- Pagină de start
- Auto
- Honda
- Honda Prelude
Honda Prelude Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Honda Prelude, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Honda Prelude
-
Honda Prelude Prelude+V+1996+2p+2.2+vtec
€ 4.500,-- 220.000 km
- 11/1997
- 136 kW (185 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Automată
- Benzină
-
9,5 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, IT-31100 TREVISO -
Honda Prelude 2.0 ex
€ 1.000,-- 225.000 km
- 12/1992
- 84 kW (114 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, FR-32300 Saint-Martin -
Honda Prelude 2.0i
€ 3.900,-- 280.000 km
- 07/1998
- 98 kW (133 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
9,2 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, DE-46446 Emmerich Am Rhein -
Honda Prelude Prelude S - F22A1
€ 6.499,-- 180.000 km
- 03/1996
- 101 kW (137 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-2492LK Den Haag -
Honda Prelude 2.0i
€ 5.500,-- 385.000 km
- 04/1997
- 98 kW (133 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-7683XL Twenterand -
Honda Prelude Prelude 2p 2.0 16v 4ws
€ 9.000,-- 191.386 km
- 07/1992
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-30032 Fiesso D'artico -
Honda Prelude Prelude 2p 2.0 16v 4ws
€ 8.000,-- 170.000 km
- 01/1989
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-35015 Galliera Veneta -
Honda Prelude 2.0i
€ 3.999,-- 335.000 km
- 05/1997
- 99 kW (135 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, NL-8407AG TERWISPEL -
Honda Prelude 20 EX
€ 9.999,-- 75.000 km
- 01/1986
- 77 kW (105 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, BE-6230 Pont-à-Celles
Honda este lider mondial în construcţia de motociclete şi cel mai mare constructor de motoare cu combustie internă în plan global. Rădăcinile acestui succes se găsesc în anul 1937, când mecanicul Soichiro Honda a avut curajul să înfiinţeze o firmă, reuşind să construiască inele de pistoane pentru Toyota. Începutul nu a fost uşor, dar cu perseverenţă, Honda şi-a dezvoltat afacerea, a sporit legăturile cu organizaţii de prestigiu precum Compania de Aviaţie Nakajima şi Marina Imperială Japoneză, iar în anul 1963, la diferenţă de câteva luni, a lansat primele vehicule: camionul pickup T360, cu motor de 356 centimetri cubi, şi roadsterul S500, cu motor de 531 centimetri cubi, 44 cai putere şi 8000 rpm. Acest dublu succes a deschis calea Honda spre lumea auto, iar în deceniile următoare japonezii se remarcau prin exporturile către Statele Unite ale Americii (realizate încă din anii 1950), prin cercetările pentru producerea de vehicule prietenoase cu mediul (în 1968) şi prin lansarea primului monococ din aluminiu care încorpora un motor V6 cu temporizare variabilă a valvelor (în 1986). Printre automobilele de succes mondial produse în timp de Honda se numără: Fit- deţinătoarea a 20 de premii importante în industria auto, Civic- câştigătoarea premiului Maşina Mondială a Anului, Accord- cu opt titluri importante în portofoliu, Insight- câştigătoarea premiilor Motorul Internaţional al Anului şi Maşina Verde a Anului, alături de alte titluri, CR-Z– al cărei design şi consumul redus de combustibil i-au adus câteva premii internaţionale. În prezent, corporaţia Honda Motor Co. produce anual peste 4 milioane de vehicule în fabrici din Asia, Europa, Australia, America de Nord şi cea de Sud.
Prima generaţie
La sfârşitul anului 1978, Honda lansa pe piaţa japoneză seria Prelude, câteva luni mai târziu automobilul fiind prezentat oficial şi în Europa, la AutoRAI din Amsterdam. Honda Prelude, un coupe sport cu 2+2 locuri, avea la bază un şasiu special creat pentru ea; în schimb motorizarea, frânele şi suspensiile erau împrumutate de la prima generaţie Honda Accord. Gama de motorizări cuprindea două propulsoare: de 1602 cm³ EL 14 şi de 1751 cm cubi EK I4. Cutia de viteză era manuală în cinci trepte, respectiv automată în 2 sau 3 trepte. Prelude a fost prima maşină Honda care beneficia de trapă ca echipament standard, în aceeaşi categorie fiind incluse tahometrul şi vitezometrul. La modelele din gama Executive, aspectul atrăgător al designului interior era sporit de tapiţeria din piele de foarte bună calitate, de la firma Connolly. Un facelift minor a avut loc în anul 1981, acesta incluzând un grilaj nou pe faţă şi introducerea unei benzi din oțel inoxidabil de-a lungul barelor de protecție și a bandourilor laterale.
Alte patru generaţii
Farurile pop-up, platforma nouă, designul exterior pronunţat aerodinamic cu suprafeţe mari de sticlă şi sistemul de antiblocare a roților au fost noutăţile celei de-a doua generaţii lansate în anul 1982. Pentru a satisface gusturilor conducătorilor auto pasionaţi de maşini puternice, Honda a mărit puterea motoarelor din următoarele generaţii, a introdus lumina albastră a farurilor din spate, a introdus scaunele şi oglinzile încălzite. Ultima generaţie, produsă între anii 1996-2001, a ieşit pe piaţă cu jante din aluminiu de 16 inch şi cu motoare mai puternice, care atingeau o forţă de maxim 220 cp, reconfirmând astfel poziţia vehiculului Honda Prelude ca un concurent puternic pentru Toyota Celica, Nissan Silvia şi Mitsubishi Eclipse. Mai mult, vehiculul s-a regăsit de zece ori în topul anual Cele Mai Bune Zece Maşini, realizat de revista Car and Driver. Astăzi, Honda Prelude înseamnă posibilitatea de a achiziţiona o maşină sport rulată la un preţ accesibil, precum şi posibilitatea de a conduce un vehicul fiabil şi puternic.