- Pagină de start
- Auto
- Honda
- Honda NSX
Honda NSX Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Honda NSX, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Honda NSX
-
Honda NSX Als Nieuw,Full Option,Zwart leder,Zwarte velgen,
€ 237.500,-- 5.468 km
- 01/2019
- 373 kW (507 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
-
5,7 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
130 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, BE-8300 Knokke-Heist -
Honda NSX ACURA
€ 84.500,-- 72.748 km
- 01/1992
- - kW (- CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, FR-75016 Paris -
Honda NSX manuelle
€ 78.000,-- 135.000 km
- 02/1993
- 201 kW (273 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
-
200 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Persoană fizică, BE-4053 Embourg -
Honda NSX
€ 55.000,-- 276.100 km
- 09/1991
- 195 kW (265 CP)
- Vehicul second hand
- 1 proprietar ant.
- Automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-3941 Eksel -
Honda NSX 3.0i V6 24v. VTEC 6MT
€ 91.500,-- 56.000 km
- 04/1992
- 201 kW (273 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-08830 SANT BOI DE LLOBREGAT -
Honda NSX 3.0i V6 24V
€ 84.000,-- 113.000 km
- 02/1992
- 201 kW (273 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
10,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
10 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Persoană fizică, FR-39260 moirans en montagne -
Honda NSX Targa 3,2i VTEC / NA2 Facelift / Manual / TÜV
€ 149.990,-- 51.000 km
- 07/2005
- 206 kW (280 CP)
- Vehicul second hand
- 2 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
12,4 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
291 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, AT-3680 Persenbeug-Gottsdorf -
Honda NSX Formula Red Honda Coupe 3.0 Original
€ 86.900,-- 104.529 km
- 07/1995
- 201 kW (273 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
7,8 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, DE-48455 Bad Bentheim -
Honda NSX 3.0 V6 VTEC ITALIANA - 14.600KM - NERA
€ 135.000,-- 14.600 km
- 04/1995
- 201 kW (273 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, IT-21029 Vergiate - Varese - Va
Peste 4 milioane de vehicule sunt produse anual de corporaţia Honda, iar cifra îi situează pe niponi în topul celor mai mari constructori de automobile din plan mondial. Succesul corporaţiei îşi are rădăcinile în anul 1937, când mecanicul Soichiro Honda a înfiinţat o companie în domeniul automotive. Colaborarea cu Toyota, cu Compania de Aviaţie Nakajima şi cu Marina Imperială Japoneză a consolidat experienţa şi prestigiul Honda. În 1949, s-a reuşit lansarea pe piaţă a primei motociclete integral produse de Honda: D-Type sau Dream; aceasta beneficia de motor de 98 cm³, într-un cilindru. Până la lansarea primelor vehicule cu patru roţi, Honda a aşteptat câţiva ani: în 1963 au fost prezentate oficial camionul pickup T360, cu motor de 356 centimetri cubi, şi automobilul sport S500, un roadster cu două uşi. Pentru S500, Honda a ales un motor de 531 centimetri cubi şi 44 cai putere, care asigura o viteză maximă de 129 km/oră. În anii 1950, Honda îşi exporta deja maşinile în Statele Unite ale Americii; în 1968, specialiştii companiei îşi axau cercetările pe autovehicule cu nivel scăzut de noxe, iar în 1989 sedanul Accord devenea cea mai bine vândută maşină din SUA. Cu toate acestea în anii 1990, corporaţia a avut de depăşit o criză generată de lipsa camioanelor şi a SUV-urilor din oferta sa. Redresarea a fost bine gândită şi în 1995, corporaţia îşi diversifica activitatea cu o companie de aviaţie. Astăzi, Honda este un nume cu greutate în industria automotive internaţională şi produce, în fabrici din Asia, Europa, Australia, America de Nord şi cea de Sud, automobile, motociclete, echipamente tehnice, motoare, scutere, generatoare electrice, roboţi, avioane de mici dimensiuni şi biciclete.
Prima generație
Încă din anul 1984, inginerii Honda au început să lucreze la o nouă maşină sport, care să depăşească performanţele automobilelor Ferrari şi să aibă un preţ accesibil. În anul 1989, Honda NSX, vehiculul mult visat, a fost lansat la Chicago Auto Show şi Tokyo Motor Show şi a uimit prin designul pronunţat aerodinamic, inspirat de avioanele de luptă F-16. Mai mult, Honda NSX era primul automobil produs în masă care avea caroseria făcută complet din aluminiu. De asemenea, motorul de 3.0 litri V6 era tot din aluminiu şi beneficia de tehnologia VTEC dezvoltată de niponi. Sistemul de frânare independent, cu 4 canale antiblocare, tijele din titan de la motor care permiteau un număr mai mare de rotaţii pe minut şi sistemul electric de servodirecție sunt caracteristici care au individualizat această primă generaţie. Maşina a fost lansată ca un coupé, iar din 1995 a fost disponibilă şi în versiunea targa top. În 1997, a avut loc un upgrade al generaţiei, care a inclus introducerea unui motor mai mare de 3.2 litri şi a cutiei de viteză manuală în şase trepte. Faceliftul din anul 2001 a adus cauciucuri mai late şi faruri HID cu xenon. Producţia primei serii a încetat în anul 2005.
A doua generație
Mai multe prototipuri de maşini sport au fost puse în discuţie de Honda de-a lungul anilor, dar lansarea celei de-a doua generaţii NSX a venit abia în anul 2016. Niponii au ieşit pe piaţă cu un coupé sport hibrid, cu motor de 3.5 litri twin-turbo V6 şi alte trei tipuri de motoare electrice, cu cutie de viteză în nouă trepte dual clutch PRNDLtronic. Pentru caroserie, constructorul a utilizat aluminiu, oţel ultra tare şi alte materiale rigide, dar uşoare, marcând astfel noi inovaţii în domeniu. Toate aceste caracteristici, alături de fiabilitatea maşinii, forţa ei şi preţul accesibil al unui vehicul rulat, accentuează poziţia Honda NSX ca şi competitor direct pentru Porsche 911, Ferrari 348 sau BMW i8.