectul tehnologic, șoferii putându-se bucura de un sistem multimedia performant prin intermediul căruia pot fi controlate numeroase sisteme importante. Având în vedere experiența producătorului sud coreean, cât și atenția pentru detalii ce este atât de importantă pentru șoferii pasionați, Hyundai Tucson și-a asigurat un loc de cinste pe piața mondială a SUV-urilor.