- Pagină de start
- Auto
- Honda
- Honda CRX
Honda CRX Prezentare
Găsiți aici o prezentare completă a autovehiculului Honda CRX, inclusiv detalii despre cele mai importante caracteristici, motorizare, dotare și alte informații utile despre modelul autovehiculului. Citeste mai mult
Oferte actuale pentru Honda CRX
-
Honda CRX 1.6i-16 VTI VTEC
€ 11.990,-- 97.000 km
- 01/1994
- 117 kW (159 CP)
- Vehicul de epocă
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
9,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-089560 ESPLUGUES DE LLOBREGAT -
Honda CRX 1.6i-16 Breitbau ~ 124.000 km ~ Gepflegt
€ 5.550,-- 124.000 km
- 11/1992
- 97 kW (132 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-86368 Gersthofen -
Honda CRX 1.6 TÜV NEU*AUTOMATIK
€ 5.000,-- 199.000 km
- 06/1998
- 92 kW (125 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Semi-automată
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-45143 Essen -
Honda CRX 1.6i-16 Vent. es sind 2 Autos für 15.000.- €
€ 13.000,-- 150.000 km
- 01/1991
- 91 kW (124 CP)
- Vehicul second hand
- 3 proprietar ant.
- Manuală
- Benzină
-
50,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. -
50 g/km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de.
Dealer, DE-24980 Hörup -
Honda CRX 1.4 / 1.6i 16v / 1.6i VTEC
€ 10.000,-- 100.000 km
- 06/1991
- 110 kW (150 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, BE-9200 Baasrode -
Honda CRX 1.6i-16 VTI VTEC
€ 9.900,-- 130.000 km
- 11/1994
- 117 kW (159 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
9,6 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Dealer, ES-30740 SAN PEDRO DEL PINATAR -
Honda CRX CRX 1.6 cat.
€ 8.000,-- 162.000 km
- 01/1991
- 96 kW (131 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Persoană fizică, IT-31033 castelfranco veneto -
Honda CRX 1.6i VTi
€ 7.500,-- 173.000 km
- 05/1996
- 118 kW (160 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- Manuală
- Benzină
-
0,0 l/100 km (mixt)
Alte informaţii privind consumul oficial de carburant şi emisiile oficiale de CO2 ale autoturismelor noi pot fi găsite în „Ghidul privind consumul de carburant, emisiile de CO2 şi consumul de curent al autoturismelor noi“ disponibil în toate punctele de vânzare şi la Deutsche Automobil Treuhand GmbH (Registrul Auto German) la www.dat.de. - - (g/km)
Persoană fizică, BE-7090 Braine-le-Comte -
Honda CRX
€ 8.900,-- 99.999 km
- 03/1991
- 97 kW (132 CP)
- Vehicul second hand
- - (Proprietar ant.)
- - (Tip cutie de viteze)
- Benzină
- - (l/100 km)
- - (g/km)
Dealer, DE-84307 Eggenfelden
În top 10 al celor mai mari constructori de automobile din lume se situează compania niponă Honda, iar pe segmentul construcţii de motociclete îşi păstrează poziţia de lider încă din anul 1995. Înfiinţarea companiei a fost rezultatul muncii lui Soichiro Honda, un mecanic ambiţios, autodidact, care a reuşit să construiască o firmă capabilă să răspundă cerinţelor tehnice şi calitative ale Toyota, pentru care fabrica inele de pistoane. În august 1963 ieşea pe porţile fabricii primul vehicul Honda: un camion pick-up, denumit T360, propulsat de motor de 356 centimetri cubi. Pentru primul autoturism, produs în luna octombrie a aceluiaşi an, Honda a mizat pe stilul sport: automobilul S500 fiind un roadster cu două uşi. Acesta era propulsat de un motor de 531 centimetri cubi, care producea 44 cai putere şi 8000 rpm, atingând o viteză maximă de 129 km/oră. În următoarele decenii, Honda şi-a dezvoltat linia de producţie şi a reuşit să efectueze exporturi semnificative către numeroase ţări. În anul 1986, Honda s-a remarcat prin brandul Acura, care viza segmentul automobilelor de lux din Statele Unite ale Americii. În 1991 a introdus supermaşina Honda NSX, primul monococ din aluminiu care încorpora un motor V6 cu temporizare variabilă a valvelor. Concomitent însă compania a traversat perioade dificile la nivelul conducerii, astfel încât, în anii 1990, Honda a fost prinsă pe nepregătite de explozia cererii de camioane şi de SUV-uri, iar vânzările au scăzut. Schimbările de politică managerială au contribuit la redresarea companiei: astăzi acţiunile Honda sunt listate la Bursele din Tokyo, New York, Londra şi Paris, iar în fabricile din Asia, Europa, America de Nord şi de Sud se produc automobile, motociclete, echipamente tehnice, motoare, roboţi, avioane de mici dimensiuni şi biciclete. Honda Motor Co. este o corporaţie cu aproape 200.000 de angajaţi care produce anual peste 4 milioane de vehicule.
Prima generație Honda CR-X
În anul 1983 a fost lansată seria Honda CR-X, întregind astfel oferta constructorului japonez cu o maşină sport din clasa compact. Încă de la început, niponii au mizat pe diversitate, pe un răspuns prompt la cerinţele pieţei şi au oferit pentru piaţa europeană un automobil cu 2+2 locuri, iar pentru cea americană - un kammback cu două locuri. Prima generaţie a fost motorizată de o gamă variată de propulsoare de 1.3 litri I4, 1.4 litri EV1 I4, 1.5 litri EW1/D15A2 I4, 1.5 litri EW3/4 I4, 1.5 litri EW5/D15A3 I4 şi 1.6 litri ZC1/D16A1 I4. Motoarele Honda CR-X au fost foarte apreciate de conducătorii auto pentru performanţele lor şi pentru consumul mic de combustibil; de asemenea, maşina se remarca prin manevrabilitatea ridicată.
A doua și a treia generație Honda CR-X
În anul 1987, a ieşit pe piaţă cea de-a doua generaţie Honda CR-X cu un şasiu complet schimbat şi cu trei nivele de echipare: DX - modelul de bază cu cutie de viteză automată în patru trepte şi panou de sticlă deasupra luminilor de pe spate, care aducea astfel un plus de vizibilitate; nivelul HF - cu cutie de viteză manuală în cinci trepte şi nivelul Si - cu motor de 1590 centimetri cubi, bară anti-balansare, trapă în acoperiş şi jante din aliaj de 14 inch. Odată cu cea de-a treia generaţie, automobilul s-a transformat complet, într-un roadster cu două uşi, semidecapotabil, bazat mai mult pe Honda Civic. Noua maşină beneficia de controlul vitezei de croazieră, cauciucuri mai late şi bară anti-balansare. Producţia seriei a încetat în 1998, dar performanţele maşinii, recunoscute prin premiile acordate de revistele Motord Trend şi Car and Driver, consumul mic de combustibil şi preţul accesibil al unui vehicul rulat, recomandă o Honda CR-X în faţa unor competitori direcţi precum Mazda Miata.